Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2015
    Skąd
    Janikowo
    Wiek
    43
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008

    Croma relingi dachowe od innych aut

    Kochani, czy próbował ktoś z Was dopasować relingi dachowe do Cromki od innych aut? Kupiłem autko niestety bez tego dodatku i szukam już 2 tydzień w ogłoszeniach i na szrotach i nic ;( Jest jedna aukcja ale cena z kosmosu wzięta (1200zł). Proszę o poradę, a może ma ktoś na sprzedaż?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 marzec 2015
    Skąd
    Galicja
    Postów
    1
    Auto
    Opel Astra G
    Rocznik
    2000
    Przyłączam się. Też szukam relingów, ale ceny trochę odstraszają.
    Może istnieją jakieś przyzwoite aluminiowe belki poprzeczne do Cromy, które można przykręcić do fabrycznych gwintów ?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    41
    Auto
    Croma 1.9 mJTD
    Rocznik
    2005
    Z dotychczasowych postów innych użytkowników wynika, że najlepszą opcją są wakacje we Włoszech. Tam można znaleźć relingi poniżej nawet 100 Euro. W innym wątku na ten temat jest nazwa strony włoskiej i włoskojęzyczny odpowiednik terminu "relingi".

    Co do belek poprzecznych, ja mam Mont Blanc. Generalnie trochę się zawiodłem. Belki świszczą przy średnio szybkiej jeździe. A z mocowaniem mam sporo problemu, bo te zaczepy trochę się poluzowały i czasami nie mogę wykręcić śruby - samo mocowanie obraca się razem z nią. To już oczywiście problem mojego auta, a nie samych belek - no ale może ten problem pojawia się częściej...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2014
    Skąd
    NiedalekoKrakowa
    Wiek
    42
    Postów
    60
    Auto
    RS
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał muha Zobacz post
    Co do belek poprzecznych, ja mam Mont Blanc. Generalnie trochę się zawiodłem. Belki świszczą przy średnio szybkiej jeździe. A z mocowaniem mam sporo problemu, bo te zaczepy trochę się poluzowały i czasami nie mogę wykręcić śruby - samo mocowanie obraca się razem z nią. To już oczywiście problem mojego auta, a nie samych belek - no ale może ten problem pojawia się częściej...
    Wszystkie belki, z którymi miałem do czynienia w ten czy inny sposób świszczały: czy to starego typu belki o przekroju prostokątnym, czy to "wypaśne" wingcośtam firmy thule... Zarówno te montowane na "łapach" w sedanie jak i te montowane na relingach. Po drodze na focusie mkIII kombi bez relingów, miałem taki patent do montowania belek bezpośrednio w miejscach do tego przeznaczonych w dachu. Moje spostrzeżenia są takie:

    1. Jeżeli nie potrzebujesz mieć regulowanego rozstawu belek (np. pod długi box na sprzęt WS albo krótki narciarski)
    2. Nie zakładasz i nie ściągasz 20x do roku belek
    3. I zabezpieczysz sensownie miejsca mocowania przed korozją

    wówczas rozwiązanie bez relingów a z belkami mocowanymi bezpośrednio w miejscach do tego przeznaczonych jest tak samo dobre jak relingi + belki. No może poza względami estetycznymi - ale to już kwestia indywidualna...

    Pzdr.
    GryQ


 

Podobne tematy

  1. Oryginalne relingi dachowe
    Napisany przez Pablo3d na forum Croma
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 02-12-2014, 17:56
  2. relingi Croma
    Napisany przez stilo3d na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-05-2014, 10:08
  3. Fiat Croma 2007 - relingi
    Napisany przez wolverinehh na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-05-2014, 13:45
  4. Listwy dachowe Bravo
    Napisany przez Mexeminor na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-05-2013, 16:09
  5. Relingi dachowe brava. Proszę o pomoc.
    Napisany przez neonik1234 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-12-2011, 14:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl