Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 80
  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    listwę należy wpiąć w te cycki, cyple czy jak to się zwie... lub w miejsce dziur które są na samym środku?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Hejka. Ten mój patent jest w 45 poście i link do stronki z opisem.Klej który tam zastosowalem jest za slaby poszukaj lepszy
    Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 21-04-2013 o 16:55

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2012
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    10
    Auto
    FIAT CROMA 1,9 2006
    Witam
    Chciałem odpowiedziec na niektóre posty.
    Mam Crome 1,9 150 km.Manual.Pisałem o braku mocy.Zawór erg został wyczyszczony i założona zaślepka z 4 otworami.Dalej działo sie to samo.Wszystko ustało kiedy zaczołem tankowac paliwo v power diesel na shellu.Do tej pory lałem normalna rope.zawsze tankowalem na firmowych stacjach.Takze może wszystkie kłopoty biorą sie z jakosci paliwa.Może za dużo bio komponentów dodają.Polecam spróbowac,paliwo jest troche droższe ale problemów mniej.
    Pozdrawiam

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    48
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    @ Hary WAWA

    Zajmij sie kolektorem dolotowym - mi sadza zaplokowala 1 i 4 klapke na amen, od tego wszystkiego sadza mi zaczela sie osadzac na zewnatrz kolektora - czyli powietrze spieprzalo bokiem przez nieszczelnosci - wymienilem kolektor dolotowy na regenerowany - i znikla dziura mocy, silnik latiej odpala i rowniutko pracuje na biegu jalowym. Do tego spadlo mi nieznacznie spalanie.

    Sprzet na razie na obserwacji, ale po ok 500 km czyszczenie egr + KOLEKTOR dolotowy - to pakiet ktorego potrzebowal moj 1.9 150KM.

  6. #65
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Dzisiaj po około 10 godzinach wymontowałem kolektor w swojej Cromie.Zacząłem we wtorek i co dzień po kilka godzin bo pracuję po południu.Jutro go rozkręcę i zadecyduję co dalej.Aras jak twój kolektor po regeneracji.Wyslij mi jakieś namiary na Jabolqa.Służę radą w przypadku chętnych do wymontowania kolektora.Kończę bo zmykam do pracy.Pozdrawiam

  7. #66
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Kuzwa podziwiam i zazdroszcze, nie dosc, ze nie mam warunkow to i zaciecia na takie grzebanie.
    Ostatnio rzucilem ikiem na kolektor ... oczywiscie listwa lezy luzem na wierzchu. Widzialem gdzies na allegro naprawe samej listwy za 99 zl co podobno w przypadku nie zawalonego bardzo kolektora pomaga.

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Jak obiecałem fotki kolektora regenerowanego po 2 latach eksploatacji.
    Wada to te małe nakrętki ,odkręcają się od wibracji silnika na 1 i 2 dolocie ,ale nie spada +
    no i już jak widać puszczają silikonowe uszczelkina klapkach
    20130512_111541.jpg
    20130512_111434.jpg

  9. #68
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    zapodaj po jeszcze jednej zakretce i nie będą sie odkręcać Strasznie czarno tam masz...

  10. #69
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2013
    Skąd
    Tychy
    Wiek
    48
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2006
    czarno to jest - jak kolektor oryiginalny i niezregenerowany i sadza spierdziela przez nieszczelnosci wokol zablokowanej klapki.

    P.S. Fotka nie jest "po dwoch latach"... conajwyzej po dwoch tys. km

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Witam !
    Kolektor po regeneracji u Jabolqa założony wczoraj.Czekałem na niego ponad 10 dni .Croma lepiej odpala,szybciej się zbiera i nie czuję spalin we wnętrzu.Włożenie kolektora zajęło mi tez około 10 godzin.A to ktoś przyszedł a to ktoś zadzwonił,sklejałem obie połówki kolektora musiałem więc dobrze odtłuścić powierzchnie styczne i odczekać pewien czas.A plecy i nogi musiały odpoczywać bo pół wieku kończę w tym roku więc już nie to zdrowie.Koszt całej operacji 500 zł(regeneracja,przesyłki i dwie uszczelki) nie licząc mojej robocizny.Dobrze że przed demontażem zrobiłem kilka fotek żeby wiedzieć jak przechodzi wiązka elektryczna,wężyki i.t.p.Akumulatora nie odłączałem więc podpięcie pod kompa nie jest chyba potrzebne.Pozdrawiam.

  12. #71
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Pytanie czy to sie az tak oplaca - regenerowany taki jak tu : KOLEKTOR SSĄCY SAAB 9-3 9-5 1.9 CDTI 150KM (3211479338) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    niby 450 no 500 z przesyłkami czy nawet 550 a nowy z przesylka 735-750 zł
    Opyla sie tak bawic dla 200 zl ?

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Nie lepiej wywalić klapy całkowicie? Ja tak zrobiłem i nie ma żadnych zmian w pracy silnika. Można poczytać o usuwaniu klap w tym silniku na różnych forach. Jest dużo osób które to zrobiło i są zadowoleni.

  14. #73
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    372
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Możesz dać linka do tych porad ?

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Np. ten [159] kolektor ssący JTDM - kompleksowo - Strona 13
    Jest jeszcze parę tematów na tym forum dotyczących usuwania klap wirowych. Przy usuwaniu klap warto też zaślepić całkowicie EGR i usunąć go programowo.

  16. #75
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    78
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Przynajmniej na razie nie będę niczego wyrzucał ani zaślepiał.Nowy kolektor to cena około 900 zł a podobno niewiele są poprawione.więc 500 zł całkowity koszt to wydaje mi się niewiele.Poza tym lubię sam grzebac w swoim aucie i żadko korzystam z usług warsztatów.Wczoraj zrobiłem około 100 km głównie po mieście.Auto jest zrywne chociaż czasami turbina nie może załączyć się od razu tak między 1800 a 2800 obrotów i wyczuwa się lekkie szarpanie. Ma to miejsce gdy przyśpieszam łagodnie.Gdy startuję dynamicznie nie ma problemu.Ciekawe że gdy już turbina załączy i zacznę zwalniać np z obrotów 3000 do poziomu poniżej 2000 i zacznę ponownie przyśpieszać nie ważne spokojnie czy dynamicznie wtedy wszystko jest ok.Będę to badać,a może jakies sugestie ?


 
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odgłos płynu przy ruszaniu
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-10-2012, 19:27
  2. Croma 2.4- 2006 ważne pytanie
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2012, 15:41
  3. Falują obroty przy ruszaniu
    Napisany przez wojjed na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-03-2012, 00:04
  4. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 17:05
  5. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 18:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma brak mocy

croma brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

brak mocy vectra c 1.9cdti

vectra c brak mocy

brak mocy przy ruszaniu

fiat croma turbo dziura

vectra 1.9 cdti brak mocy

1.9 cdti brak mocy

brak mocy vectra c

brak mocy croma

opel vectra c nie ma mocy

klapy wirowe brak mocyopel vectra c 1.9 cdti spadek mocyvectra c 1 9 cdti brak mocysaab 9-3 automat szarpie przy ruszaniuvectra c check brak mocyvectra c 1.9 cdti 150km brak mocybrak mocy 1.9 cdtivectra c 1.9 cdti 150km do 2000 obrotow brak mocyopel astra 3 brak mocyfiat croma slabo przyspieszavectra c 1.9 cdti brak mocyc max muli przy ruszaniusaab 9-3 opinie automat szarpie przy ruszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl