Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006

    Dawki startowe 1,9 JTDm

    Witam . Gdzie w Warszawie lub okolicach moge poprawić dawki startowe wtrysków ??? zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat ??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembridge
    Wiek
    48
    Postów
    538
    Auto
    Nuova Croma 1,9 16V 150 KM aut. Emotion zwana Cristy
    Rocznik
    VII 2010
    Zadzwoń tam. Oferta | Kreator Mocy
    Ja osobiście nic tam jeszcze nie robiłem ale namiar mam od znajomego, który robił tam kastracje DPFa i EGRa z wirusikiem.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    A po co chesz to robić ?
    Tu akurat są ok zrobione.
    To nie vag że przy ciepłym palic nie chce.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    218
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Miałem to napisać, jeśli silnik ciężko odpala to przyczyny raczej trzeba szukać gdzie indziej, a nie tuszować problem zwiększeniem dawek.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    wszystko sprawdzone i dalej brzydko odpada - to jest problem za niskich dawek startowych . Odpala ale przez chwilę nierówno pracuje i mnie to drażni. Temat dawek startowych znany w tych silnikach.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Kolego coś mijasz się z prawdą.
    Jak i co sprawdzone, kto to sprawdził ?
    Lepiej opisz problem i może uda się odszukać winowajcę.
    Temat znany w tym samochodzie to inne tematy.
    Jak juz odpali to start IQ możesz sobie wsadzić ....
    Nierówna praca nie ma nic wspólnego z start iq.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Ja sprawdzałem - świece dobre , wtryski korekcje maja jak fabryczne , przelewy puste . Problem jest taki że rano kręci i odpala nierówno - trwa to jakąs 1 sek i jest wszystko pózniej OK - dzieję się tak tylko przy pierwszym odpaleniu . Bez względu czy zimno czy ciepło na dworzu. Klapy wirowe zablokowane w pozycji otwartej - tak samo odpalał jak były podłączone. Jakieś pomysły co to może być ??

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    549
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał FalconVFR Zobacz post
    Klapy wirowe zablokowane w pozycji otwartej - tak samo odpalał jak były podłączone. Jakieś pomysły co to może być ??
    jaki stan samego kolektora? - pozycja klap to jedno a czystość i drożność to drugie.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    To już piszesz rozsądniej,
    Obstawiam coś z CR.
    Pierwsze:
    najlepiej silnik zimny.
    odlacz czujnik położenia wałka.
    kręć rozrusznikiem 10sec i loguj, zmierzone ciśnienie paliwa (bary) i rpm.
    Potem odpal i przy odpalaniu loguj:
    zmierzone ciśnienie paliwa
    obroty rpm
    temp silnika
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Do kolektora nie zaglądałem bo nie było powodu - wszystko działa ok- brak błędów . Wczoraj sprawdzone oprogramowanie i nie ma nowszego . Auto zapierdziela aż miło , spalanie w normie , nie dymi - tylko to pie#$%^&ne odpalanie . Tragedii nie ma ale mnie drażni . Mam Alfe 156 z tym silnikiem i tam pali z dotyku . Cos czuję że sprzedam to auto........

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    397
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Silniki z grupy fiata nie mają pawa palić na dotyk.
    Warunkiem odpalenia jest uzyskanie pewnej min prędkości obrotowej wału, poniekąd w celu wydłużenia życia DM, uzyskania ciśnienia na szynie CR i dopiero zezwala na start.
    Rozrusznik musi pokręcić w najlepszej sytuacji min ok ~1sec.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Tu nie chodzi o czas kręcenia bo próbuje odpalić z dotyku tylko tak jak by nie wszystkie cylindry łapały od pierwszego strzała. W Alfie pali z dotyku a to ten sam silnik . wygląda to tak że odpalasz i tak jakby miał chęć ale jednak nie i jeszcze sekunda i pali ok - równo pracuje , nie dymi - dziej się tak PRAWIE zawsze tylko przy pierwszym odpaleniu z rana bez względu na temperaturę . W serwisie fiata powiedzieli że one tak mają - nie źle ale jakoś tak dziwnie palą - a byłem tam u znajomego więc nie wstawiali mi kitu .

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Każdy z nas ma jakieś swoje doświadczenia z Cromami, moja również miała problem z odpalaniem, było tak że musiałem kręcić rozrusznikiem naprawdę długo. Wyłączony programowo EGR + podniesione wartości dawek startowych ( z tego co pamiętam to o jakieś 10-15% ) i problem znikł. Cieszę się tak zwanym paleniem od strzała . Oczywiście tak jak kolega bronx wspomniał wał musi uzyskać pewną prędkość obrotową, ale nie trwa to już 10s no i zawsze za pierwszym kręceniem rozrusznika odpala.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Jozefosław
    Wiek
    46
    Postów
    19
    Auto
    Croma 1,9 JTD 16V
    Rocznik
    2006
    Nie rozumiecie - auto odpala od pierwszego razu , rozrusznik kręci max 1,5 sek tylko jak odpala to robi to nierówno i to mnie drażni . W momencie jak załapie to już jest wszystko OK. Dlatego pytam o dawki startowe - gdzie w Warszawie i okolicach można w sprawdzonym warsztacie zrobić .

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    876
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Nagraj to odpalanie.

    Mam ciut inny silnik ale wiem o co Ci chodzi. U mnie występuje ten efekt chyba deczko dłuższą chwilę niż u Ciebie. Postaram się nagrać jak to jest u mnie.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9/2.4 JTDm
    Napisany przez ysiek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-12-2015, 12:14
  2. Bravo II 1.9/2.0 JTDm
    Napisany przez dzixon na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-12-2015, 20:24
  3. 2,4 JTDM Spalanie
    Napisany przez jablonski1989 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-08-2015, 20:58
  4. 1.9 JTDM 150 błędy lambdy
    Napisany przez gargamel86 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-06-2015, 11:37
  5. Kolektor ssący 2,4 JTDm
    Napisany przez Python28 na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-12-2014, 10:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl