Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Te 2700 obrotów dotyczy VW. Croma wypala dpf bez względu na warunki. Wiele razy dpf wypalal się w korku i gdy kulalem się 30 km/h po centrum miasta.

    Pzdr
    A jaką jest różnica w wypalaniu dpf jadąc i stojąc? Czy olej rozrzedza się w takim samym stopniu?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    57
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    A jaką jest różnica w wypalaniu dpf jadąc i stojąc? Czy olej rozrzedza się w takim samym stopniu?
    Według moich informacji różnicy niema żadnej,po prostu w trakcie jazdy wypala się bardziej dokładnie, samochód jest bardziej obciążony a przybywanie oleju to jakaś totalna bzdura powtarzana co jakiś czas na forum (u mnie nic takiego nie występuje) a wypalanie DPF-u polega na częściowym opóźnieniu zapłonu sterowanym przez komputer i podaniu większej dawki paliwa do DPF-u w celu podniesienia temperatury do ok. 600st. Jeżeli podnosi się poziom oleju to jest wina lejących wtryskiwaczy.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,708
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Różnica w wypalaniu jest. Na wolnych obrotach ciężko jest uzyskać optymalne warunki do wypalenia. Wypalając z kompa obroty są bardzo wysokie więc na pewno to ma znaczenie.Co do wzrostu poziomu oleju weź pod uwagę ,że może twój silnik bierze olej i nie zauważasz jego przybywania. Osobiście mogę potwierdzić przybywanie oleju i to w kilku samochodach {Bravo,Sedici,Croma} Podawanie większej ilości paliwa do DPF to totalna bzdura KTÓRĘDY ? To poprzez zwiększenie temperatury spalin rośnie temperatura w DPF-e. Podłącz samochód pod kompa i zobacz jak wygląda czas wtrysku paliwa w czasie wypalania.
    A co do przerywania procesu wypalania miałem na myśli wyłączenie silnika soory niedokładnie opisałem o co mi chodziło.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    57
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Czyli Włosi opracowując jeden z najlepszch silników nie doszli do wniosku, że po kilku wypaleniach olej jest zmieszany z paliwem i dlatego zalecają wymiane co 30000 a nie co 8000 porozmawiaj z dobrym ale naprawdę dobrym mechanikiem a może zmienisz zdanie.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,708
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    No cóż każdy ma swoje zdanie .Czas je zweryfikuje . Założenia technologiczne ,a ekologiczne trochę się różnią . A DPF to nic innego jak ekologia .A ty wymieniasz olej co 30.000 km?

  7. #21
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    Czyli Włosi opracowując jeden z najlepszch silników nie doszli do wniosku, że po kilku wypaleniach olej jest zmieszany z paliwem i dlatego zalecają wymiane co 30000 a nie co 8000 porozmawiaj z dobrym ale naprawdę dobrym mechanikiem a może zmienisz zdanie.
    Ba! W autach z dpf przewidywany przez komputer przebieg na jednej zmianie oleju to 40 tys.
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    57
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Olej zmieniam

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Olej zmieniam częściej,co15000 ze względu, że nie pokonuję 30000 rocznie, zmieniam też częściej wszystkie filtry.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 10-10-2012, 18:52
  2. pomocy
    Napisany przez argenta67 na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-05-2010, 23:11
  3. pomocy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-05-2009, 17:24
  4. POMOCY
    Napisany przez dudek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-02-2009, 19:40
  5. pomocy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 30-01-2009, 22:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pdfcroma wypalenie

dpf fiat croma 2005

wypalanie dpf croma

dpf przy ilu nie wypalac

fiat croma dpf przy ilu procentach sie wypala

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl