Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 48
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    dpf wypala się średnio co 1015 km dojeżdżając do pracy 10 km a na trasie wypalanie wzrasta do 1350km
    Nie wiem skąd wam sie biorą takie liczby, ja jak kupowałem swoją cromę z włoch to średnie wypalanie z ostatnich 5 wypaleń wynosiło 950 km. Szef zakładu na belwederczyków w Krakowie mówił wtedy że to dobry wynik i nie ma w ogóle problemu z dpf. Porównując moje wyniki z waszymi wychodzi że wam 2 krotnie dłużej zapycha się filtr jeżdząc na krótkich odcinkach. U mnie croma pokonuję do pracy 13 km w jedną stronę i nie ma mowy o nie dogrzaniu auta bo temp 90 stopni osiąga po 3 km.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    U mnie klapki są, egr jest, dpf wypala się różnie. W czerwcu jak sprawdzałem to wypalał mi się średnio co 900km (głównie miasto).
    Z końcem lipca o średnie wypalanie wyniosło 1035km (miasto + trasa na wakacje).
    Jak kupowałem samochód, średnie wypalanie oscylowało w granicach 400-500km, odkąd stosuje mieszankę Millers + 2T, DPF wypala się rzadziej.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    Ja mojego "wypaliłem" dożywotnio Mój niestety na krótkich trasach nie osiągał takich wartości. Jeszcze raz podkreślam, jeżeli z dpfem jest wszystko ok to jest wtedy fajnie /nie kopci i w ogóle.../, ale jak zaczną się problemy to już nie jest tak miło.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Patryk205 Zobacz post
    Ja mojego "wypaliłem" dożywotnio Mój niestety na krótkich trasach nie osiągał takich wartości. Jeszcze raz podkreślam, jeżeli z dpfem jest wszystko ok to jest wtedy fajnie /nie kopci i w ogóle.../, ale jak zaczną się problemy to już nie jest tak miło.
    a co się działo?
    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    Na poprzedniej stronie dość obszernie opisałem Pozdro

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Podczas wypalania DPF-u oprócz podwyższonego chwilowego spalania u mnie występuje dosyć charakterystyczny basowy pomruk wydechu nie da się tego nie zauważyć

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Odra
    Wiek
    38
    Postów
    66
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat 180KM
    Rocznik
    12.2006
    Cytat Napisał Croma 08 Zobacz post
    Podczas wypalania DPF-u oprócz podwyższonego chwilowego spalania u mnie występuje dosyć charakterystyczny basowy pomruk wydechu nie da się tego nie zauważyć
    Zgadza się, buczy bardziej. A jak u Was wygląda ruszanie ze świateł , gdy akurat wypalanie się zaczęło?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał Patryk205 Zobacz post
    Zgadza się, buczy bardziej. A jak u Was wygląda ruszanie ze świateł , gdy akurat wypalanie się zaczęło?
    Zostawi siwy dym, ale nie czuje spadku mocy w jezdzie po miescie, sytuacja zmienia sie powyzej 150 km/h wtedy juz czuc przymulenie.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Ja jestem w tej dobrej sytuacji że mam kilka kilometrów obwodnicy, tak więc tam wypalam, 4 bieg, tempomat 100km/h na liczniku i w dlugą

  11. #25
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Croma 08 Zobacz post
    Ja jestem w tej dobrej sytuacji że mam kilka kilometrów obwodnicy, tak więc tam wypalam, 4 bieg, tempomat 100km/h na liczniku i w dlugą
    Metoda z VW. W Cromie dopali się przy wolnej jeździe a nawet na postoju.

    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Z rozmów z mechanikami lepiej jest to robić w trakcie jazdy i przy prędkości obrotowej silnika w okolicy 3000, podobno wtedy mniej cierpi turbina.

  13. #27
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał Croma 08 Zobacz post
    Z rozmów z mechanikami lepiej jest to robić w trakcie jazdy i przy prędkości obrotowej silnika w okolicy 3000, podobno wtedy mniej cierpi turbina.
    Nauczył się na VW.

    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Być może . Pozdro

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Metoda z VW. W Cromie dopali się przy wolnej jeździe a nawet na postoju.

    Pzdr
    Tu sie z toba nie zgodzę że filtr dopali się na postoju. Kiedyś z ciekawości kiedy wjezdzalem na parking pod domem zacząl dopalać sie dpf. Zostawiłem go tak a on po około 5minutach skonczył. Myślalem ze sam sobie podniesie obroty ale tego nie zrobil. Po podpieciu fes'a dpf dopalil sie na postoju tylko do 75% zatkania, podczas gdy jade zawsze zejdzie poniżej 17%

  16. #30
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Tu sie z toba nie zgodzę że filtr dopali się na postoju. Kiedyś z ciekawości kiedy wjezdzalem na parking pod domem zacząl dopalać sie dpf. Zostawiłem go tak a on po około 5minutach skonczył. Myślalem ze sam sobie podniesie obroty ale tego nie zrobil. Po podpieciu fes'a dpf dopalil sie na postoju tylko do 75% zatkania, podczas gdy jade zawsze zejdzie poniżej 17%
    Tak własnie ma być, między innymi na tym polega różnica między DPF w VW a Fiat.

    Na postoju wypala tyle ile potrzeba by rozpocząć jazdę na zimnym silniku np. następnego dnia.
    W VW doszłoby do zapchania DPF. Problem może pojawić się, jeśli ktoś jeździ po 3- 5 km po mieście. Wtedy dopala często i krótko odzyskując jakieś 20-30% pojemności dpf (110% to wciąż "normalny poziom zapchania dpf". Kupowanie dużego diesla by jeździć kilka km dziennie po mieście (z dpf czy bez) mija się z celem. Auto jest permanentnie niedogrzane i mimo małego przebiegu zużycie silnika jest spore.

    pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. EGR problemy z mocą
    Napisany przez ter-ros na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-09-2014, 12:08
  2. Problemy z klimatyzacja
    Napisany przez fahrenheit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-05-2013, 08:14
  3. Problemy z elektryką?
    Napisany przez l3ochnia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-05-2013, 14:16
  4. Brava 1.2 - Dwa problemy
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 24-06-2012, 12:11
  5. Sprzęgło - problemy...
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-04-2010, 18:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl