Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 80
  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    listwę należy wpiąć w te cycki, cyple czy jak to się zwie... lub w miejsce dziur które są na samym środku?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Hejka. Ten mój patent jest w 45 poście i link do stronki z opisem.Klej który tam zastosowalem jest za slaby poszukaj lepszy
    Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 21-04-2013 o 16:55

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2012
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    10
    Auto
    FIAT CROMA 1,9 2006
    Witam
    Chciałem odpowiedziec na niektóre posty.
    Mam Crome 1,9 150 km.Manual.Pisałem o braku mocy.Zawór erg został wyczyszczony i założona zaślepka z 4 otworami.Dalej działo sie to samo.Wszystko ustało kiedy zaczołem tankowac paliwo v power diesel na shellu.Do tej pory lałem normalna rope.zawsze tankowalem na firmowych stacjach.Takze może wszystkie kłopoty biorą sie z jakosci paliwa.Może za dużo bio komponentów dodają.Polecam spróbowac,paliwo jest troche droższe ale problemów mniej.
    Pozdrawiam

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    41
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    @ Hary WAWA

    Zajmij sie kolektorem dolotowym - mi sadza zaplokowala 1 i 4 klapke na amen, od tego wszystkiego sadza mi zaczela sie osadzac na zewnatrz kolektora - czyli powietrze spieprzalo bokiem przez nieszczelnosci - wymienilem kolektor dolotowy na regenerowany - i znikla dziura mocy, silnik latiej odpala i rowniutko pracuje na biegu jalowym. Do tego spadlo mi nieznacznie spalanie.

    Sprzet na razie na obserwacji, ale po ok 500 km czyszczenie egr + KOLEKTOR dolotowy - to pakiet ktorego potrzebowal moj 1.9 150KM.

  6. #65
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Dzisiaj po około 10 godzinach wymontowałem kolektor w swojej Cromie.Zacząłem we wtorek i co dzień po kilka godzin bo pracuję po południu.Jutro go rozkręcę i zadecyduję co dalej.Aras jak twój kolektor po regeneracji.Wyslij mi jakieś namiary na Jabolqa.Służę radą w przypadku chętnych do wymontowania kolektora.Kończę bo zmykam do pracy.Pozdrawiam

  7. #66
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Kuzwa podziwiam i zazdroszcze, nie dosc, ze nie mam warunkow to i zaciecia na takie grzebanie.
    Ostatnio rzucilem ikiem na kolektor ... oczywiscie listwa lezy luzem na wierzchu. Widzialem gdzies na allegro naprawe samej listwy za 99 zl co podobno w przypadku nie zawalonego bardzo kolektora pomaga.

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Jak obiecałem fotki kolektora regenerowanego po 2 latach eksploatacji.
    Wada to te małe nakrętki ,odkręcają się od wibracji silnika na 1 i 2 dolocie ,ale nie spada +
    no i już jak widać puszczają silikonowe uszczelkina klapkach
    20130512_111541.jpg
    20130512_111434.jpg

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    zapodaj po jeszcze jednej zakretce i nie będą sie odkręcać Strasznie czarno tam masz...

  10. #69
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    41
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    czarno to jest - jak kolektor oryiginalny i niezregenerowany i sadza spierdziela przez nieszczelnosci wokol zablokowanej klapki.

    P.S. Fotka nie jest "po dwoch latach"... conajwyzej po dwoch tys. km

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Kolektor po regeneracji u Jabolqa założony wczoraj.Czekałem na niego ponad 10 dni .Croma lepiej odpala,szybciej się zbiera i nie czuję spalin we wnętrzu.Włożenie kolektora zajęło mi tez około 10 godzin.A to ktoś przyszedł a to ktoś zadzwonił,sklejałem obie połówki kolektora musiałem więc dobrze odtłuścić powierzchnie styczne i odczekać pewien czas.A plecy i nogi musiały odpoczywać bo pół wieku kończę w tym roku więc już nie to zdrowie.Koszt całej operacji 500 zł(regeneracja,przesyłki i dwie uszczelki) nie licząc mojej robocizny.Dobrze że przed demontażem zrobiłem kilka fotek żeby wiedzieć jak przechodzi wiązka elektryczna,wężyki i.t.p.Akumulatora nie odłączałem więc podpięcie pod kompa nie jest chyba potrzebne.Pozdrawiam.

  12. #71
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Pytanie czy to sie az tak oplaca - regenerowany taki jak tu : KOLEKTOR SSĄCY SAAB 9-3 9-5 1.9 CDTI 150KM (3211479338) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    niby 450 no 500 z przesyłkami czy nawet 550 a nowy z przesylka 735-750 zł
    Opyla sie tak bawic dla 200 zl ?

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Nie lepiej wywalić klapy całkowicie? Ja tak zrobiłem i nie ma żadnych zmian w pracy silnika. Można poczytać o usuwaniu klap w tym silniku na różnych forach. Jest dużo osób które to zrobiło i są zadowoleni.

  14. #73
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Możesz dać linka do tych porad ?

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Np. ten [159] kolektor ssący JTDM - kompleksowo - Strona 13
    Jest jeszcze parę tematów na tym forum dotyczących usuwania klap wirowych. Przy usuwaniu klap warto też zaślepić całkowicie EGR i usunąć go programowo.

  16. #75
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Przynajmniej na razie nie będę niczego wyrzucał ani zaślepiał.Nowy kolektor to cena około 900 zł a podobno niewiele są poprawione.więc 500 zł całkowity koszt to wydaje mi się niewiele.Poza tym lubię sam grzebac w swoim aucie i żadko korzystam z usług warsztatów.Wczoraj zrobiłem około 100 km głównie po mieście.Auto jest zrywne chociaż czasami turbina nie może załączyć się od razu tak między 1800 a 2800 obrotów i wyczuwa się lekkie szarpanie. Ma to miejsce gdy przyśpieszam łagodnie.Gdy startuję dynamicznie nie ma problemu.Ciekawe że gdy już turbina załączy i zacznę zwalniać np z obrotów 3000 do poziomu poniżej 2000 i zacznę ponownie przyśpieszać nie ważne spokojnie czy dynamicznie wtedy wszystko jest ok.Będę to badać,a może jakies sugestie ?


 
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odgłos płynu przy ruszaniu
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-10-2012, 19:27
  2. Croma 2.4- 2006 ważne pytanie
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2012, 15:41
  3. Falują obroty przy ruszaniu
    Napisany przez wojjed na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-03-2012, 00:04
  4. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 17:05
  5. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 18:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma brak mocy

croma brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

brak mocy vectra c 1.9cdti

vectra c brak mocy

vectra 1.9 cdti brak mocy

brak mocy przy ruszaniu

fiat croma turbo dziura

brak mocy vectra c

brak mocy croma

opel vectra c nie ma mocy

saab 9-3 automat szarpie przy ruszaniu

vectra c check brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti spadek mocy

vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

vectra c 1 9 cdti brak mocy

fiat croma slabo przyspieszabrak mocy 1.9 cdtivectra c spadek mocybrak mocy opel vectra cvectra c 1.9 cdti 150km klapy wirowevectra c 1.9 brak mocyturbina croma czyszczenieklapy wirowe brak mocyopel vectra c brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl