Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 108
Like Tree2lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Jak pisalem wczesniej zminilem opaski na rurach dolotu IC. I co? Na pionowym polaczeniu gumowym (mufa) na rancie zbiera sie olej. Zmienilem opaske na mocniejsza ale nic to nie dalo. Czy guma juz stwardniala czy co? A skad ten olej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    33
    Postów
    610
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Zdejmij przewód od odmy, który łączy się z dopływem powietrza do turbo. Na odcinku filtr powietrza turbo i zobacz czy tamtędy olej sie nie dostaje.

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dzięki. Zobaczę. A jak tę odmę w naszych silnikach obsługuje, bo nigdy do niej nie zaglądałem.

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    33
    Postów
    610
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    ja to cała odmę odkręcałem razem z przewodami od silnika i wszystko wykąpałem w benzynie ekstrakcyjnej.
    Pozdrawiam


  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Jak wojna to wojna. Kupiłem porządne opaski i wymieniłem całą górę od turbo to IC. Samo przyłącze icka zostawię jak będę miał kanał. Samochód wyraźnie odżył, ale dla porównania wstawiam logi po naprawie z prośbą o interpretację. Masy powietrza się trzymają ale turbo się trochę rozjeżdża i nie jestem pewien czy w dobrym momencie wstaje. Tym razem dałem zarówno oczekiwane jak i zmierzone parametry
    logi s.jpg

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    62
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Sprawdz rury tak mniej wiecej w okolicy bagnetu oleju (po lewyj) idace w dol. Ponizej jest gumowa mufa. Zerknij na kolanko wychodzace gora od turbo. Poza tym gruba rura pomiedzy silnikiem a aku lubi pekac na zgieciu.
    Luk masz może jakiś numer tej części - gumowej mufy?

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    właśnie nie. Rozmawiałem z ASO Jata i nie ma tego jako osobnej części więc musi występować razem z którąś rurką. Jest tylko do górne kolanko.

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Maxi lubi to.

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Drogi gips. Mozna poszukac jako zamiennik albo co. Tylko wymiary zdjac. Masz uszkodzona?

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    62
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    U mnie ta mufa jest 'zapocona' ale raczej szczelna. Jak za taką kasę to na pewno odpuszczę wymianę.

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Ponowie prosbe o komentarz do moich logow.

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Nic tam nie widać, daj plik
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Podziękował.
    Poniżej rzut obrazu i link do pliku z logami.
    Niby jest lepiej po uszczelnieniu, ale na dwójce czuć w okolicach 2k rpm szarpnięcie.

    logi s.jpg
    https://drive.google.com/open?id=0B5...jQxdldvd3RXMUE

    Pozdrawiam i dzięki za szczere chęci.

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    sterowanie turbiną, delikatnie przebija i prze regulowuje.
    grucha, n75 i zmienna.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    347
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dziękuję Ci. Czy to jest coś co może mieć nieprzyjemne konsekwencje i trzeba robić na cito, czy można odłożyć na "lepsze czasy" ?


 
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 20-06-2016, 23:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 15:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 16:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 10:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 14:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu