Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2013
    Skąd
    Bielsko Biała
    Wiek
    32
    Postów
    49
    Auto
    CROMA 1,9 8V
    Rocznik
    2005

    DPF wypalanie pomocy

    przy ilu procent zapchania dpf się wypala proszę o pomoc bo mam 80% ile mam go przegonić żeby się uruchomiło



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Podejmuje próby przy ok. 90%. Bez paniki. Nie musisz go przeganiać - wypali się nawet stojąc.
    Jakiś czas temu miałem 105% - "ZAPCHANIE NORMALNE" :-)

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2013
    Skąd
    Bielsko Biała
    Wiek
    32
    Postów
    49
    Auto
    CROMA 1,9 8V
    Rocznik
    2005
    dzięki za pomoc bo już się wystraszyłem

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2012
    Skąd
    O-ka
    Wiek
    35
    Postów
    16
    Auto
    cougar 2.5 v6 , croma 1.9 150km
    Rocznik
    1999 , 2008
    mogę potwierdzić u mnie było 104 % wypalanie

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    33
    Postów
    9
    Auto
    Croma dynamic 1,9
    Rocznik
    2008
    Mi się pokazywało , ze do wypalania. Tak też robiłem,kilka razy, ale po 8tys olej do wymiany. Prawda,jeżdżenie po mieście, ale jest rada, unicestwić dranstwo. Ja tak zrobiłem za 600 zl. I mam gdzies dpf I jego pozorna ekologie I wymiany oleju co kilka tysiecy.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał landi9 Zobacz post
    Mi się pokazywało , ze do wypalania. Tak też robiłem,kilka razy, ale po 8tys olej do wymiany. Prawda,jeżdżenie po mieście, ale jest rada, unicestwić dranstwo. Ja tak zrobiłem za 600 zl. I mam gdzies dpf I jego pozorna ekologie I wymiany oleju co kilka tysiecy.
    Zapisałeś wymianę oleju w komputerze?
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    33
    Postów
    9
    Auto
    Croma dynamic 1,9
    Rocznik
    2008
    nie, ale mam spisany stan licznika i kiedy wymiana, no i był skasowany monit o oleju.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Ale powinieneś zapisać zmianę oleju w kompie auta . Komputer źle odczytuje wtedy degradację oleju . W przypadku DPF jest to wymagane

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Odświeżam temat, mam 104% zapchania filtra( normal clogged), kiedy można się spodziewać wypalania? Dziś jeździłem z podpietym kompem wrazie w , i pytanie czy opcja w fes postęp wypalania filtra pokazuje obecny progress wypalania filtra?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Wyjechałem sobie zobaczyć czy nastąpi regeneracja... filtr zaczął się wypalać przy 106,04 % (normalne zatkanie) i spadło do 16,7%, odnośnie tego co pytałem post wyżej "postep regenarcji" postępuje gdy się jedzie, jak zjechałem z autostrady na stację doświadczyć jak wygląda wypalanie ( motor dudni, czuć też zapach) postęp w fes'ie się zatrzymał.
    No to jestem bogatszy o nowe doświadczenie.
    Pozdrawiam

  12. #11
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Zapamiętaj że nie powinno się przerywać procesu wypalania ,więc twoja ciekawość i zjazd na stację to nie był dobry pomysł.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zapamiętaj że nie powinno się przerywać procesu wypalania ,więc twoja ciekawość i zjazd na stację to nie był dobry pomysł.
    Dpf dopala się również na postoju. To nie VW. Gdyby popracował chwilkę, podnioslby obroty i temperaturę i dokończył proces. Poza tym nie ma problemu - proces mozna przerwać. Dpf wypalił się w % wystarczającym do dalszej pracy.

    Pzdr

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Na stacji nie spędziłem nawet 4 minut, zresztą po mieście jak zacznie się wypalac i stoisz na światłach to trzeba się wypala. Zaraz potem wróciłem na autostradę i jechałem w zakresie 2700 obr. W trakcie jazdy bardzo szybko szedł postęp regeneracji.

  15. #14
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Na stacji nie spędziłem nawet 4 minut, zresztą po mieście jak zacznie się wypalac i stoisz na światłach to trzeba się wypala. Zaraz potem wróciłem na autostradę i jechałem w zakresie 2700 obr. W trakcie jazdy bardzo szybko szedł postęp regeneracji.
    Te 2700 obrotów dotyczy VW. Croma wypala dpf bez względu na warunki. Wiele razy dpf wypalal się w korku i gdy kulalem się 30 km/h po centrum miasta.

    Pzdr

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    39
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 mjtd 150
    Rocznik
    09.2008 FL
    Właśnie też ostatnio wypalał mi się na postoju - efekty dźwiękowy jak by lokomotywa spalinowa startowała Po tym wypaleniu MES pokazał 17%.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 10-10-2012, 18:52
  2. pomocy
    Napisany przez argenta67 na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-05-2010, 23:11
  3. pomocy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-05-2009, 17:24
  4. POMOCY
    Napisany przez dudek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-02-2009, 19:40
  5. pomocy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 30-01-2009, 22:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pdfcroma wypalenie

dpf fiat croma 2005

wypalanie dpf croma

dpf przy ilu nie wypalac

fiat croma dpf przy ilu procentach sie wypala

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl