Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    a mechanik mówił że to dpf
    samochód jest krajowy więc chyba to będzie to



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Wpisz sobie nr. VIN w eperze i sprawdź czy Twoja wersja posiada dpf. Jeśli zaś jest krajowa to na 99% posiada.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    jest DPF cena w/g eper 5600..........

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no to obyś miał ceramiczny. ale patrzac na cene to pewnie tak jest

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cena jest jak wiadomo wygórowana

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    44
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Croma 2.4
    Rocznik
    12.2006
    Jeśli będziesz musiał wymienić DPF to zamiast kupować nowy za 5.000zł zamontuj od razu emulator za 1.500zł.

    Ten cały filtr to taka ściema, że tylko ręce załamywać. Niby ma chronić środowisko, aby nie wyprowadzać do atmosfery sadzy. Tylko że w efekcie całego procesu samochód musi tę sadzę wypalić zużywając więcej paliwa i emitując do atmosfery CO (tlenek węgla) i CO2 (dwutlenek węgla), czyli bilans wychodzi na to, że nie tylko nie zmniejszamy emisji, ale emitujemy trochę więcej niż bez tego filtra, bo zwiększa się zużycia paliwa w momencie wypalania.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jellou to fakt że to bez sensu ale z innego powodu. bo podczas wypalania nie zużywa aż tak bardzo więcej paliwa itd. chodzi o to ze nagromadzona sadza w końcu i tak trafia do atmosfery tu jest brak logiki
    a jeśli am ceramiczny DPF to nic mu sie nie zużyje

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    44
    Postów
    44
    Auto
    Fiat Croma 2.4
    Rocznik
    12.2006
    Zużyje się, zużyje. Dzisiaj na uczelniach, gdzie uczą projektować jest specjalny przedmiot, który przygotowuje przyszłych inżynierów do pracy w prawdziwych firmach. Zadaniem studentów jest poznawanie wymagań producentów w zakresie planowego zużycia produkowanych elementów czy urządzeń.

    Znam przypadki, gdzie części są tak projektowane, aby zużyć się po ok. 2-3 latach (wtedy wygasa gwarancja). Dotyczy to zarówno sprzętu elektronicznego jak i mechanicznego. Nawet zaczynają o tym kręcić filmy. Polecam np. ten film.

    Przykładów jest dużo więcej, osobiście znam 2 inżynierów, którzy w projektowanym sprzęcie AGD musieli rozwiązać problem ... zbyt długiej trwałości ich wyrobów.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    Witam ponownie
    Więc po przejechaniu ponad 8 tys km od czasu kupienia auta, wiem że mój DPF wypala się średnio co 1200 km, tak mówi FES
    Jedyny problem to że nigdy nie wiadomo dokładnie kiedy będzie się wypalał, bo mój rocznik nie posiada kontrolki sygnalizującej że właśnie ma zamiar wypalać..
    A wszyscy wiemy że zgaszenie silnika w trakcie nie wychodzi mu na dobre, więc jedyny sposób to obserwowanie chwilowego spalania, które pokazuje podczas wypalania duże wartości
    na razie wszystko jest OK, więc tylko się cieszyć, jeżeli coś zacznie się dziać na pewno nie wymienię na nowy, tylko założę emulator.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Kolego przyjedź do mnie to nie przepłacisz za emulator i problem DPF zniknie na zawsze
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  12. #26
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    do Brukseli?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    43
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    kusząca propozycja
    jak tylko coś się zacznie dziać będę w kontakcie

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Często bywam w domu w Polsce więc nie ma potrzeby przyjazdu do Brukseli
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2012
    Skąd
    mysłowice
    Wiek
    32
    Postów
    37
    Auto
    Croma 2.4 jtdm
    Rocznik
    2006
    Z DPF-em w Cromach nie ma problemu. Tak więc emulatory są zbędne.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    106
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Tak czy inaczej Croma z wyciętym DPF'em przechodzi badanie techniczne nawet w Belgii więc dlaczego go nie wyciąć A różnica w "odejściu" jest dość znaczna
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. kotrolka ładowania świeci a ładowanie jest (dziwny objaw)
    Napisany przez zbimos na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-12-2011, 21:23
  2. [osprzęt silnika] Dziwny pisk - pasek klinowy?
    Napisany przez aethalyste na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-01-2011, 21:21
  3. [silnik] Fiat Siena 1,4 dziwny hałas z silnika
    Napisany przez Lasgo07 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-01-2011, 20:43
  4. [osprzęt silnika] Dziwny dźwięk
    Napisany przez radke na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-09-2010, 16:32
  5. dziwny oglos wlaczonego silnika...
    Napisany przez s_m na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-06-2010, 16:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma spadek mocy

fiat croma kontrolka silnika

fiat croma czy opel zafira opinie

filtr paliwa fiat croma 2006

emulator dpf croma

filtr paliwa croma forum

fiat croma brak mocy filtr paliwa

fiat croma brak mocy

fiat croma jaki filtr

fiat croma objaw brak mocy

dziwny zapach po wypalaniu dpf

dpf wypalanie fiat croma objawy

croma krajowa dpf

fiat croma dymifiat croma awaria gazuzafira dziwny pisk po odpaleniucroma czasem kopcicroma dymi 1.9 jtd 2006 roksmrod podczas wypalania dpf jtdfiat albea dym z rurydpf wypalanie objawy fiatfiat 1.3 multijet objawy zapchania filtra dpf
http://www.iparts.pl