Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 80
  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    Aras37- moja odpala właśnie po 2 "grzaniach" bo po 1 gaśnie i nie wiem co się dzieje. Świece dobre (nawet bez nich powinna odpalić) i ostatnio nia miał mocy. To jest wynik EGR?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Hejka
    Cytuje:
    ...To inaczej, gdyby to była listwa to chyba cały czas nie miałbym mocy, prawda? A teraz po trasie, gdzie przybutowałem nieźle jeździ znowu normalnie..
    Objawy ''listwy'' są tylko do momentu załączenia turbiny czyli 1-2 bieg (tzw turbo dziura gdzie nie pracuje turbina tylko te klapki z listwy) około do 1800-2000 obrotów.Brak listwy na miejscu objawia się jak sam opisałeś ... " i powyżej 2000 RPM raptem strzał mocy, tak, że spokojnie poszedł do licznikowych 220"... i to prawdopodobnie listwa.
    A EGR to inna bajka, która może sie nakładać dlatego pisałem abyś go sprawdził (wyczyścił) ja demontuje i zalewam go na 15 minut w profesionalnym płynie do czyszczenia pieców,grili i innych AGD bardzo mocno zasyfionych, potem pośmigam pędzelkiem ,płucze,przedmucham i świeci się jak psu jaja ,a na lekkie smarowanie pryskam WD40.
    Czy masz autko z DPF-em to ,też mogło się nałożyć (był przypchany ) a potem się wyczyścił przepalił na trasie.
    Wypadkow 3 różne niedomagania .
    Jesli Ci odpala ... po 2 "grzaniach"... jakiej mocy masz akumulator ile ma wiosen i kiedy go ostatnio doładowywałeś ?

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2012
    Skąd
    Bełchatów
    Postów
    136
    Auto
    Croma? 2.4
    akumulator jest ok, bo to sprawdziłem. Podobno (przynajmniej wg. mechanika) się zapowietrza, ale coś mi się wierzyć w to nie chce, tym bardziej, że latam tylko po trasach więc cały czas jest ładowany (a co 2 tyg prostownik)

  5. #49
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    To masz zagadkę. Małymi krokami i dojdziesz.
    Może to całkiem blacha usterka.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Kurna ja też mam spadniętą listwę na kolektorze ;/ Dziś pisał mi gościu z Kolektory CDTI i JTD że usługa wymiany kolektora czyszczenie egr i przepustnicy + podłączenie pod kompa 850 zł! Drogo, nie drogo? Co sądzicie?

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Hejka
    Cena raczej przystępna jak za pakiet.Ja płaciłem za regeneracje i wymiane bez kompa i czyszczenia EGR 2 lata temu prawie 700 zł

    To jest warsztat czy robota garażowa (wertując ich strone -mapka dojazdu ) jaką daja gwarance na robote ?
    Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 16-04-2013 o 17:16

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Podobno warsztat. Na razie pisałem na e-mail orientacyjnie jak dojdzie do konkretów to podjadę i popytam o szczegóły. Ile można śmigać na spadniętej listwie?

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    A śmigać można bez listwy odczuwasz tylko brak mocy na starcie .Ile można to trudno określić .
    Jeśli nie wiesz jak długo listwa leży a chcesz ją wpiąć to najpierw trzeba sprawdzić czy są jeszcze ruchome klapki (od lewej) 1,2,4
    na 3 jest sterownik i na pewno działa.Powinny ruszać się na kąt 45° (od godziny 10 do 14)Ruszają się jest OK spadła niedawno.
    Jeśli klapki 1,2,4 nie ruszają się lub chodzą ciężko to nie zakładać listwy bo można spalić sterownik .

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 kwiecień 2013
    Skąd
    Łódzkie
    Postów
    72
    Auto
    Obecnie Croma 1,9 150KM i Punto 2004FL/95KM .Golf III 1994 ,Kiedys Trabant,Dacia,Favoritka,Punto I
    Rocznik
    2005
    Odnośnie spadającej listwy i całego kolektora to dowiadywałem się w ASO.Wymiana to koszt robocizny 250 zł plus kolektor około 1000 zł.Dają gwarancję na dwa lata co przy częstych problemach z kolektorem nie jest bez znaczenia.Całkowity koszt może sie zmieścić w 1300 zł.I tu pytanie czy lepiej wymiana w ASO z gwarancją na nowy czy regenerowany z wymianą za 850 zł(cytuję za marrr)plus dojazd np.do Rybnika i dzień wolny w pracy.Pozdrawiam

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    CAMEL1 oni tylko w weekendy pracują i na konkretną datę się umawiają. Gwarancja tez jest tylko nie pamiętam na ile ale chyba 24 miesiące. Czyszczą EGR + uszczelka częściowo zaślepiająca, czyszczą zwrotnice i podłączają pod kompa.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Ja mam pytanie odnośnie tej listwy co mi spadła. Wyciągnąłem ją. Chwyciłem śrubokręt i zacząłem obracać plastikami do których była przymocowana listwa. Niby obracają się swobodnie bez oporu czyli klapy rozumiem chodzą... Chce listwę przymocować na nowo. Jak je ustawić ? Są na tych plastikach takie cyple. Pewnie coś oznaczają? domyślam się że położenie klap. Jak mam teraz wszystkie cyple ustawione na godzinę 12 oprócz 3 klapy ze sterownikiem ma pozycje 10. Czyli jak będę montował listwę cyple powinny mieć godzinę 10 jak cypel na listwie 3 ze sterownikiem ?

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2011
    Skąd
    Toruń (okolice)
    Wiek
    30
    Postów
    86
    Auto
    Croma Tempra, Punto I, Suzuki GS500
    Panowie polecam jeszcze wyczyścić czujnik na kolektorze ssącym (jest przykręcany na jedną śrubę).
    U mnie też był trochę mułowaty na małych obrotach, po wyczyszczeniu czujnika(a był naprawdę zalepiony) ciśnienia doładowania (jak się mylę niech ktoś mnie poprawi),egr,i przepustnicy samochód znów żwawo zaczął przyśpieszac .

  13. #57
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    karol a gdzie to jest ?

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2011
    Skąd
    Toruń (okolice)
    Wiek
    30
    Postów
    86
    Auto
    Croma Tempra, Punto I, Suzuki GS500
    W silniku 120 konnym znajduje z tyłu silnika naprzeciw zaworu EGR, wchodzi do niego kostka z tego co pamiętam z 2 przewodami

  15. #59
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    187
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    marr.cycki od listwy ustaw tak jak na 3 i wepnij (10 godz)

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    karol ja też go czyscilem ten czujnik byl zalepiony jak olkitem.
    Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 20-04-2013 o 23:31

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    32
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Aras jakim klejem to spajałeś? bo gdzieś chyba czytałem że robiłeś coś podobnego tylko nie umiem tego znaleźć...


 
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odgłos płynu przy ruszaniu
    Napisany przez Nikolai na forum Panda
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-10-2012, 19:27
  2. Croma 2.4- 2006 ważne pytanie
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2012, 15:41
  3. Falują obroty przy ruszaniu
    Napisany przez wojjed na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-03-2012, 00:04
  4. Bravo 1.2 - trzęsie przy ruszaniu
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-11-2011, 17:05
  5. Szarpanie przy ruszaniu + podczas nagłego przyśpieszania
    Napisany przez Ar2r_20 na forum Panda
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-10-2011, 18:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma brak mocy

croma brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

brak mocy vectra c 1.9cdti

vectra c brak mocy

vectra 1.9 cdti brak mocy

brak mocy przy ruszaniu

fiat croma turbo dziura

brak mocy vectra c

brak mocy croma

opel vectra c nie ma mocy

saab 9-3 automat szarpie przy ruszaniu

vectra c check brak mocy

opel vectra c 1.9 cdti spadek mocy

vectra c 1.9 cdti 150km brak mocy

vectra c 1 9 cdti brak mocy

fiat croma slabo przyspieszabrak mocy 1.9 cdtivectra c spadek mocybrak mocy opel vectra cvectra c 1.9 cdti 150km klapy wirowevectra c 1.9 brak mocyturbina croma czyszczenieklapy wirowe brak mocyopel vectra c brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl