Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 39 z 39
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    na pewno trochę kopci bo sadza leci bezpośrednio do atmosfery.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Tak samo jakby po zaślepieniu egr'a coś więcej kopciło. Tak się nie dzieję, więc i w tym przypadku nie powinno tak się dziać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Tak samo jakby po zaślepieniu egr'a coś więcej kopciło
    Łukaszu egr to co innego. Filtr zatrzymuje ci sadze a egr nie ma nic do sadzy.

  5. #34
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Napisałem, że podobnie jak w przypadku EGR'a. Jeśli jest EGR uszkodzony to kopci niemiłosiernie.
    Odbiegamy od tematu.
    Uważam, że zmiana będzie na lepsze, a "kopcenie" będzie na bardzo niskim poziomie, praktycznie nie zauważalnym.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    o to chodzi. kopcenie jest ale nie tobie w szybę i na pewno mniejsze jak z mercedesa beczki

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    41
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    Czy mial ktos juz pomysl na wymiane dpf i egr na nowe ???

    nowe sa za okolo 330 (DPF) i 120 (EGR) eur (koszt poza ASO i to bez robocizny), a nie chcac stracic homologacji zmuszony jestem regenerowac albo wymienic na nowe, bo standardowe wypalanie juz nie daje rady.

  8. #37
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Możesz wyłączyć dpf, a egr zaślepić.
    Dlaczego masz stracić homologację?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Możesz wyłączyć dpf, a egr zaślepić.
    samo wyłączenie dpf'a nic nie da.

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    41
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    uzywam auto we Francji i u nich mam je zarejestrowane.
    Francuzi maja bzika na punkcie emisji i jednym z punktow badania technicznego jest analiza spalin. Mam jeszcze spokoj przez 2 lata ale Crome uwielbiam i nie zakladam zeby byla do sprzedania po tych 2 latach.

    zaslepienie zas EGR moze powodowac dalsza degradacje DPF.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 18:15
  2. Ciśnienie w ciepłych oponach
    Napisany przez piotrekb na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 25-03-2012, 20:21
  3. [zawieszenie] Piski opon na łukach przy małych prędkościach
    Napisany przez kiuba_k na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-08-2009, 19:05
  4. [wycieraczki] Stała praca wycieraczek
    Napisany przez maciejka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-07-2009, 19:42
  5. [silnik] dużo białych spalin
    Napisany przez Stolski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 29-03-2009, 18:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma filtr dpf

jak oszukac brak filtru dpf

filtr dpf fiat croma

fiat croma bez dpfforum fiat croma filtrfiat croma dpffiltr czastek stalych fiat cromausuwanie dpf fiat cromaczy fiat croma ma filtr dpfproblem z dpf croma 2009dpf fiat cromawypalanie dpf croma

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl