Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
Like Tree6lubi to!

Temat: Filtr paliwa do 150KM  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Ale co w nim zamarzło ? Woda czy parafina?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    filtr sam z siebie nie zamarza tylko g..ne paliwo lane na stacji
    Capsel lubi to.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Prawdopodobnie wina paliwa. Po bezproblemowym odpaleniu silnik pracował parę minut na wolnych obrotach, po przejechaniu kilometra, silnik zgasł.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    A tak przy okazji, jak wymienia się ten filtr z obudową blaszaną. Przypuszczam że trzeba go wcześniej zalać paliwem, jest pytanie przez który króciec wlewać ON?

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    867
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    bez wcześniejszego zalania też się i sam odpowietrzy. najlepiej tylko przed próbą odpalenia kilkanaście razy przekręcić kluczyk na ON i cofnąć na off, albo raz i odczekać dłużej i poczekać aż pompa napompuje do niego paliwo.
    Pozdrawiam


  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Nie trzeba go zalewać przed montażem. Podłącz dokładnie tak jak stary a potem wystarczy parę razy włączyć zapłon: pompa paliwa napełni filtr (będziesz to nawet słyszał)

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Przyszedł dziś kurierem filtr puszkowy Champion L502. Trochę się zdziwiłem bo w środku jakby coś się rusza i wydaje dźwięki przy poruszaniu filtrem. Kiedyś montowałem podobny filtr do Octavii i tam na pewno nic nie się nie ruszało. Zastanawiałem się czy coś się urwało w środku puszki (np w transporcie). A może jest tam jakiś zawór z obrotowym elementem który stuka przy obracaniu pustym filtrem?

    Czy w waszych filtrach było też coś ruchomego w środku?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Kolego w cromce akurat mam starszy typ filtra z wkładem. Ale taka "puszke" mam w drugim aucie. Już kilka razy wymianiałem ten filtr i nigdy nic w środku nie latało. Może wkład w puszce się oderwał? Jak dasz radę to przez którąś dziurę zajrzyj do środka czy nie lata.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Coś stuka jakby latał tam w środku kawałek drewna lub plastiku. Ale nie ma jak zaglądnąć. Nie wiem Może będę reklamował. Będzie problem bo zakupione przez internet i trzeba będzie pokryć koszty przesyłki. Jutro podjadę do lokalnego sklepu z częściami i zobaczę czy inne filtry stukają przy obracaniu.

    A tak przy okazji, nie przyglądałem się swojemu filtrowi w aucie i przypuszczam że od dołu powinien być przykręcony czujnik wody. Czyli ten plastik od dołu nowego filtra trzeba zdjąć/odkręcić? I wstawić tam czujnik a następnie podpiąć kable. Naprostujcie mnie jeśli źle rozumuję.

    _Filtr_1.jpg_Filtr_2.jpg

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    226
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    W środku "stuka" prawdopodobnie tam gdzie ma być czujnik wody. Tak, ze starego filtra masz wykręcić czujnik i wkręcić go w miejsce gdzie jest zaślepka . Co do napełnienia filtra paliwem, to po podłączeniu przewodów paliwowych kilka razy włącz stacyjkę by pompa go napełniła, a do odpowietrzenia filtra w trakcie napełniania masz ten mały króciec na kluczyk 10.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    53
    Postów
    461
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Cytat Napisał Lucek_ Zobacz post
    A tak przy okazji, nie przyglądałem się swojemu filtrowi w aucie i przypuszczam że od dołu powinien być przykręcony czujnik wody. Czyli ten plastik od dołu nowego filtra trzeba zdjąć/odkręcić? I wstawić tam czujnik a następnie podpiąć kable. Naprostujcie mnie jeśli źle rozumuję.
    Dokładnie tak musisz zrobić.

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    867
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Na sucho filtr ma tak pukać. Rok temu lub dwa temat byl juz przerabiany na tym forum. Jeden z użytkowników wymienial filtry w sklepie i porównywał i wszystkie dedykowane do cromymtak miały. Moj tez tak miał.
    Nie poruwnojmod razu wszystkiego do octavi. Skoda ma inne rozwiazania a fiat inne. Nie wszystko co we fiacie dziala inaczej niz w skodzie jest zepsute.
    Pozdrawiam


  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    388
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Porównuję do octavii bo akurat niedawno wymieniałam podobny filtr puszkowy. Mann do Skody kosztował ok 70zł a do fiata ok 200. I jak tu nie lubić skody.

    Zastanawiałem się co co może stukać w filtrze fiatowskim? Wiecie może co tam "lata"?

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    226
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Też dokładnie nie wiem, ale wydaje mi się że to jakiś ruchomy element w miejscu gdzie jest wkręcany czujnik obecności wody.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Wtyczka z kablem podłączona do filtra paliwa, to niekoniecznie czujnik obecności wody.
    U mnie w Bravo np. jest to czujnik temperatury paliwa.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 jtd 150km - FILTR OLEJU i PALIWA
    Napisany przez Marian086 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-03-2016, 10:38
  2. filtr paliwa?
    Napisany przez asykom15 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-11-2014, 22:33
  3. filtr paliwa
    Napisany przez CichyJerry na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-02-2013, 13:22
  4. Filtr paliwa
    Napisany przez Mariusz_Tychy na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-12-2009, 20:19
  5. Filtr paliwa
    Napisany przez Kriss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-01-2009, 22:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtry ufi forum

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl