Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    więc 1700 za wyjęcie skrzyni? no bez jaj a mechanik na pewno ma zniżki...
    Naciągacz. Za taka usługę zapłaciłem 700zł + 200zł za łożyska do skrzyni a i tak w cenie była jeszcze wymiana (części własne) kompletnego rozrządu z pompą. Robiłem w zeszłym tygodniu u mechanika w Krakowie.
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2012
    Skąd
    mysłowice
    Wiek
    32
    Postów
    37
    Auto
    Croma 2.4 jtdm
    Rocznik
    2006
    Jak napisał lg6 to do tego się podpinam. W najlepszym wypadku wymienisz sam krzyżak ale może być tak, że gniazdo już będziesz miał wyrobione, a wtedy albo regeneracja lub wymiana półosi.

    KRZYŻAK WEWNĘ CROMA ALFA ROMEO 147 156 159 2.4 JTD (3595435327) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    u mnie okazał się to prawy przegub więc możesz mieć podobnie.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    43
    Postów
    130
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    u mnie w 120 KM JTD niestety była półoś walnięta. Ceny w ASO zabójcze, zamienników brak. Decyzja: regeneracja. Za ok. 30% ceny nowego. Już prawie dwa lata bez problemu. Prawie 40.000 km.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    217
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał mikoz Zobacz post
    u mnie w 120 KM JTD niestety była półoś walnięta. Ceny w ASO zabójcze, zamienników brak. Decyzja: regeneracja. Za ok. 30% ceny nowego. Już prawie dwa lata bez problemu. Prawie 40.000 km.
    A który rocznik auta i przy jakim przebiegu walnęła półoś? Jakie były objawy?

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    43
    Postów
    130
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    2005 - mocne trzęsienie w zakresie 60 - 90 km/h

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Ja miałem regeneracje półosi bo zamiennika brak a w ASO kosmos z cenami. Sam regeneracja 150 zł + wymieniony krzyżak 130 zł. Trzęsienie ustało.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    43
    Postów
    130
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    u mnie to wyniosło zdecydowanie więcej 700 zł za dwie strony. Koszt nowych wtedy był w ASO 1700 zł. Tak naprawdę walnięta była jedna strona, na regeneracje także drugiej zdecydowałem się dla świętego spokoju. Jedyny minus tego wszystkiego - auto wyłączone z życia na jakieś 2 tygodnie.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    mikoz a czemu na 2 tyg.? Ja nie miałem auta 3 dni. Zrobiony przegub Regeneracja) dokręcona maglownica, wymienione końcówki drążków kier. geometria, diagnostyka komputerowa. Wszystko zależy od fachamana do którego postawisz autko.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    43
    Postów
    130
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    u mnie w Poznaniu nikt się nie chciał podjąć regeneracji - wysyłałem do Torunia. Ściągnięcie + wysyłka to już ok 2 dni. Droga powrotna to także 2 dni. Na miejscu tez była kolejka części do regeneracji więć znów kilka dni. Z 2 tygodniami to może przesadziłem ale te 8-10 dni to na pewno.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2013
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Wracam do tematu. Rzeczywiście padnięty był przegub wewnętrzny. Niestety okazało się, że obie półosie są do regeneracji. Trochę to kosztowało bo mechanik sam załatwiał temat (auto mi padło na drugim końcu Polski). Ale do rzeczy. Po zrobieniu regeneracji ustały problemy z trzęsieniem auta przy przyspieszaniu. Ale pojawiły się, mocne drgania kierownicy przy wyższej prędkości, powyżej 120. Tym razem jednak nie są powiązane z przyspieszaniem. Czy może to być temat związany z nieprawidłową regeneracją półosi, lub w ogóle jeżdżenia przez jakiś czas z uszkodzoną?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Ja tez miałem regeneracje i wszystko było ok. do momentu założenia zimówek. Zaczęło znowu drgać. Ale to wina złego wyważenia opon przez serwis. Także sprawdź sobie koła czy masz dobrze wyważone.

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    869
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    U nie takie trzęsienie w kierownicy występowało na letnich po przekroczeniu130 km/h. Problem ustąpił po zmianie na zimowki. Też uważam że koła są źle wyważone lub któras opona ma guza.

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2013
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    38
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2007
    Wyważanie kół zrobione. Okazało się, że jedna felga jest krzywa, a wyważanie chyba nie do końca to zredukowało i mimo, że lżej to kierownica dalej bije. Zaraz założę letnie koła i mam nadzieję, że będzie po kłopocie. Dziękuję wszystkim za porady.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    49
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Ty nie dziękuj tylko jedź sklepać tego właściciela warsztatu co chciał cię walnąć na 3 tysie. Ja bym złożył chociaż gdzieś jakąś skargę na niego.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Brava 1.9 JTD kolejny problem z nawiewem podgrzewaniem tylnej szyby
    Napisany przez darekedaros na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-06-2013, 22:52
  2. Kolejny problem z Bravo 1.6 16v
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-10-2010, 23:31
  3. [wycieraczki] Kolejny problem w fiaciku :(
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-05-2010, 12:04
  4. Kolejny problem z nawiewem
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-09-2009, 18:53
  5. Kolejny Problem POMOCY!!!!!!!!!
    Napisany przez Prezesiksms na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2009, 20:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

trzesienie fiat croma

fiat croma padniety przegub

fiat croma klopoty zpolosia

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl