Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Posty od 76 do 90 z 90
Like Tree3lubi to!

Temat: Egr  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 marzec 2017
    Skąd
    Koniecpol
    Wiek
    28
    Postów
    58
    Auto
    Croma 1.9 mJTD 150 KM
    Rocznik
    2005
    Z ciekawosci ... jaki olej lejesz?

    Ja od poczatku jak go mam Castrol egde 5w-40 i z jednej strony slysze ze kiepski i nie ta lepkosc a wyniki na DPFie mam calkiem spoko...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    47
    Postów
    380
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał lukaszr89 Zobacz post
    Z ciekawosci ... jaki olej lejesz?

    Ja od poczatku jak go mam Castrol egde 5w-40 i z jednej strony slysze ze kiepski i nie ta lepkosc a wyniki na DPFie mam calkiem spoko...
    Selenia WR 5W30 P.E.

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2016
    Skąd
    mazowsze zachodnie
    Postów
    39
    Auto
    Croma JTDM 150 KM
    Rocznik
    2006
    Emulator załatwi sprawę. Podpinasz pod przeplywomierz i EGR. EGR zaslepiasz i zapominasz o wszystkich problemach. Używam od kilku miesięcy i żadnych klopotów.

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    37
    Postów
    78
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał EmCroma Zobacz post
    Emulator załatwi sprawę. Podpinasz pod przeplywomierz i EGR. EGR zaslepiasz i zapominasz o wszystkich problemach. Używam od kilku miesięcy i żadnych klopotów.
    a ile kosztuje taki emulator ?

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał grzegorzmis Zobacz post
    a ile kosztuje taki emulator ?
    Problemy z pisaniem?
    https://allegro.pl/listing?string=em...a-uni-1-1-0222

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    37
    Postów
    78
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Ano jak widzisz...
    No to sie nie oplaca. Zaslepke wstawisz za grosze w warsztacie przy okazji serwisu fury. Wylaczenie w sofcie ciut drozsze ale gdyby to nawet wyszlo 100 zl drozej to za chiny ludowe nie chcialbym takiego emulatora za 210 zl. Dodatkowy element to kolejne problemy. Wszystko dobrze jak emulator dziala a jak auto zacznie miec braki mocy, szarpanie, pyrkanie to zaczyna sie szukanie, wydawanie kasy i usuwanie emulatorow, wymiana czy kupowanie nowych Dlatego ja chce egr wylaczyc zaslepic i zapomniec. No ale kazdy robi jak uwaza. Wedlug mnie ten emulator jest za drogi, skorka nie warta wyprawki.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał EmCroma Zobacz post
    Emulator załatwi sprawę. Podpinasz pod przeplywomierz i EGR. EGR zaslepiasz i zapominasz o wszystkich problemach. Używam od kilku miesięcy i żadnych klopotów.
    Uważam podobnie. Serwis w 5 minut. Fachowcy flachowcy są różni, dziękuję.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał grzegorzmis Zobacz post
    ... Wylaczenie w sofcie ciut drozsze ale gdyby to nawet wyszlo 100 zl drozej to za chiny ludowe nie chcialbym takiego emulatora za 210 zl. Dodatkowy element to kolejne problemy...
    Uważasz więc, że prostą modyfikacja mającą na celu oszukać komputer jest bardziej
    problematyczna z przeprogramowaniem komputera. Hmmm. Nie przekonasz mnie.



    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  10. #84
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    37
    Postów
    78
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Stoszek Zobacz post
    Uważasz więc, że prostą modyfikacja mającą na celu oszukać komputer jest bardziej
    problematyczna z przeprogramowaniem komputera. Hmmm. Nie przekonasz mnie.
    prosta modyfikacja mająca na celu oszukanie ECU nie jest taka prosta, prosty to jest tylko montaż. Ja patrze przez pryzmat potencjalnych problemów które takie urządzenie może wygenerować, bo nie chcę do tematu wracać. Jeżeli Twój emulator będzie działał i nigdy nie sprawi Ci problemów to super, dobrze wybrałeś i jesteś na plus. Zapłaciłeś 210 zł, 5 minut roboty i żaden check nie wyskoczył a Ty jesteś zadowolony.
    No ale rzeczywistość lubi płatać figle i takie urządzenia się psują, generują problemy, fałszują wskazania, nie kontaktują na stykach, dlatego ja wolę wyłączyć w sofcie EGR. Wiem, że proces wgrywania softu niesienie jakieś ryzyko niepowodzenia, ale jak się uda to ja wygrałem, bo zapominam o problemie, żaden mechanik mi nie powie, że uszkodzony jest EGR bo EGRa praktycznie nie ma, robi za ozdobę i żaden mechanik mi nie powie, ze to wina emulatora, bo emulatora też nie ma. A problemy wcześniej czy później się pojawią, bo nie ma samochodów bezawaryjnych, dlatego ja jestem za uproszczeniem procedur weryfikacji ewentualnych problemów, no ale każdy robi jak uważa.
    Marcin_Croma lubi to.

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał grzegorzmis Zobacz post
    ... i żaden mechanik mi nie powie, ze to wina emulatora, bo emulatora też nie ma.
    Że się wczuję we flachowca: " Panie, jak nie ma. Przeca widzę że jest. Ktoś tu Panu nakombinował o masz Pan to jest EGR..."

    Rozmawiamy tu też tylko o możliwościach rozwiązywania przypadłości z EGR i dla kontrastu ja go będę tylko czyścił. Dyskusja teoretyczna o "lepszości" jednych rozwiązań nad drugimi wg. mnie nie ma głębszego sensu bo i tak miarodajnym wskaźnikiem są opinie użytkowników.

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  12. #86
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2013
    Skąd
    Pruszków
    Wiek
    4
    Postów
    81
    Auto
    Croma 1,9 150 PS
    Rocznik
    2007
    Ciekawa dyskusja, nie ma co....
    miałem te same wątpliwości, emulator czy wyprogramowanie?
    Wybrałem to drugie, EGR zaślepiony i wyprogramowany. Jakie to przyniosło efekty? Zapomniałem o poszarpywaniu w okolicach 2000rpm, dynamika nie ucierpiała, mam tylko wrażenie, że spaliny mają inny zapach - taki bardziej gryzący. DPF nie mam.
    Czyszcenie EGR moim zdaniem mija się z celem - po pewnym czasie i tak go coś trafi. Kupiłem auto z praktycznie nowym EGR wymienionym przez poprzedniego właściciela, co mnie bardzo ucieszyło. Nie na długo, sporo jeżdżę po mieścia a Croma to nie jesta auto do tego celu niestety. Też czyściłem, syzyfowa praca.
    Moja rada: jak tylko pojawiają się objawy - zaślepić, wyprogramować i zapomnieć.

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał krzysztofd Zobacz post
    EGR zaślepiony i wyprogramowany.... DPF nie mam... sporo jeżdżę po mieścia... jak tylko pojawiają się objawy - zaślepić, wyprogramować i zapomnieć.
    No właśnie. i tu konkrety... kiedy problemy z EGR? Do pracy mam 16 km, trasa średnia 40km/h, Samochód oczywiście się dogrzewa ale prędkości max 100 najczęściej 60 bo jak zwykle sznurek. EGR będzie syfić?

  14. #88
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Oświęcim/Stuttgart
    Wiek
    42
    Postów
    77
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150KM ASB
    Rocznik
    2007
    16 km to na rowerku albo

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2017
    Skąd
    Otwock
    Postów
    102
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Rowerek się szykuje...

    Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

  16. #90
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    511
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Z tym EGR'em - w avensis tez diesel z pełnym pakietem ECO generalnie nie mam żadnych problemów - nie mam softu więc nie zaglądam co się dzieje z DPF. 220kkm na blacie i śmiga. Ostatnimi czasy strasznie go zmuliło. Rozebrałem egr'a i "świat zwolnił" - zaklejony totalnie. Chyba nikt nigdy nie zaglądał do niego. Wyczyszczony i fura znów hula jak należy. Może te fiatowskie są jakieś typowo upierdliwe.


 
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl