Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    33
    Postów
    695
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Adapter jest potrzebny wtedy gdy MES o niego poprosi. Do całej reszty stosuje się sam kabel, bez adaptera.
    Tu jest rozpiska z czym można się połączyć i ewentualnie przez jaki adapter: Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
    Na przykładzie Cromy 1.9 JTD 16V (adapter Viaken Typ 1 to wg tej rozpiski ELM 1 lub ELM 12):
    2016-07-25_07h33_41.png



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Jak łącze sam kabel to łączy mi się tylko z silnikiem. Do CANa jako takiego (by nawet proxy zrobić) nie mam dostępu.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    47
    Postów
    296
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał karluum Zobacz post
    capsel - a jakie masz przejściówki? Mam niby adapter typ 1 i nie jestem w stanie nic więcej zrobić niż połączyć się z silnikiem, abs, poduszką i czymś tam jeszcze.
    Robię tak jak Ci maciekpt napisał...
    Łączę się ELM-em i jak trzeba przejściówkę to program mnie o tym informuje.
    Do wszystkiego jestem w stanie się podłączyć i jak dobrze pamiętam tylko adapter nr 1 "jest proszony"
    Jak dostaniesz info o niezgodności ISO to znaczy, że wybrałeś zły model centralki i trzeba spróbować z następnym.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Witam Kolegów! Postanowiłem wykorzystać ten istniejący wątek (bez zakładania kolejnego) aby poprosić Was o radę i podpowiedź. Drogą kupna stałem się właścicielem interfejsu ELM 327 oraz rejestrowanej (rozszerzonej) wersji MES 3.2. Zasadniczo jest OK połączyłem się z samochodem (nie było to bezproblemowe ale udało się) i wykonałem procedury związane z wymiana oleju (DPF) w ECU silnika i przeglądu w odpowiedniej zakładce. I jest dobrze ale nie beznadziejnie jak mawia klasyk. A mianowicie: ustawiłem nowe kupony (ilość) i nowy interwał (15tys.) i po wyzerowaniu odległości do następnego przeglądu, zapisany mam dzisiejszy przegląd (data i przebieg) ale nie mogę zmienić "pozostałego dystansu do przeglądu" w zakładce przegląd jak i w ECU w Parametrach dalej te dane się nie zmieniły tj, przebieg przy ostatniej wymianie oleju i odległość do wymiany a wskaźnik stopnia zużycia oleju mam 100%. I tu pytanie, czego nie zrobiłem albo co zrobiłem żle? Przyznaje, że użytkowałem ELM 327 i MESa pierwszy raz.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    66
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Wskaźnik zużycia oleju 100% z tego co się orientuje oznacza, że masz nowy olej. Zaczynasz od 100 i zjeżdżasz do 0. Im mniej procent tym bardziej zużyty olej.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    259
    Auto
    Fiat Croma 1,9 120 KM manual DPF Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2005/2011
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post
    A mianowicie: ustawiłem nowe kupony (ilość) i nowy interwał (15tys.) i po wyzerowaniu odległości do następnego przeglądu, zapisany mam dzisiejszy przegląd (data i przebieg) ale nie mogę zmienić "pozostałego dystansu do przeglądu" w zakładce przegląd jak i w ECU w Parametrach dalej te dane się nie zmieniły tj, przebieg przy ostatniej wymianie oleju i odległość do wymiany a wskaźnik stopnia zużycia oleju mam 100%. I tu pytanie, czego nie zrobiłem albo co zrobiłem żle?
    Mam tak samo, wczoraj z tym walczyłem bo mi wywaliło komunikat o degradacji oleju i że należy go wymienić olej. Da się z tym jeździć....

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    Dzięki Panowie za odpowiedzi.
    Cytat Napisał andy5 Zobacz post
    Da się z tym jeździć....
    Prawda da się ale jak wk...ia.
    Cytat Napisał zino Zobacz post
    Wskaźnik zużycia oleju 100% z tego co się orientuje oznacza, że masz nowy olej. Zaczynasz od 100 i zjeżdżasz do 0. Im mniej procent tym bardziej zużyty olej.
    Mam nadzieje, że tak jest i będę się tego trzymał.
    Pozdrawiam.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    52
    Postów
    259
    Auto
    Fiat Croma 1,9 120 KM manual DPF Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2005/2011
    Cytat Napisał zino Zobacz post
    Wskaźnik zużycia oleju 100% z tego co się orientuje oznacza, że masz nowy olej. Zaczynasz od 100 i zjeżdżasz do 0. Im mniej procent tym bardziej zużyty olej.
    Tak jest na 100%

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Rembridge
    Wiek
    47
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM aut.
    Rocznik
    2010
    W nawiązaniu do wcześniejszych moich wpisów dziś sprawdzałem po trasie do pracy Parametry i ECU. Odległość od przeglądu itp. zmniejsza się o ilość przejechanych km jednak parametr "pozostałego dystansu do przeglądu" nawet sie nie zmienił. W pon. był 58 km i dziś także 58 km. Za nic w świecie nie mogę go zmienić. Wszystko idzie zgodnie z planem, wprowadzam nową żądaną wielkość, potwierdzam i po chwili info o Nieudanej czynności. Wygląda tak jakby te dane były "za hibernowane" i odporne na zmiany. Taka ciekawostka. A co Koledzy o tym sądzą?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. NIEmogę wyłączyć/przełączyć świateł mijania, a przegląd się zbliża.
    Napisany przez Tomasz Iskiernik na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-03-2016, 00:10
  2. ELM327 v2 nie łączy się z Multiecuscan
    Napisany przez stilo.jozek na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-07-2015, 10:38
  3. Punto II - ELM327 czy VAG KKL
    Napisany przez krzysio4020 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-03-2015, 22:12
  4. Jak przerobić ten ELM327 ??
    Napisany przez Kicek911 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-08-2014, 09:29
  5. ELM327 i Croma
    Napisany przez mugsy na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 27-12-2013, 18:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jaki kabel elm 327 lepszy 1.4 czy 1.5 do fiata

elm 327 1.5a

Tagi dla tego tematu