Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez michalpodroznik

Temat: Falujące obroty na zimnym silniku 1.9 150  

  1. #1
    skb
    skb jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    32
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005

    Falujące obroty na zimnym silniku 1.9 150

    Witam mmam problem z moją Cromą przy pierwszym odpaleniu po nocy falują obroty przez jakieś 30-60 sekund silnik chodzi nierówno i trzesie się komputer nic nie pokazuje zero błędów w ostatnim czasie wymienione świece wyczyszczona przepustnica czujniki egr off zregenerowana listwa klap bo spadła auto normalnie jeździ w ciągu dnia jak się go odpala jest ok problem jest po nocy gdy auto długo odpoczywa macie jakieś pomysły co jeszcze może być nie tak może wtryski leją??? Spalanie troche wzrosło chociaż to pewnie klima i 18 na lato proszę o rady może ktoś się już borykał z takim problemem pozdrawiam Łukasz



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    A praca wtryskiwaczy pod kompem była sprawdzana?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    skb
    skb jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    32
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Tak dwa maja ponad norme korekty tzn. Jeden +4.15 drugi -3.95 dlatego to jedyna rzecz która przychodzi mi na myśl bo reszta sprawdzona jeszcze przepływomierz musze sprawdzić ale komp się spalił i czekam na nowy

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Niewłaściwie działający przepływomierz to raczej szarpanie podczas jazdy.
    Pewnie wtryskiwacze do sprawdzenia, czyszczenia i korekty.
    Ps. Sprawdz tez poduszke główną silnika (tę od rozrzadu). "Ubita" takze przyczynia się do tego, ze na zimnym silniku bardziej trzęsie budą (przy odpalaniu).


    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    skb
    skb jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    32
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Dzięki za podpowiedzi jak pogoda pozwoli zrobię dziś test przelewowy jeszcze wtryski to ostatnia rzecz którą chciałbym wymieniać

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Niewlasciwa praca dwóch wtryskow moze dawac takie objawy.
    Gdyby tylko jeden z czterech pracowal niewlasciwie, komputer prawidłową pracą trzech pozostalych próbowalby korygowac pracę silnika.

    Koszt jednego nowego wtryskiwacza to circa 1100zl brutto.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Maxi lubi to.

  8. #7
    skb
    skb jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    32
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    No i sprawdziłem dwa odbiejają od normy tzn jest 2 razy więcej w pojemnikach niz w 2 pozostałych teraz pytanie czy taki test jest wiarygodny na 100%? Krowa więcej pali ale tak jak pisałem klima i nowe 18 calowe kapcie dostała na trasie autostradą tempomat na 140km/h ostatnio spaliła 6.2l w mieście pali mi 7.5-8l dzwoniłem do zakładu co regenerują wtryski koleś powiedział że sprawdzenie 300pln a jak wyjdzie że wtryski walnięte to 600pln za kompletną regenerację oczywiście sztuki nie za dużo nigdy nie regenerowałem więc nie mam porównania na aledrogo zregenerowane są po 375pln ale trzeba swój im odesłać

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    38
    Postów
    476
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ja placilem 200,00 zl za test maszynowy (profesjonalny), sprawdzenie i ustawienie kompletu czterech wtryskow. Zalatwil mi to moj mechanik.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Oświęcim
    Wiek
    43
    Postów
    99
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM ASB
    Rocznik
    2007
    A kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

  11. #10
    skb
    skb jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    32
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Filtr wymieniony w kwietniu także chyba odpada rozbiore puszke sprawdze jego stan wszelkie sugestie mile widziane z wtryskami musze zaczekać bo 2 dni temu poszedł uszczelniacz półosi i mam wyciek auto stoi na warsztacie


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-05-2017, 22:26
  2. Bravo 1.4 falujące obroty, dławienie na ciepłym silniku, na zimnym i LPG ok.
    Napisany przez RYŚ_0726 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 24-01-2016, 20:10
  3. Obroty szaleją na zimnym silniku
    Napisany przez Riddick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-03-2015, 19:49
  4. Wariujące obroty na zimnym Silniku
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-12-2009, 06:48
  5. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl