Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 39 z 39
Like Tree2lubi to!

Temat: Chip Fiat Croma 2,4 mjtd  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał maciekpt Zobacz post
    Prosta sprawa. I nie tyle moc a bardziej moment trzeba kontrolować. Nie sztuka podbić moment bardzo wysoko - sztuką jest zrobić to tak, żeby nie uszkodzić silnika i osprzętu (sprzęgło, koło dwumasowe, skrzynia biegów, itd.). No i po to trzeba skontrolować przebieg momentu na hamowni.
    Co z tego, że od 1,5 tys. obrotów będziesz miał pik momentu, np. 500 Nm, jak nie będziesz mógł takim autem ruszyć a sprzęgło wytrzyma tydzień?
    Bo trzeba jeździć do ludzi którzy potrafią stroić bez hamowni... sztuką jest ukształtować przebieg momentu na popodstawie logów... a nie hamowni... gość w krk ktory naprawdę ogarnia chiptuning, żadko kiedy robi cokolwiek na hamowni, a jakoś po jego programach wsio jest ok...
    konieczność hamowni przy strojeniu to mit rozsiewany po różnego rodzaju forach...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Nie wdając się w zbyt długą polemikę zapytam, skąd wiadomo że jest "wsio ok" skoro nie było to w żaden sposób sprawdzone i udokumentowane? Skąd wiadomo że najlepszy moment obrotowy jest uzyskany w jak najdłuższym zakresie obrotów a nie występuje tylko chwilowy przyrost a później spadek? Hamownia to nie wymysł.

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Na podstawie logów też można ustalić przebieg momentu (przynajmniej dało się to robić w Audi i np. VAG-COMem) ale dokładność na pewno ma dużo niższą niż pomiar na hamowni. Dodatkowo z logów można wyczytać parametry silnika ale już nie to co jest przerzucane na koła. I jeszcze sprawa bezpieczeństwa - na hamowni nie ma z tym raczej problemu, auto jest zamocowane i jedzie sobie po rolkach, na których można każdy bieg sprawdzić. Przy logowaniu ciężko jest znaleźć odpowiednie warunki a już logowanie każdego biegu jest zwykle niemożliwe.

  5. #34
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    248
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    CHIPBOX, Ceramizer, Azot w oponie, Dupny napis PIONEER na tylnej szybie, Pluszowe kostki na lusterku, Płytki CD na podszybiu
    wszystko juz mam, zapomniałem o pluszowych kostkach

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    Skąd wiadomo że najlepszy moment obrotowy jest uzyskany w jak najdłuższym zakresie obrotów a nie występuje tylko chwilowy przyrost a później spadek? Hamownia to nie wymysł.
    po logach... Gość robi programy od końca lat 90-tych...

    w ciągu ostatnich 5? lat, nie pamiętam żeby ktoś wrócił z pretensjami... za to widziałem całą masę wykresów dostarczonych przez klientów


    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    zakresie obrotów a nie występuje tylko chwilowy przyrost a później spadek?
    nie mów, ze jak jedziesz autem nie jesteś w stanie tego odczuć?

    jazda autem + logi, to podstawa...

    i do nikogo innego bym auta nie oddał

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    202
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    po logach... Gość robi programy od końca lat 90-tych...

    w ciągu ostatnich 5? lat, nie pamiętam żeby ktoś wrócił z pretensjami... za to widziałem całą masę wykresów dostarczonych przez klientów




    nie mów, ze jak jedziesz autem nie jesteś w stanie tego odczuć?

    jazda autem + logi, to podstawa...

    i do nikogo innego bym auta nie oddał
    Wiadomości na temat samochodu i poziom IQ odpowiada wiekowi.
    Capsel i Python28 lubią to.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Stąd właśnie brak polemiki. Doświadczenie i wiedzę zdobywa się z wiekiem a nie stąd że kolego powiedział. Być może da się na oko określić czy nastąpił przyrost mocy czy nie ale jak wia domo na oko to umrzeć można. Chcąc dowiedzieć się faktyczną moc samochodu niezbędna jest hamownia. Przeniesienie maksymalnego momentu w niższy zakres obrotów robi wrażenie dużego przyrostu mocy a moc może nie zmienić się wcale albo może być jej nawet mniej.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    23 lipiec 2013
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    223
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8v 120 kM@150 manual
    Rocznik
    2010
    Witajcie, rok temu wywaliłem programowo EGR i podniosłem moc ze 120 KM do 150 KM (mam silnik bez DPF, przebieg 162 tys.). Wczoraj pojechałem sprawdzić na stacji diagnostycznej (taki pakiet wiosenny - luzy, hamulce, spaliny itp.), byłem ciekaw, czy coś wyjdzie. Wyniki są rewelacyjne, jak silnik jest zdrowy i nie bierze oleju, to każdy przegląd bez problemu przejdzie po takich zabiegach.

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał adamo Zobacz post
    Wiadomości na temat samochodu i poziom IQ odpowiada wiekowi.
    sądzę, że bardziej ogarniam samochody niż Ty

    a z IQ... nie ubliżaj sobie

    Poczytajcie sobie o TTC z Krakowa


    No ale ok, podczas strojenia to wymóg konieczny ponad wszystko!!!


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Elearn Fiat Croma pl
    Napisany przez polgot na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 09-11-2022, 03:40
  2. [1,9 mJTD 8V] Korek spustowy miski olejowej
    Napisany przez szach na forum Croma
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 18-11-2018, 20:09
  3. Fiat Croma 1.9 MultiJet
    Napisany przez Trzeci na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-10-2011, 22:04
  4. Fiat Croma prośba o opinie
    Napisany przez frynas na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-10-2011, 15:23
  5. Fiat stilo 1.9 mjtd 8V - gdzie jest turbina?
    Napisany przez gizmo-79 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2009, 13:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma 2.4 chip

fiat croma 2.4 jtd chip forum

forum fiat croma

fiat croma forum

croma 2.4 po chipie

croma 2.4 chip

fiat croma chip

chip 2 4jtd fiat

2 4 mjtd

croma chip

elearn croma 2 plpodniesienie mocy fiat cromachip paliwowy cromacroma 2.4 tuningcroma 2.4jtd chiptuning forumforum fiat croma iifiat croma 2.4 jtdm chipchip fiat cromaforum fiat croma 2 4fiat Croma 2 4MJTDcroma 2.4 chip forumcroma 2.4jtdmcroma 2 4 polecacieforum fiat croma 2fiat croma forum chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl