Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 108
Like Tree2lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    352
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dołączę się do tematu. W moim przypadku auto do ok 2-2,5k jest leniwy i dopiero tak od 2,5, jak mocniej wcisnę pedał to zaczyna ciągnąć jak szalony. Wrażenie jakby ktoś odpiął przyczepkę lub spuścił ręczny.
    Jeśli chodzi o logi, to wystarczy zrobić na postoju czy w trakcie jazdy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    26
    Postów
    18
    Auto
    Stilo 1.6 16V 103KM
    w trakcie jazdy wg instrukcji bronxa wyżej podanej

    tapnięte z s7

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    352
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Bulka159 Zobacz post
    w trakcie jazdy wg instrukcji bronxa wyżej podanej
    OK- choć nie będzie mi łatwo znaleźć miejsca gdzie mogę to zrobić ściśle wg instrukcji .
    Ale jestem ciekaw, jak zachowują się Wasze cromki, jak rozkłada się moc i ciąg.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    U mnie od dołu do góry ciągnie jak szalona
    Ciekawe dlaczego :d

    Powyżej 2,5-3tys egr zamyka się, daj sobie zaslepkę na próbę ( może być z dziurką ) ale najłatwiej zrób loga
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    [QUOTE=bronx;250981]Przycina się sterowanie turbiną.
    Zawór N75, wężyki, same kierowniczka w turbinie.
    Zaczynasz od sprawdzenia wężyków, raczej to nie one ale to nic nie kosztuje.
    Potem najlepiej podmienić N75 ale zapewne nie masz, jeśli chesz kupić tylko piertb. żadne inne podróby !
    A na końcu wymontowac turbine, rozkręcić i wyczyścić zmienną.
    Znajdziesz opis na necie jak to zrobić bez demontażu turbiny, zalewanie ropa naftą, i ruszanie łopatkami.

    Nie mniej Twój problem to boost
    Więc tak wężyki wymienialem przy wymienię oleju co do zaworu ten z aukcji podejdzie wygląda tak samo jak tak to zamawiam
    ZAWÓR TURBINY EGR FIAT BRAVO CROMA STILO IDEA 1.9D (6497915868) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    tu masz sprawdzony :
    https://aparts.pl/partscatalogue/7-0...07~902~90.aspx

    nie mniej stawiam na turbinę nie zawór, no chyba że masz go fizycznie rozwalony
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Overboost jest cały tylko niewiem jak w środku bo jest nie rozbieralny, czyszczenie zmiennej zostawię na październik jak będę u ojca na wsi bo pod blokiem niezabardzo, zastanawia mnie egr mam zamiennik jak czyscilem go to puszczal trochę powietrze, bo mam dziwny objaw jadę gaz na maksa zbiera się dobrze i coś się dzieje brak mocy po puszczę i dalej już ciągnie.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    187
    Auto
    Croma 2.4 Jtdm
    Rocznik
    06
    Przeładowanie, powinna walnac marchewka
    Depeeefy Eegeery offy
    diagnostyka i modyfikacja jtdemmmy

    *** SPRZEDAM końcówkę drążka Croma nowa tanio kupiłem przez pomyłkę dwie prawe *** Info PW

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Zawór N75 zamontowany nowy do tego odrazu kupiłem czujnik ciśnienia doładowania stary nie dał się już dokładnie domyć w sklepie od bronx mieli tani bo za 130zl bosch to wymieniłem. Powiem tak jest poprawa niema szarpniec ale czeka mnie czyszczenie zmiennej bo sztanga ledwo chodzi jak będzie ok to zbieram na regenerację turbo bo moja już puszcza trochę olej. Pytanie do bronxa możesz podać link do czyszczenia kierownicy bez zdejmowania turbo bo szukałem a znalazłem tylko czyszczenie po demontażu turbo.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    352
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Dołączę się do tematu. W moim przypadku auto do ok 2-2,5k jest leniwy i dopiero tak od 2,5, jak mocniej wcisnę pedał to zaczyna ciągnąć jak szalony. Wrażenie jakby ktoś odpiął przyczepkę lub spuścił ręczny.
    Jeśli chodzi o logi, to wystarczy zrobić na postoju czy w trakcie jazdy?
    Zrobiłem dziś logi. Dodam, że w trakcie przyspieszania słychać lekkie syczenie.
    Zerknijcie proszę na to.logi.jpg

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    32
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Kolego na moje masz to samo co ja mi też wygrywał ostro do przodu, ale poczekaj jak bronx się wypowie log podobny do mojego tylko , że nie dałeś oczekiwanego ciśnienia doładowania.

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,367
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Jak syczy, to masz gdzieś nieszczelność. Zrób ponownie logi i zaznaczając ciśnienie oczekiwane i zmierzone.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    352
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Zrób ponownie logi i zaznaczając ciśnienie oczekiwane i zmierzone.
    Pewnie zbyt szybko nie będę miał okazji do ponownego logowania, więc będę wdzięczny za opinie na podstawie tego co mam.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    43
    Postów
    1,096
    Auto
    Bravo II 1.4 16v MultiAir Dynamic/Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2010/2012
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Pewnie zbyt szybko nie będę miał okazji do ponownego logowania, więc będę wdzięczny za opinie na podstawie tego co mam.
    Nie da się, nie zdiagnozujesz niewydolności płuc za pomocą EKG
    pzdr

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    352
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Może w weekend jak się uda. Ale w swej upierdliwości liczę, że ktoś coś na podstawie tych danych...


 
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 20-06-2016, 23:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 15:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 16:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 10:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 14:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu