Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 108
Like Tree2lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Przede wszystkim do sprawdzenia wężyki od pod ciśnienia a najlepiej wymienić na nowy, czyszczenie egr czujnika ciśnienia doładowania, jak overboost starego typu to przeczyscic jak nie to najlepiej wymienić 200zl więc nie majątek, jak to niepomoże to czyszczenie zmiennej geometri.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Luk jutro zerkne bo dziś telefon tylko mam.
    Bartas zjadamy się z tym opisem telefonicznie.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    EGR i DPF jest off. Tak juz kupilem. Klapy sam usuwalem.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Bronx możesz jaśniej?,luk202 możesz spróbować rozruszac kierownicę, sposób znaleziony na forum audi, kupujesz strzykawke w aptece najlepiej 100ml ujdzie 60ml następnie wpinasz ja w wężyk podcisnienia co idzie do gruchy i zacigasz wten sposób wytwarzasz podcisnienie jak będzie poprawa to czyszczenie.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Zrobiłem dziś logi. Dodam, że w trakcie przyspieszania słychać lekkie syczenie.
    A więc tak, turbo wstaje bardzo późno.
    Mało widać, ale wygląda że ok 2400 rpm masz dopiero pełny boost.
    Jest odcinek że boost rośnie a masa powietrza spada.
    Prześledź układ na nieszczelność, u ciebie raczej wygląda że gdzieś delikatnie może bokiem uciekać.
    1.sprawdzić układ dolotowy na szczelność
    2.czy ktoś regulował sztangą przy gruszce ? lepiej żeby nie.
    3. jeśli w/w są ok, to będziemy myśleć dalej.
    N75 bym nie ruszał i zmienna na razie to raczej nie to.
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dzięki bronx. Miło mądrego posłuchać . By się zgadzało. Przy ok 2400 rpm dostaje kopa i ciągnie a do tego słychać syczenie przy przyspieszaniu.
    No to biorę się za szukanie nieszczelności. Może profilaktycznie wymieniłbym przewody podciśnienia bo lekko przyparciałe. Sztangi za moich rządów nikt nie ruszał, ale co było wcześniej to nie wiem.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Zajrzałem dziś do dolotu i się trochę przestraszyłem. Ogólnie zarówno wlot ze strony filtra powietrza jak i to co idzie do IC jest zaolejone lub pokryte czarną mazią. Nie wiem co o tym myśleć ale szczelne to nie może być. Poniżej próbka tego co zobaczyłem. Zastanawia mnie tylko czy to jest w miarę normalne czy o czymś świadczy?
    Muszę się zabrać za rozebranie tego i uszczelnieni (wymianę opasek) ale łatwego dostępu to tam nie ma.
    Jakieś patenty na dojście?IMAG0082.jpg

  9. #38
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    55
    Postów
    1,033
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Nie wiem co o tym myśleć ale szczelne to nie może być.
    Jak sam napisałeś masz nieszczelność, mam podobnie (może nie aż tyle) na razie powycierałem ile mogłem i obserwuję.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    854
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    na początek wytrzyj to i zmień opaski (widać jeszcze oryginał), jeżeli guma na zewnątrz będzie się"pocić" to trzeba myśleć o wymianie, po tylu latach ma prawo być sparciała

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    40
    Postów
    36
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    w załączeniu moje logi - auto zaczyna przyśpieszać od 2500 rpm. EGR off, DPF off, kolektor bez klap. Wyczyszczony zawór overboost, wymieniony węzyk od vacum do overboosta.
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Wyczyscilem i zalozylem nowe opaski od IC do turbo. Auto zdecydowanie szybciej bierze, nawet zona zauwazyla roznice. Ale swist pozostal. Albo jeszcze gdzies ucieka powietrze albo samo turbo tak sie odzywa. Pytanie, czy dolot od przeplywki do turbo tez moze syczec, bo tam plastikowe rurki szczelne pewnie nie sa.

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    40
    Postów
    36
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Pivko76 Zobacz post
    w załączeniu moje logi - auto zaczyna przyśpieszać od 2500 rpm. EGR off, DPF off, kolektor bez klap. Wyczyszczony zawór overboost, wymieniony węzyk od vacum do overboosta.
    może ktoś podpowie co jest nie tak że auto nie chce jechać ?

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Pivko_mialem to samo. Porownaj z moimi logami. Wymienilem wezyki i rozebralem oraz wyczyscilem i zmienile opaski od turbo do IC. Croma zbiera sie juz od dolu.

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    40
    Postów
    36
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    a jak dostałeś się do wezyka idacego od zaworu overboost do turbo? i do całej reszty? od góry czy dołem?

    wysłane z Letv x600

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    351
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    No tego nie wymienilem bo albo trzeba wywalic chlodnice lub od dolu (najprosciej). Nue mam kanalu wiec zostawilem na potem. A dolot turbo po wyjeciu filtra piwietrza. Nie zrobilem samych przylaczy IC ale to tez z kanalu.


 
Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 20-06-2016, 23:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 15:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 16:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 10:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 14:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu