Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    49
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008

    Brak płynu w przekładni

    Witam, może ktoś już się spotkał z taką sytuacją, od pól roku przypadłość taka że w momencie skrętu w dowolną stronę przyłapuje kierownice tak jakby zanikało wspomaganie, płyn pół roku temu okej, po zimie ciężka praca kierownicy, diagnoza brak płynu wspomagania, zbiornik pusty, dolewka pól litra płynu, powrót wspomagania, wszystko okej, brak tzw. zaników wspomagania. Samochód monitorowany non stop, brak śladów wycieku, obejrzany przez mechanika nic niepokojącego nie stwierdzono wszystko suche w gumowych osłonach też ? 2 miesiące temu przegląd okresowy wszystko okej. Jakieś pomysły gdzie mógł lub może uciekać płyn ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2010
    Skąd
    Gniezno
    Postów
    128
    Auto
    Croma 1.9 JTDm 150KM
    Rocznik
    05.2006
    Może ucieka nad pedałami, i wsiąka w wykładzinę? Dlatego nie widać właśnie wycieku.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    A czy pewny jesteś, że podstawa zbiorniczka jest sucha? Czasami na łączeniu pompy ze zbiorniczkiem trafia się nieszczelność i płyn ucieka prawie niezauważony.
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    49
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    Chyba Sar masz rację dziś pogrzebałem tam ponownie i widać pocenie od frontu na opasce zaciśniętej na zbiornik z płynem, delikatnie ją dociągnąłem zobaczymy jak będzie. Mam pytanie czy to jest element jakoś naprawialny czy tradycyjnie trzeba kupić nowy lub używany ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał patpac Zobacz post
    czy to jest element jakoś naprawialny czy tradycyjnie trzeba kupić nowy lub używany
    Jest możliwa regeneracja pompy (wymiana uszczelek). To tańsza sprawa niż zakup nowej pompy (od około 2500zł do 3000zł w ASO!)
    Osobiście też mam lekko zapoconą opaskę na pompie ale płynu nie ubywa. Tak jak napisałeś warto rozpocząć od dociągnięcia opaski - potem kontrola i dalsza diagnostyka...
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc


 

Podobne tematy

  1. Wyciek z przekładni kierowniczej, co robic??
    Napisany przez monkey22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-10-2014, 20:35
  2. Przekładka 1.4 do 1.0
    Napisany przez cinex134 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-06-2014, 12:53
  3. Przekładka silnika
    Napisany przez karol83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-08-2010, 21:30
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 16:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl