Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 162
Like Tree18lubi to!

Temat: jakiego negatywnego skutku mozna sie spodziwać  

  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Reguly, nie ma. Jeśli auto ma faktycznie 250 k przebiegu i są wszystkie klapy, to zagraj w lotka

    Milanmielec - zrób taki test - weź odpal silnik, maska w gore, osłona plastikowa na bok, plak albo jakiś dezodorant w rękę i psikaj po kolei w pobliże zaslepionych miejsc.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,478
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał kamilf Zobacz post
    Milanmielec - zrób taki test - weź odpal silnik, maska w gore, osłona plastikowa na bok, plak albo jakiś dezodorant w rękę i psikaj po kolei w pobliże zaslepionych miejsc.
    Milanmielec jeśli palisz to możesz wykorzystać dym z papierosa
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Milanmielec jeśli palisz to możesz wykorzystać dym z papierosa
    heh spróbuje twoich metod. z tego co się dowiedziałem to kolektor jest wymieniony na inny na taki bez klap.
    myślę jeszcze że może to być jakaś nieszczelność na rurze od IC.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Dlatego podpowiedziałem Tobie rozpylenie aerozolu. Jak psikniesz i doleci tam gdzie jest nieszczelnosc w dolocie, czy to kolektor, czy rura od ic, czy cokolwiek innego to silnik zmieni obroty.
    Z papierosem można spróbować ale jak dziura jest gdzieś głębiej to watpliwy będzie efekt, aż takiego ssania bym się nie spodziewał żeby dym wciagalo jakoś z dalsza. Pozatym uwazaj, jak nauczysz ją palić, to na papierosy nie wyrobisz

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Kamil u mnie się to nie sprawdziło. w dolocie mam nieszczelność i jak na wolnych obrotach na biegu jałowym psikam różnymi środkami to się pojawiają bąbelki a nie zaciąga. chyba, że coś jeszcze w moim aucie nawala.

    teraz tak się zastanawiam, że skoro są takie objawy to łopatki w kierownicy muszą być zapieczone i jest za wysokie ciśnienie doładowania. jak znajdę chwilę to podłączę kompa i sprawdzę ciśnienie doładowania.
    Pozdrawiam


  7. #66
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Bombelki się pojawiają na układzie kolorowym, którego zadaniem jest dostarczenie powietrza do silnika?
    Jeśli dobrze rozumiem dolot u Ciebie pracuje odwrotnie?
    Jestem prostym mechanikiem, to chyba przerasta moja wiedzę

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Przed turbo jest podciśnienie, tam psikać aerozolem, za turbo jest nadciśnienie, tam psikać płynem żeby zrobić bąbelki

  9. #68
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    u mnie nieszczelność jest za turbo. czyli jest u mnie OK?

    świst czasem słyszę i nawet jak rękę przyłożę to czuję, że powietrze jest zasysane, jak ruszę ten plastikowy profil co łapie powietrze i doprowadza do filtra.
    Pozdrawiam


  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Tzn przed turbo masz nieszczelność, możesz w tym miejscu opaską metalową skręcić, może zlikwiduje świst. Groźne to nie jest - przed filtrem, zatem powietrze jest oczyszczane, nie zaburza to też odczytu przepływomierza.

  11. #70
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    tej nieszczelności przed filtrem tez się nie obawiam.

    tej drugiej z resztą też się nie obawiam. obstawiam, że występuje u wszystkich, którzy jeszcze nie osunęli klap wirowych w kolektorze dolotowym.

    niedawno rozlało mi się trochę ropy na kolektor dolotowy w miejsce gdzie od góry widać końcówki klapek i siedzi listwa sterująca. zanim usunąłem ropę postanowiłem odpalić silnik. no i się zdziwiłem.
    wiedziałem, że przy jednej klapce jest nieszczelność, widać było trochę sadzy. ale jak zobaczyłem, że przy wszystkich pojawiają się bąbelki to się zdziwiłem.

    auto jednak jeździ. rozrząd zmieniałem ok 1,5 roku temu, więc nie będę już przy silniku grzebał.
    Pozdrawiam


  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    42
    Postów
    189
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Rozrząd 1,5 roku temu? To za pół roku masz możliwość, bo rozrząd starcza na 2 lata.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  13. #72
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    a instrukcji obsługi fiat zaleca co 5 lat lub po 150 kkm. na podobne opinie trafiałem na różnych forach. ludzie się wypowiadają żeby nie jeździć dłużej niż 5 lat, nawet jak nie ma limitu kilometrów.
    liczyłem, że po wymianie to ze 100 kkm będę mógł przejechać przed kolejną wymianą. ja robię rocznie ok 15 kkm.
    Pozdrawiam


  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Ja robię 60k km lub 3 lata na rozrzadzie. Teoretycznie powinien wytrzymać 90k km, po aso z fakturą można by próbować i 150k przejechać, ale może się skończyć tak że pasek się skończy, zawory się pogną, warsztat się wypnie i trzeba będzie się sądzić, robić ekspertyzy i przepychac się z warsztatem tracąc czas i nerwy. Wolę wydać 500zl na części niż dowiedzieć się ile kosztuje głowica

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez kamilf ; 12-01-2018 o 13:40

  15. #74
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    U mnie w aucie rozrzad mial 165kkm i pasek ladnie wygladal jedynie rolka juz sie kończyła. Rozrzad mial 10lat

  16. #75
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał kamilf Zobacz post
    Reguly, nie ma. Jeśli auto ma faktycznie 250 k przebiegu i są wszystkie klapy, to zagraj w lotka

    Milanmielec - zrób taki test - weź odpal silnik, maska w gore, osłona plastikowa na bok, plak albo jakiś dezodorant w rękę i psikaj po kolei w pobliże zaslepionych miejsc.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    witam przeprowadziłem test wszystko szczelne w dolocie się wydaje. obroty silnika nie poszły w góre, cromka nie straciła mocy tylko te wkurzające świerkanie mnie drażni bo jest to dość głośne... nie wiem czy dreczyc chłopa co wymieniał mi kolektor dolotowy czy gdzie indziej szukać podłoża problemu...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka


 
Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamarznięte biegi nie mozna wrzucić biegu Pomocy
    Napisany przez marcin1510 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2017, 23:44
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-10-2015, 02:11
  3. Halogeny jak i czy mozna założyć?
    Napisany przez pytlowany1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-04-2013, 11:21
  4. Gdzie mozna kupic pare gratow?
    Napisany przez Mlody9207 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2012, 18:17
  5. Czy fabryczny alarm w Grande punto mozna wlanczac z dzwiekie
    Napisany przez Rafał1980 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-02-2011, 19:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Klapy wirowe negatywne

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl