Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Hmmm, na tak postawione pytanie nie ma dobrej odpowiedzi...
    Jest wyczuwalne. Korekcje są mierzalne. Spalanie też...

    Natomiast parametr o nazwie "wydaje mi się", który wprowadziłeś do układu, jest mało "inżynierski"... O jakich jednostkach mówimy?

    A tak poważnie, według mnie jest różnica. Ale to tak, jakbyś spytał, czy borowanie zęba bardzo boli. Boli, ale każdego inaczej. W dodatku, żeby nie było za prosto, każdego boli bardzo...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    113
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Cytat Napisał grzest Zobacz post
    Mogą się pojawiać (również - ale nie tylko) np w wyniku zasyfienia układu zasilania paliwem, a nie od razu z awarii wtrysków.
    Robię to raz, góra dwa w roku. Profilaktycznie.

    Doświadczenie raczej mówi mi, że w większości były spowodowane "innymi" czynnikami.
    Jestem przekonany, że korekcje zmieniają się również w czasie cyklu między wypaleniami DPF ze względu na zmieniające się parametry pracy silnika. Np większy opór wydechu.

    Po to w końcu są korekcje, żeby komputer z nich korzystał. Kwestia, czy są inne objawy (nienaturalne spalanie, szarpanie, trudności z zapłonem itp)
    I tak zacząłbym szukać innych przyczyn, a potem sprawdzać wtryski.
    Dominiq - wiesz już co było przyczyną?

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Ducato 2.2
    Rocznik
    2010
    Odnowię temat.
    Ducato 2.2 nowe wtryski
    1. -0,32
    2. -0,18
    3. -1,25
    4. 2,35
    Przed wymianą wtrysków taki objaw był na drugim cylindrze. Teraz przeszło na 4. Nowy wtrysk i kaplica? Dodam jeszcze że strasznie klekocze przy dodaniu gazu.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Uszczelki wymieniałeś ? Dobrze dokręciłeś wtrysk ?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Czyszczenie wtryskiwaczy
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-11-2011, 15:13
  2. Ciśnienie wtryskiwaczy 1.9TD
    Napisany przez Bdm na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2011, 13:06
  3. regeneracja wtryskiwaczy
    Napisany przez antis na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 22:56
  4. awaria wtryskiwaczy?
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-12-2010, 23:18
  5. Czy to wina wtryskiwaczy??
    Napisany przez micmal4 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-06-2009, 13:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma wtruskiwacze cens

korekcje na zimnym silniku 1.9 multijet

liqui moly 2663 forum

parametry pracy wtryskow fiat croma

Liqui moly zusatz opinie

wtrysk croma 1 9 jtd

wtryski croma

multijet regeneracja

liqui moly wtryski diesel jtd

nowy wtryskiwacz croma 1.9

korekcja wtryskiwaczy obroty

jakie wtryskiwacz fiat croma 1.9

korekta wtrysku -17

Korekty nowych wtryskiwaczy

korekcje wtryskow 1 9 mjet

korekty wtryskiwaczy jtd

korekcja wtryskiwaczy na zimnym silniku multijet

wtryskiwacze fiat jtdm cena

korekcja wtryskiwaczy

regeneracja wtryskiwaczy multijet

fiat croma 1.9 150km rocznik 2007 wtryskiwacze

korekcje wtryskiwaczy multijet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl