Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 28
Like Tree1lubi to!

Temat: Croma 150km brak mocy na niskich obrotach  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006

    Croma 150km brak mocy na niskich obrotach

    Witam. Na początku chciał bym zaznaczyć ze jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne wskazówki. Mam problem z moją cromą mianowicie nie ma mocy na niskich obrotach (do momentu załączenia turbiny). Brak mocy przy ruszaniu jest tak odczuwalny ze nie mogę ruszyć nawet pod nie duże wzniesienie. Jakieś sugestie ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2013
    Skąd
    Biłgoraj
    Wiek
    32
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1,9 JTD ,150 km,manual
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał hayzer Zobacz post
    Witam. Na początku chciał bym zaznaczyć ze jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne wskazówki. Mam problem z moją cromą mianowicie nie ma mocy na niskich obrotach (do momentu załączenia turbiny). Brak mocy przy ruszaniu jest tak odczuwalny ze nie mogę ruszyć nawet pod nie duże wzniesienie. Jakieś sugestie ?
    Kolego, masz egr do czyszczenia. Prawdopodobnie zawiesił się w pozycji otwartej. Po pierwsze go wyczyść, jak to nie pomoże to czeka Cię wymiana na nowy lub wyprogramowanie egr z komputera.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    No to raczej wymiana bo jakieś 2 tygodnie temu go czyściłem. Ile taka przyjemność będzie mnie kosztowała ?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 listopad 2013
    Skąd
    Biłgoraj
    Wiek
    32
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1,9 JTD ,150 km,manual
    Rocznik
    2006
    Zastanów się nad wyprogramowaniem egr . Koszty podobne ok 300 PLN, a problem z głowy raz na zawsze.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Nowy w ASO 430 i spokój na 100 tys.
    www.fso-1500.pl

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    Pomyślę. Mam jeszcze jedno pytanie czy jest szansa ze jest to wina przeplywki ?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1.9 150km automat
    Rocznik
    2005
    mogły też się wężyki podciśnieniowe od geometrii turbiny poluzować/przetrzeć efekt może być podobny chociaż chyba nie aż taki, egr łatwo sprawdzisz jak go wyciągniesz, żeby był aż taki brak mocy musiałby być całkowicie otwarty na stałe.
    pozdr

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    Jutro najprawdopodobniej zakupie nowy egr i zobaczymy. Mam jeszcze prośbę do kogoś to tez użytkuje fiata croma z tym silnikiem tj 150km żeby podzielił się wrażeniem z jazdy a mianowicie z przyspieszenia chodzi mi o to czy naprzyklad przy agresywniszym ruszeniu jest szansa stracic trakcie na np 2 3 biegu .Mam crome rok i myślę że jak na 150km jest stanowczo za słaba.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2015
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 150 KM
    Rocznik
    2010
    Cześć.

    Miałem to samo wrażenie w swojej. Usunięte klapy wirowe (szczęśliwie były jeszcze wszystkie 4 ) + zaślepiony i wyprogramowany EGR i diametralna zmiana. Nawet dymić przestała przy mocnym butowaniu. Na twoim miejscu zastanowiłbym się czy jest sens pakować się w kupno nowego zaworu. Trochę to kosztuje a problem wróci i tak + pytanie jak u ciebie wygląda sytuacja z klapami (są / nie ma?).

  11. #10
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał kasztan Zobacz post
    Miałem to samo wrażenie w swojej. Usunięte klapy wirowe (szczęśliwie były jeszcze wszystkie 4 ) + zaślepiony i wyprogramowany EGR i diametralna zmiana. Nawet dymić przestała przy mocnym butowaniu
    Potwierdzam, w mojej Cromce też mam zrobiony ten zabieg i auto zbiera się od samego dołu. Zrobić raz a będzie spokój na długie lata
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    Klapy są i co ważniejsze działają jakieś 2 tygodnie temu czyściłem cały kolektor bo myślałem ze ten brak mocy na dole to wina właśnie tych klap niestety nic to nie dało.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    A klapy szczelne na ośkach?
    www.fso-1500.pl

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    Co do szczelności na ośkach to nie wiem dokładnie ale mechanik powiedział ze cały kolektor jest sprawny wiec raczej wszystko szczelne.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2014
    Skąd
    Dąbrowa Górnicza
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2006
    Przed chwilą wpadłem na pomysł żeby odłączyć przepływomierz i autko nieznacznie poprawiło swoje osiągi ale i tak nie było szału. Co mnie zdziwiło to fakt ze po odłączeniu przepływomierz nic nie wyskoczyło na kompie czy tak powinno być ?

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał hayzer Zobacz post
    Przed chwilą wpadłem na pomysł żeby odłączyć przepływomierz i autko nieznacznie poprawiło swoje osiągi ale i tak nie było szału. Co mnie zdziwiło to fakt ze po odłączeniu przepływomierz nic nie wyskoczyło na kompie czy tak powinno być ?
    Dziwne. Mi po takim zabiegu wywalił dwa błędy związane z przepływką. Co ciekawe ikona check engine się nie pojawiła, ale błedy były zapisane w pamięci.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. brak mocy i dymienie na wysokich obrotach
    Napisany przez mihal147 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 15-06-2015, 21:31
  2. brak mocy na niskich obrotach
    Napisany przez xSandi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-02-2015, 21:30
  3. mało mocy na niskich obrotach po odpaleniu 1.9 120km MJ
    Napisany przez dejavu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-02-2015, 09:07
  4. Brak ładowania na niskich obrotach, Stilo 1.9jtd
    Napisany przez meff na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-03-2014, 18:33
  5. Brak mocy na wyższych obrotach jtd
    Napisany przez maciek3103 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-02-2014, 16:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo 1.9 jtd brak mocy na niskich obrotach

croma auromat slaby zryw przy ruszaniu

fiat croma 1.9 150km.slaby

croma slaba od dolu

brak mocy na niskich obrotach

1.9 jtd brak mocy na niskich obrotach

croma slabo ciagnie od dolu

fiat croma troche zamulony

jtd 150km brak mocy

fiat croma 1.9 jtd 150km brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl