Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Ile kosztował DPF i gdzie nabyty?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Zaślep EGR w 100%, wyrzuci tylko błąd, ale nie wejdzie w tryb awaryjny. Na chwilę możesz wyciąć blaszkę nawet z jakiejś puszki niejeden jeździ bez kata i nie ma problemu. Kupno nowego DPFa jest specyficznym obejściem problemu, który ktoś nieumiejętnie wywołał.
    Ostatnio edytowane przez TMK ; 19-02-2014 o 11:20

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    . Kupno nowego DPFa jest specyficznym obejściem problemu, który ktoś nieumiejętnie wywołał.
    Dlatego pytam, bo suchy DPF ciężko zepsuć w przeciwieństwie do mokrych np z Renault.

    Tak, czy inaczej czekam na odpowiedź...

    PS: ja zacząłbym od wyczyszczenia czujnika doładowania.
    Ostatnio edytowane przez grzest ; 19-02-2014 o 17:25

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 wrzesień 2013
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    41
    Postów
    27
    Auto
    croma 1.9 120
    Rocznik
    2006
    trochę inna bańka,ale mam takie dziwne pytanko,próbował ktoś odłączyć egr a na kablach powiesic inną cewkę żeby komp ją widział? może nie trzeba grzebać w kompie i bedzie działać nie syfić kolektora ssącego

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    witam
    odnośnie kata nie wydaje mi się żeby to wpłynęło negatywnie na moc auta wręcz przeciwnie. a co do DPF w hdi 2.0 usuwaliśmy z kumplem najpierw fizycznie potem programowo i nie było problemów. a ten brak mocy to nie wiadomo czy dpf , ja bym obstawiał na elektrozawór sterujący podciśnieniem od geometrii turba miałem identyczną sytuacje w bmw 3.0d po przekroczeniu 3tys/obr dopiero jechała ( jak się okazało nieszczelny układ podciśnień wężyki itp. i nie sprawny zawór)

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Moc, moc... Tylko moc. Wpłynie na charakterystykę. Moc auto ma, przecież napisał, że "potem jedzie" ... tyle, że w innym zakresie obrotów, niż powinno.
    Wszyscy chętnie powielają mit jeszcze z czasów jak się "tuningowało" dwusuwy w komarach, rometach itp. Wywalić tłumik i będzie git. To zależy jak wysilony jest motorek. Im więcej koników z pojemności, tym wrażliwszy na takie hece.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Tak jak wspomniałem - też stawiam na obwód podciśnienia od sterowania turbo. Nieszczelne podciśnienie i "para idzie w gwizdek" zamiast na tłoki...
    PZDR
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Silnka nie idzie zapalić a potem zgasić. 1,9 JTD
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-03-2016, 18:49
  2. Croma 1,9 150 km 2006 Brak mocy przy ruszaniu.
    Napisany przez HARY WAWA na forum Croma
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 07-01-2014, 22:32
  3. Problemy z obrotami i brak mocy POMOCY
    Napisany przez Jaro90nh na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-09-2012, 14:18
  4. Brava JTD brak mocy , mułowaty Pomocy !!!
    Napisany przez patryk2610 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-03-2012, 19:37
  5. Doblo 1.9 JTD-BRAK MOCY PO NAPRAWIE SILNIKA?????POMOCY
    Napisany przez Lincoln84 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-12-2011, 11:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma nie wchodzi wyzszy bieg

croma nie idzie od dolu

fiat croma zaworki turbiny

1.9 16v jtd m-jet brak mocy urwana klapa

klapy wirowe brak mocy fiat 1.9 16v

brak mocy kroma

fiat 1.9 jtd 150 brak mocy

fiat croma czyjnik doladowania

czujnik cisnienia turbo fiat croma

croma slaby od dolu

stilo moc powyzej 3000

croma jtd 1.9 120km zatkany dpf

croma problem z obrotami powyzej 3000

croma 1.9 jtd brak mocy do momentu zalaczenia turbo

1.9 multijet spadek mocy

croma brak mocy

croma bez klap

croma slaba od dolu

czujnik turbiny croma

brak mocy turbina 1.9 jtdm

sterowanie turbina croma

turbina nie dmucha od dolu

1 9 8v multijet brak mocy

1.9 multijet sprawdz silnik brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl