Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
Like Tree3lubi to!

Temat: EGR - dylemat  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2016
    Skąd
    Żory
    Wiek
    37
    Postów
    76
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V 150KM
    Rocznik
    2008
    że coraz częściej mówi się o kontroli aut z Euro ....4 ..5 lub nawet ich wycofaniu. Nagle obudzicie się a tu wejdzie zapis o badaniach obowiązkowych spalin lub kontrolach wyrywkowych i co wtedy zrobicie mając wycięty EGR i DPF...
    Tylko ,że Croma w papierach ma wbite z DPF i bez DPF Euro 4 więc czym tu się przejmować ? wycinając DPF nie wchodzisz nawet na EURO 3 z emisją spalin
    Capsel lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,371
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Padbandito Zobacz post
    Tylko ,że Croma w papierach ma wbite z DPF i bez DPF Euro 4 więc czym tu się przejmować ? wycinając DPF nie wchodzisz nawet na EURO 3 z emisją spalin
    Wycinasz DPF, klapy wirowe, EGR... to masz silnik jak w Ursusie nie ważne co będziesz miał w papierach jak ci inspekcja drogowa włoży sondę do tłumika i zabierze dowód..
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2014
    Skąd
    Oleszyce
    Wiek
    47
    Postów
    105
    Auto
    fiat croma jtd
    Rocznik
    2006
    Chyba się mylisz. Diesla tak łatwo nie jest sprawdzić

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2016
    Skąd
    Żory
    Wiek
    37
    Postów
    76
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    nie ważne co będziesz miał w papierach
    Kolega się chyba zagalopował , nieważne co mam w papierach ? To jak będę miał w papierach euro 4 to mam wydmuchać z rury Euro 6 bo ITD tak chce ? zabawne Samochód ma wykazać na bananiu taka norma jak jest w papierach.

    Cytat Napisał jarokuc Zobacz post
    Chyba się mylisz. Diesla tak łatwo nie jest sprawdzić
    Dużo artykułów o tym jest :

    Fragment : "Powyższe przykłady dowodzą, że badanie najbardziej szkodliwych dla środowiska zanieczyszczeń emitowanych przez pojazdy jest skomplikowane. Nie są w stanie robić tego ani stacje kontroli pojazdów, ani tym bardziej inspektorzy IT "

    Ale wiadomo każdy robi to co uważa za słuszne na swoją odpowiedzialność
    Ostatnio edytowane przez Padbandito ; 09-04-2018 o 10:57
    Capsel lubi to.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,371
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Padbandito Zobacz post
    Samochód ma wykazać na bananiu taka norma jak jest w papierach. Ale wiadomo każdy robi to co uważa za słuszne na swoją odpowiedzialność
    A jednak w 100% zrozumiałeś kolego co napisałem i z tym stwierdzeniem się w pełni zgadzam...

    Nie ważne że masz w papierach euro 4 skoro bez sprawnego EGR-u jej nie spełniasz fizycznie i koniec tematu...
    A tak na marginesie może nie wszyscy słyszeli... nowe-znaki-drogowe-wjedziesz-dostaniesz-500-zlotych-mandatu
    Ostatnio edytowane przez lisekg ; 09-04-2018 o 11:09
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Cytat Napisał Padbandito Zobacz post
    Tylko ,że Croma w papierach ma wbite z DPF i bez DPF Euro 4 więc czym tu się przejmować ? wycinając DPF nie wchodzisz nawet na EURO 3 z emisją spalin
    Ta traktor bez dpf po 300 000 na pewno spełnia jakieś normy... Szczególnie jak kopci jak lokomotywa. Niestety smutna prawda jest taka, że większości osób, które kupują te diesle z nalotem +300 tyś. km nie stać na utrzymanie tych silników w dobrym stanie technicznym i jeżdżą ulepy co to mają wszystko wycięte, wtryski leją jak z węża ogrodowego, do tego wiejski tuning u Janusza i czarna chmura ze świateł, a na deser naklejka diesel musi dymic na zderzaku. Przy dzisiejszych cenach sprzętu każda SKP powinna mieć hamownię obciążeniową i obowiązkowy pomiar zadymienia pod obciążeniem, bo na postoju to kpina. Druga sprawa jak policja nagra delikwenta, który stawia zasłonę dymna to z automatu dowód powinien być zatrzymany, a szrot na lawetę. Naród powinien zrozumieć, że za 20 000 zł może kupić trupa diesla klasy D z przebiegiem z kosmosu na którego utrzymanie w rozsądnym stanie technicznym go nie stać, albo małe kilkuletnie krajowe auto z silnikiem benzynowym, które jest w nienagannym stanie technicznym i posłuży kilka lat bez dużych inwestycji, a przy tym nie będzie smrodzic innym życia, a właściciel nie będzie tracić nerwów na reanimację dojechanej "limuzyny" klasy D...

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    To może stwórz miejsca pracy, aby wszyscy mogli jeździć kilkuletnimi samochodami ?
    Porównaj park samochodowy do Rumuni, Bułgari to u nas jest dobrze...


    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    przy tym nie będzie smrodzic innym życia
    Świat czeka na Ciebie otworem !
    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    małe kilkuletnie krajowe auto
    Śmiech na sali!

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2016
    Skąd
    Żory
    Wiek
    37
    Postów
    76
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    Ta traktor bez dpf po 300 000 na pewno spełnia jakieś normy..
    Nie wszystkie traktory maja 300 tyś Autentyk z wczoraj , kolega z swoim E39 2002r 3.0D pojechał na badanie techniczne. Pierwsze co zrobił diagnosta to zaczął badać spaliny przebieg 480 tys km . Stwierdził diagnosta ,że wszystko w normie . Auto przy pełnym obciążeniu dymi na czarno że heja

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2015
    Skąd
    Tychy
    Postów
    105
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    Ta traktor bez dpf po 300 000 na pewno spełnia jakieś normy... Szczególnie jak kopci jak lokomotywa. Niestety smutna prawda jest taka, że większości osób, które kupują te diesle z nalotem +300 tyś. km nie stać na utrzymanie tych silników w dobrym stanie technicznym i jeżdżą ulepy co to mają wszystko wycięte, wtryski leją jak z węża ogrodowego, do tego wiejski tuning u Janusza i czarna chmura ze świateł, a na deser naklejka diesel musi dymic na zderzaku. Przy dzisiejszych cenach sprzętu każda SKP powinna mieć hamownię obciążeniową i obowiązkowy pomiar zadymienia pod obciążeniem, bo na postoju to kpina. Druga sprawa jak policja nagra delikwenta, który stawia zasłonę dymna to z automatu dowód powinien być zatrzymany, a szrot na lawetę. Naród powinien zrozumieć, że za 20 000 zł może kupić trupa diesla klasy D z przebiegiem z kosmosu na którego utrzymanie w rozsądnym stanie technicznym go nie stać, albo małe kilkuletnie krajowe auto z silnikiem benzynowym, które jest w nienagannym stanie technicznym i posłuży kilka lat bez dużych inwestycji, a przy tym nie będzie smrodzic innym życia, a właściciel nie będzie tracić nerwów na reanimację dojechanej "limuzyny" klasy D...

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
    Gościu jesteś wielki, takie teorię to moja córka z przedszkola przynosi

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    49
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM FL
    Rocznik
    02.2008
    Czy ktoś mógłby napisać ile może kosztować czyszczenie EGR z częściowym zaślepieniem, a ile pełne zaślepienie i wyprogramowanie?
    Czy po wyprogramowaniu jest możliwość późniejszego powrotu do EGR? Zastanawiam się która opcja korzystniejsza.

    PS. Jakieś namiary na warsztat we Wrocławiu?

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2017
    Skąd
    krasnystaw
    Postów
    192
    Auto
    bravo 1.9 Mjet 16v
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał krz87 Zobacz post
    Czy ktoś mógłby napisać ile może kosztować czyszczenie EGR z częściowym zaślepieniem, a ile pełne zaślepienie i wyprogramowanie?
    Czy po wyprogramowaniu jest możliwość późniejszego powrotu do EGR? Zastanawiam się która opcja korzystniejsza.

    PS. Jakieś namiary na warsztat we Wrocławiu?
    Opcja powrotu jest zawsze. Wystarczy ze tuner zapisze Twoja mapę sterowania egr.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Fiat Croma - dylemat...
    Napisany przez czarli02 na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 01-03-2016, 16:47
  2. Zwieszenie, amortyzatory, dylemat
    Napisany przez karol83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 21-05-2014, 22:03
  3. dylemat
    Napisany przez dzako69 na forum Panda (Klasyczna)
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 17-01-2014, 23:36
  4. Dylemat - czy w nią inwestować na poważnie.
    Napisany przez tcx na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 11-02-2013, 11:17
  5. Dylemat z chłodnicą wody:(
    Napisany przez Hazi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

qualite parties co to za firma

czesc qualite parties opinie

Qualite Parties

Qualite Parties EGR opinie

qualite parties lambda opinie

qualite parties opinie

qualite parties forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl