Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 150
Like Tree4lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #76
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zostaw na lepsze czasy, aż zacznie łapać errora od przeładowania.
    Ale to będzie przy bucie w podłogę.
    Jak nie chcesz moda robić i mieć książkowo, zostaw. Szkoda życia i kasy
    luk202 lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    NO właśnie.. walczę z podobnym przypadkiem.. mnie to po prostu drażni bo wiem że auto ma większe możliwości..
    właśnei zrobiłem porządek z turbo ( regeneracja, czyszcenie zmienniej) ale o ile pomogło w zakresie wyższych obrotow ( wyraźnie lepsza zbiórka, auto cichsze i nie dochodzą dziwne dźwieki z okolicy turbo) to w niskich obrotach - dalej d...a. NIe sprawdzone pozostały ju tylko zawór overboost ( tak dla penwości - to zdaje się to samo co n75?) i nie mam pewności czy podczas regeneracji turbo sprawdzono czy grucha działa jak nalezy...
    Czy do gruchy można dostać się nie wyciagając turbo? ( turbo jest osłonięte kawałem solidnej blachy, a grucha w cromie zdaje się jest częścią turbo i chyba solo nie występuje.... )

  4. #78
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    A gdzie regenerowałeś? Są firmy, które dołączają protokół z wyważania oraz z regulacji zmiennej geometrii.
    Italians Do It Better

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Robiłem na Szyszkowej w W-wie. Protokół mam ale w nim jest po prostu punkt pt czyszczenie zmiennej geometrii i podpi - więc to żaden dowód że faktycznie gruchę sprawdzono ( a samo czyszczenie raczej przeprowdzono bo jest różnica w zachowaniu auta).
    Możliwe że grucha działa (wtedy w zasdzie pozostaje mi jedynie overboost) ale chciałbym mieć pewność że to zrobiono.. jest sposób by zobaczyć czy "zasysa sie" w momencie włączenie silnika a potem odpuszcza? czy też trzeba ściągać całą tą blachę?

    Dziś pogdam z mechanikiem co ściągał i montował turbo, mam nadzieję że sprawdził jak to działa po czyszczeniu
    Ostatnio edytowane przez RafalWawa ; 18-10-2016 o 08:43

  6. #80
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Po zdjęciu osłony pod silnikiem powinieneś widzieć jak grucha przesuwa sztagę co do turbo wchodzi.
    Jak będziesz siedział pod autem to pod przewód podciśnienia podłącz strzykawkę i sprawdź czy płynnie się ta sztanga przesuwa.

  7. #81
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    przy regeneracji jak ruszy się sztangą rozwalasz ustawienia, działa za szybko lub za wolno.
    N75 to N75 - elektrozawór zawór podciśnieiniowy sterowania. Jak nowy tylko pierburg. Sprawdzić trudno.
    Gruszka to gruszka działa jak silownik. Sprawdzić łatwo, strzykawka i wężyk.

  8. #82
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Czytałem na forach, że wywalenie klapek w kolektorze powoduje osłabienie dołu. Nie wiem ile w tym prawdy.

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Nie dotyczy. Klapek nie wywalałem i nie mam zamiaru wywalać ( kolektor ma rok)

  10. #84
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Gdzieś tu podawałem namiary na firmę w okolicy Wa-wy kóra regeneruje turbosprężarki wraz z demontażem/montażem, wyważaniem, regulacją zmiennej geometrii (gruszki) oraz pomiarami na hamowni. Tani nie są ale przyjeżdżają do nich z całej Polski. Możliwa regeneracja na tańszych zamiennikach.
    Italians Do It Better

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    przy regeneracji jak ruszy się sztangą rozwalasz ustawienia, działa za szybko lub za wolno.
    N75 to N75 - elektrozawór zawór podciśnieiniowy sterowania. Jak nowy tylko pierburg. Sprawdzić trudno.
    Gruszka to gruszka działa jak silownik. Sprawdzić łatwo, strzykawka i wężyk.
    Mógłbyś sprecyzować? zakłądam że ktoś kto to regeneruje to wie co robi ale .. cholera wie

    Co do spr gruszki - rozumiem że strzykawka z wsuniętym tłokeim, wężyk nałożony na wejście do gruchy, wyciągamy tłok strzykawki i patrzymy czy grucha przesuwa sztangę? Brak ruchu sztangi albo brak płynności jej ruchu = rozwalona grucha. Sztanga się rusza płynnie = problem w overboostem? Czy tez jakoś inaczej?

  12. #86
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Rozbierał ktoś N75 do czyszczenia? Wkurza mnie szarpnięcie powyżej 2500 rpm i nagły skok mocy. Za to jak depnę mocno po pedale to zrywa asfalt.

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    hehe ja rozbierałem i nawet wymieniałem. Mam dziurawy IC i wszystko wskazuje na to że to jego wina. Po objawach może to być również walnięty EGR

  14. #88
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Hmm... Egra mam offa. Szukam tez pomyslu na spr. szczelnosci ICka i wszystkiego co obok.
    Ostatnio edytowane przez luk202 ; 23-11-2016 o 18:49 Powód: Blad

  15. #89
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Zauwazylem ze szarpniecie wystepuje jak delikatnie traktuje pedal gazu. Jak mocniej depne to plynnie ciagnie ponad 3000. Zrozum tu Wloszczyzne:-)

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ale co Wy chcecie na farta naprawiać ?
    Jak szarpie to robisz loga przy takich warunkach jak szarpie opisujesz, ew. poprawiamy i myslimy co i jak.
    Wiele firm regenerujących turbo nie rusza satangi lub jak ruszy to ustawia na kreski.
    Jak sprawdzi dolot w tym Ic pisałem już na forum, chyba nawet w tym temacie.


 
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 21-06-2016, 00:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 16:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 17:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 11:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 15:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zaworu n75 croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-33564

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335643

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335644

jtd czyszczenie n75

croma czyszczenie overbost

brudny n75

n75 ile wytrzymuje

55188059 czyszczenie

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-3356410

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl