Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    71
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005

    Koło jednomasowe multijet 150km

    Witam. Macie może jakieś doświadczenia z jednomasą? Czeka mnie wymiana sprzęgła (ślizga się) przy okazji dwumas będę wymieniał.
    Ciężko znaleźć coś konkretnego na ten temat w forach Vectry i alfy.
    Mówi się że nie ma co oszczędzać i nie poprawiać fabryki , no ale przeguby wewnetrzme również proszą się o wymianę i trzeba już liczyć plny. Szczególnie że jestem po kompleksowej naprawie zawieszenia.
    A może regeneracja?
    Chciałby poznać wasze doświadczenia.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    187
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    DM chcesz tak profilaktycznie wymienić, bez żadnych objawów?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    71
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005
    Z objawami. Nie zamierzam wymieniać sprawnych części.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    275
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    A jak lozyska skrzyni? Slychac u ciebie charakterystyczne brzekotanie np. na trzecim i czwartym biegu podczas jazdy?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Wiek
    41
    Postów
    16
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2005
    Regeneracja tylko na nowym środku w dobrej firmie i z gwarancją . Jakie są objawy że masz zamiar wymieniać koło ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2015
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    71
    Auto
    Croma 1.9 Multi 150hp
    Rocznik
    05.2005
    Skrzynia wydaje się być ok. No może 2 bieg czasem haczy.

    Co to znaczy regeneracja na nowym środku???
    Co do sprawności dwumasu to nie mam 100 % pewności co do jego stanu bo telepie budą przy przyspieszaniu ale to stwierdzona usterka przegubów wewn, coś tam gruchocze na jałowym- mogą to być inne elementy sprzęgła. Brak metalicznych stuków.
    Przebieg licznikowy 280 tyś. Ja zrobiłem 40. Może i ktoś tam już dłubał, nie wiem. Nie znam historii serwisowej cromy.
    Jeśli przebieg prawdziwy to i na dwumas już pora przychodzi.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jeszcze jedno. Jak to jest z regeneracja półosi?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Wiek
    41
    Postów
    16
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2005
    Zostają koła zamachowe a reszta jest wymieniana czyli łożyskowanie ślizgi sprężyny itp.


 

Podobne tematy

  1. turbo - multijet 150KM
    Napisany przez Patryk205 na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 01-05-2017, 22:23
  2. 2.3 multijet 150km 2012r nie odpala
    Napisany przez matts73 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-01-2016, 08:22
  3. fiat croma 1.9 JTD Multijet 150km
    Napisany przez Braveheart2014 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-11-2014, 17:05
  4. Stilo 1.9 Multijet 150KM dziwne objawy
    Napisany przez sokolowski45 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 10-09-2014, 20:32
  5. Fiat Bravo 1.9 MultiJet 150KM
    Napisany przez mizu8219 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2013, 19:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl