Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał grims Zobacz post
    Podjedz na stacje kontroli i za pare złotówek Ci to sprawdzą
    Z takim fantem to nie na stacje kolego Sprawdzić zawieszenie ustawić światła owszem. Chociaż z tym tez zawsze nie jest za ciekawie zależy na jakiego diagnostę się trafi Jak auto śmiga to chyba nie warto przejmować się jakimś zmieniającym odgłosem. Czasem sami szukamy usterek których nie ma. Jak zacznie zgrzytać i pluć bebechami to można się martwić hehe



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    dominiq- to skrzynia. Rezonans po prostu. U mnie 5 i 6 na niskich słychać, bo już się nieco "podtarły"- skrzynia ma niemal 265k km przebiegu a olej na początku zmieniany nie był (1 zmiana na 90k km). Zmiana oleju na to nie pomoże

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Ale to coś powaznego? Mam nie spać po nocach czy po prostu zapomnieć? Olej i tak wymienię w maju

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Ech te wymiany oleju... Jak to jest, że producent i konstruktor skrzyni zaleca tylko kontrolę i dolewki? Auta tak serwisowane na zachodzie robią po 300 kkm i jeżdżą.

    Nie odbierzcie mnie źle - sam się nad tym zastanawiam i nie wiem na ile wymiany oleju w tej skrzyni są spowodowane sugestiami serwisów skrzyń (tak jak ich "remonty" zamiast drobne naprawy)?
    Mam auto z automatem serwisowane w ASO w Holandii zgodnie z wykazem okresowych czynności (olej w skrzyni kontrolowany i ew. uzupełniany). Auto am 182 kkm i skrzynia pracuje bez zarzutu.
    Większość napisze, że teraz powinienem zmienić olej dynamicznie w polskim serwisie i zmieniać co 60 kkm. Z czego to jednak wynika?

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Rozmawiałem, że gościem od skrzyń i powiedział, że wymiana oleju w tych skrzyniach to konieczność. Ponoć bardzo czułe są na to elektrozawory.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Ja bym na jego miejscu tez tak mowil :-) Zastanawia mnie rozbieznosc z info od producenta.
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Sprawa serwisowania skrzyń automatycznych w aso to jest temat rzeka Zazwyczaj się tego nie tykają bo nie maja o tym pojęcia Producent mógł sobie coś założyć na początku produkcji, jednak po latach okazuje się coś innego

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    mrozek- sam producent też zaleca zmianę, tylko Fiat i Opel nie Ja mam wóz z Włoch i właśnie tam nie zmieniali i dostała w dupę ostro niestety

  10. #24
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Peugeot/Citroen, Mazda, Renault też podają tak jak FIAT i Opel. Muszę to przemyśleć...
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. dziwny odgłos na 3 biegu...
    Napisany przez jusexe na forum Uno
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-05-2013, 22:02
  2. Marea 1.6 16V Odgłos jak z turbiny, przy gwałtownym przyśpieszeniu na V biegu.
    Napisany przez spawacz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 29-11-2012, 08:01
  3. problem z biegiem wstecznym
    Napisany przez suchyma na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-10-2012, 21:58
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-11-2011, 20:21
  5. jaka instalacja LPG do Maryśki 1.6 w automacie?
    Napisany przez qra69 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-12-2009, 21:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

buczenie na wstecznym fiat panda

scenic ii buczenie przy wstecznymfiat stilo 1 9 jtd automatproblemy z biegiem wstecznym fiat gphuczenie na wsteczny biegucroma 1.9jtd buczy na niskich obrotachfiat panda problem ze wsteczny fiat panda dziwne przy chamowaniuzgrzytanie wstecznego stilodziwny dzwiek przy wlaczaniu biegu automatdziwny dzwiek przy hamowaniu na drugim bieguautomat hamuje na wstecznymbrzeczenie na wstecznym biegu automatauto mi buczy na wstecznymfiat panda automat opinie komentarze

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl