Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 56
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Aaaa, tego nie zauważyłem... Przepraszam. Mocno biały ten bąk? Nie ubywa płynu chłodzącego? Może popuszcza do cylindrów? Może świeca niedomaga w dziwny sposób, nie dając objawów przerwy...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Mocny nie jest, po odpaleniu rano leci delikatny biały dymek z tłumika. Po rozgrzaniu nie ma go. Płynu nie ubywa, od dolewki rok temu po zakupie (dolałem jakieś 0,6cm w zbiorniku) jest na stałym poziomie. Świece mają jakiś wpływ na rozgrzanym silniku? Jedną uszkodzoną niedawno wymieniłem, pozostałe trzy czekają na cieplejszy dzień z wymianą - chyba są jeszcze oryginalne. Zmieniałem pierwszą od lewej stojąc przed maską - to pierwsza czy czwarta świeca?
    Ostatnio edytowane przez TMK ; 25-02-2014 o 08:21

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    829
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Kiedyś był temat o porannym białym dymie i chyba skończyło się na tym, że to normalne.

  5. #19
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Dymek dymkiem, ale co z korektą na wolnych obrotach powyżej 3?
    Jeszcze wymienię pozostałe świece, choć nie sądzę aby żarowe mogły mieć wpływ na korekty.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    194
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Witam
    to są moje wartości, sprawdzane dzisiaj, jak to wygląda waszym zdaniem bo szczerze to się nie znam na tym
    silnik nierozgrzany, ok 850 obr, wszystko wyłączone, dpf zapchany 85%:
    (1) -0,99
    (2) -1,00
    (3) 0,66
    (4) 1,33
    silnik nierozgrzany, ok. 2000 obr, wszystko wyłączone, dpf zapchany 85%:
    (1) 0,05
    (2) -0,11
    (3) -0,18
    (4) 0,13
    temp. ok 90 stopni, ok. 850 obr, wszystko wyłączone, dpf zapchany 85%:
    (1) -0,87
    (2) -0,74
    (3) 0,81
    (4) 0,75
    temp. ok 90 stopni, ok. 2000 obr, wszystko wylączone, dpf zapchany 85%:
    (1) 0,19
    (2) 0,06
    (3) -0,28
    (4) 0,01
    Ostatnio edytowane przez Ali4 ; 25-02-2014 o 12:03

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Świeca to rozważanie - nie jest niemożliwe, jak silnik kuleje póki jest zimny... Ja bym zrobił tak: (moj sprawdzony sposób) Liqui Moly Diesel spulung do baku, pojeździć dynamcznie i zobaczyć, czy (jak to się zdarza u mnie) takie wyższe (ale nie aż tak) są "wędrujące". Jeśli upierasz się za T2 za każdym razem to wlej 150/bak czyli mniej, choć sprawdziłbym na czystym paliwie.
    Jeśli efekt nie ustąpi, pomierzyłbym kompresję, a potem sprawdził, czy klapka się nie urwała/wygięła może (nigdy nie widziałem ich na żywo i nawet nie wiem, czy 8V je mają)...

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    8V z tego co mi wiadomo nie miało kolektorów z klapkami

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    No i tak ostatnie ogniwo, które bym sprawdzał.
    Sprawdziłem swoje korekty:
    -0,54
    0,57
    0,25
    -0,28
    DPF - 52,08%
    Ciśnienie na wolnych (~850rpm) -1mBar (nienormalne, bo mam rozdarty łącznik elastyczny) ale wcześniej to poniżej 100mBar

    Za to dziś zonk: P2009 przepustnica gasząca - zapisany przy uruchomieniu(na zimnym silniku)....

  10. #24
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Od paru miesięcy obserwuje korekty wtrysków i pomimo prób z lepszym paliwem, olejem 2T czy dodatkiem STP nie widać poprawy. Czwarty wtryskiwacz na wolnych obrotach ma korektę około +3, przy np 2000obrotów korekta spada do ok. 1.3. Do tej pory nie chciałem w nich grzebać, jednak od paru dni zimny silnik ciężko odpala - kręci 2-3 razy zanim wystartuje. Chyba, że ostatnie tankowanie na LUKu się dołożyło...

    Próbować jeszcze dodatku do czyszczenia Liqui Moly Diesel Spulung czy wyjąć wtrysk do czyszczenia? Mogę pożyczyć myjkę ultradźwiękową.
    Jest jakiś problem z wyjęciem wtrysku w 1.9 8V? Z której strony jest czwarty wtryskiwacz?

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    kolejność liczenia zaczynasz od rozrządu - chcesz go całego rozbierać czy tylko sam rozpylacz wymyć w myjce

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Od paru miesięcy obserwuje korekty wtrysków i pomimo prób z lepszym paliwem, olejem 2T czy dodatkiem STP nie widać poprawy. Czwarty wtryskiwacz na wolnych obrotach ma korektę około +3, przy np 2000obrotów korekta spada do ok. 1.3. Do tej pory nie chciałem w nich grzebać, jednak od paru dni zimny silnik ciężko odpala - kręci 2-3 razy zanim wystartuje. Chyba, że ostatnie tankowanie na LUKu się dołożyło...

    Próbować jeszcze dodatku do czyszczenia Liqui Moly Diesel Spulung czy wyjąć wtrysk do czyszczenia? Mogę pożyczyć myjkę ultradźwiękową.
    Jest jakiś problem z wyjęciem wtrysku w 1.9 8V? Z której strony jest czwarty wtryskiwacz?
    Ja leje średnio co 5 tys km ten dodatek Liqui Moly Diesel Spulung on ma chyba numer 2666 Możesz go równiez bezpośrednio podpiąć omijając filtr paliwa. Ja jestem z niego zadowolony. W niedługim czasie znów będę go dolewał. 0.5 litra butelka to jest na około 75 litrów paliwa.

  13. #27
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    kolejność liczenia zaczynasz od rozrządu - chcesz go całego rozbierać czy tylko sam rozpylacz wymyć w myjce
    Rozrząd jest od strony pasażera, czyli 4 wtrysk będzie od kierowcy?
    Całego wtryskiwacza nie chce rozbierać. Zakładałem najpierw kąpiel całego, a jak nie pomoże to rozkręcę końcówkę i drugie płukanie.

    irqus - lejesz profilaktycznie czy miałeś zwiększone korekty?

  14. #28
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Rozrząd jest od strony pasażera, czyli 4 wtrysk będzie od kierowcy?
    Tak, 4 wtrysk jest od strony kierowcy (skrzyni biegów)
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Całego wtryskiwacza nie chce rozbierać. Zakładałem najpierw kąpiel całego, a jak nie pomoże to rozkręcę końcówkę i drugie płukanie.
    nie zamocz części elektronicznej wtryskiwacza bo będziesz kupował nowy , jak już to wykręć sam rozpylacz i go"wygotuj" w myjce

  16. #30
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Hmmm... Na każdym filmie który oglądałem moczyli cały wtryskiwacz. Zakładałem kąpiel i suszenie... Rzeczywiście nie można wrzucić całego?


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Korekcje wtryskiwaczy
    Napisany przez scrabit na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-12-2016, 17:09
  2. Czyszczenie wtryskiwaczy
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-11-2011, 15:13
  3. Ciśnienie wtryskiwaczy 1.9TD
    Napisany przez Bdm na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2011, 13:06
  4. awaria wtryskiwaczy?
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-12-2010, 23:18
  5. Czy to wina wtryskiwaczy??
    Napisany przez micmal4 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-06-2009, 13:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wtryski croma 2 4

korekta wtryskiwaczy cr

korekta wtrysku

korekty wtryskiwaczy

dawka korekcyjna wtrysku 1.9 jtd

korekcja wtryskiwaczy

korekta wtrysku co to jest

dopuszczalne korekty paliwa

fiat ducato 2.3 korekcja dawek

korekta dawki wtryskiwacza nie pokazuje

korekta wtrysku na minus

wtrysKiwacz korekta dawki paliwa 1.9

dodatek czyszczacy wtryskiwaczy jtd fiat

jakie korekcje wtryskiwaczy

korekcja wtrysku benzyny

korekta wtrysku 4 1.9 multijet

2.0 tdi cr korekty wtryskow

interpretacja korekty wtrysku

zmiana korekty wtrysku 2.2 ford puma

wartosci korekt wtryskiwacza

cr korekcja dawek paliwa

jaka roznica korekcji dawki paliwa na wtryskiwaczach

korekty wtryskiwaczy na plus

common rail korekty na plus

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl