Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007

    Brak mocy a potem idzie pomocy bo juz wariuje !!! Fiat croma 1.9 jtd

    Witam posiadam fiata crome 1.9 jtd 150 km ale w wersji na belgie wiec ma niby 136 km ale wydaje mi sie ze i tak ma 150 km mam problem kupiłem ja z zapchanym dpf chciałem go usunac i mechanik niby to zrobil auto mialo moc od około 3100 obrotów silnika ale powiedzial mi ze zapchany jest kolektor i zeby mialo moc to musze to zrobic okazało sie ze klapki były urwane a kolektor bardzo zawalony kupilem kolektor zZ klapkami wyczyszczony został cały układ razem z EGR i auto nadal nie ma mocy dopiero na 3 biegu tak od 3200 czasem 4 tys obrtów ma moc i mozna sie rozpedzic do 210 nawet jak juz ciagnie . został usuniety dpf ale po podpieciu do kompa auto widzi filtr ale zaden check sie nie pali ani auto nie ma błedów co sie okazało radzilem sie osob od dpf specjalistów ze ten idiota mechanik wywalil dpf razem z katalizatorem i w puszcze jest pusta specjalista od dpf twierdzi ze to auto nie bedzie bez kata jezdzilo bo turbo ma za duzy przedmuch bo nic spalinom nie stawia oporu i dlatego nie ma mocy dopiero na 3 biegi od 3100 4 tys ma moc i na 4 i 5 ale 1 i 2 zero mocy co to moze byc bo juz mam dosyc mechanikow i tego problemu chce sie cieszyc tytm autem pomozcie pomocy podsumowujac

    1 auto jest bez dpf i bez katalizatora ma wyczyszczony egr kolektor nowy z klapkami itd
    2 nie ma bledow silnika pojawil sie mimo usuniecia z dpf problem bład ale zgasl
    3 auto ma moc dopiero na 3 od 3100 4 tys obrotoów i jak juz ciagnie to idzie
    4 na 1 i 2 zero mocy
    5 auto ma 134 tys km i zdrowe turbo
    6 co mam zrobic czy to wina ze wywalil dpf i katalizator i turbo nie ma jakby oporu i nie bije odpwiednio ??? bo tak mi powiedzial specjalista od dpf ??

    co mam robic pomozcie bo do poniedzialku chcialbym wiedziec co robic zeby naprawic to autko



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Czy czasem klapy nie wpadły do silnika? Czy była sprawdzana kompresja?
    Klapy kiedy się urywają to w większości przypadków wpadają do silnika i robią tam spustoszenie. W tym przypadku wypada sprawdzić kompresje jeżeli jeszcze nie była sprawdzana.

    Czemu niby żeby turbo dobrze dmuchało musi mieć opór? Przecież im mniejszy opór na tłumiku tym lepiej przecież po to robi się tłumiki przelotowe żeby były mniejsze opory na wylocie.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    ja tylko mowie to co mi powiedzieli ale jesli kompresja by padla to auto nie dostawaloby nagle kopa i nie jechaloby 210 km/h z tego co wiem i chodzi dobrze i rowno tak mi sie zdarzylo ze mialo moc od 2 od 2 tys obrotow i 3 i 4 ale odpuscisz gaz zwolnisz i potem nie ma mocy dopiero na wyzszych obrotach jak auto dostaje kopa to naprawde ostro wyrywa do przodu

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    To sprawdziłbym jeszcze EGR.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    no własnie niby teraz był czysczony na komputerze wychodzi ze praca prawidłowa jak mam go sprawdzic zebym wiedzial czy jest ok czy nie ?

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    jedź do tego mechanika co ci wyciął katalizator niech go wsadza na miejsce (podejrzewam że już opchnął )
    na egr masz założoną zaślepkę serwisową? - chociaż moim zdaniem to nie będzie miało wpływu
    programowo usunięty filtr?
    a klaty wirowe podłączone do sterownika ? może mechanik zapomniał
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 08-02-2014 o 22:34

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    własnie powiedz mi odnosnie katalizatora moze to byc przyczyna bo z kim bym nie gadal mowia ze bez kata na pusto nie bedzie to chodzic jak myslisz ? co do egr nie wiem nie zagladałem mialem to teraz czyszczone na błysk wszystko . Twierdzi ze wgrał program bez dpf ale po podpieciu pod kompa widzi dpf bo pisze status zapchany normalnie i 56 procent zapchania w dpf obudowie niema nic napewno bo sprawdzałem klapki podpiete jak myslic co to moze byc bo juz mnie ch... strzela na to partactwo mechanikow

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Sprawdź kompresję na silniku...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    sluchajcie ale jak silnik nie ma kompresji to nikt mi nie powie ze bedzie chodzil rowno bedzie mial idealne parametry i moc a ten tak ma parametry ok moc ma ale od 3 tysiecy ma buta jakby nagle cos sie odblokowało wiec kompresja odpada czy ktos z was moze mi odpowiedziec czy wyrzucenie katalizatora moze miec na to wplyw bo z kim bym nie gadal to mi mowi ze jak sie w tym aucie wywali dpf z katem to nie bedzie mocy poprostu druga sprawa to czytalem ze ktos mial taki sam przypadek i egr nie chodzil bo zdarza sie ze to auto z dolu tez chwilowo ma moc bo skoro ma pelna to jak moze nie miec kompresji ?

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    A ten Egr u Ciebie działa poprawnie. POszukaj zaślepki egr do swojego motoru bo w pełni nie możesz zaślepić. Chyba że masz kolektor wydechowy zapchany. Ja do swojego JTD wlałem liquli molly 2666 i jak miał dół słabszy to teraz ma dużo lepszy i nawet odczuwasz to na elastyczności. Spróbuj nie zaszkodzi.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    na komputerze pokazuje ze dziala poprawnie nie wiem jak wydechowy dolot mialem czyszczony ze sie swieci

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Miałem kiedyś podobne objawy w HDI - do 2,5 tys. obrotów mułowaty a powyżej ogier. Wszystkie parametry w normie i "mechanicy" też rozkładali ręce. Przyczyną był zacinający się pneumatyczny elektrozawór sterowania turbiną (po uruchomieniu otwierał bypass turbiny i auto bez mocy - po wkręceniu na obroty bypass się zamykał i auto miało pełnię mocy :-)) Niestety nie mam pojęcia czy i gdzie jest w Cromie.
    PZDR!
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    byc moze to jest to wezme to pod uwage i powiem zeby to sprawdzic dzieki

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Bo wydech jest zestrojony (i parametry pracy silnika) jak falowód. Turbo dmucha dobrze i w trakcie otwarcia zaworów przedmuchuje część mieszanki poza układ. Komputer wariuje z pewnością korekcjami, Nie zgadzają się ciśnienia doładowania z mapą obrotów/ilością wtryskiwanego paliwa/ momentem obrotowym.

    Ot i najprostsze wytłumaczenie. Nie wywala błędu, bo czujniki pracują OK i jest to sytuacja do skorygowania, z którą komputer radzi sobie właśnie w taki sposób. No i jeszcze temp spalin wtedy wzrasta, a mniemam, że czujnik temp nie został usunięty...

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2014
    Skąd
    lodz
    Wiek
    27
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTD 150km
    Rocznik
    2007
    dlugo mnie tu nie bylo masz racje sprawa rozwiazana zalozylem nowego dpf a bo juz mialem dojsc kazdym pierd.. co innego a tak jak mowisz turbo mialo przedmuch w ukl wydechowym z powodu braku filtra i lata ktorego mi usuneli zalozylem filtr i auto smiga normalnie od 2 tys czasem ciut nizej wymienilem jeszcze zawor od turbo bo tez dziwnie chodzil najwazniejsze ze chodzi


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Silnka nie idzie zapalić a potem zgasić. 1,9 JTD
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-03-2016, 18:49
  2. Croma 1,9 150 km 2006 Brak mocy przy ruszaniu.
    Napisany przez HARY WAWA na forum Croma
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 07-01-2014, 22:32
  3. Problemy z obrotami i brak mocy POMOCY
    Napisany przez Jaro90nh na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-09-2012, 14:18
  4. Brava JTD brak mocy , mułowaty Pomocy !!!
    Napisany przez patryk2610 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-03-2012, 19:37
  5. Doblo 1.9 JTD-BRAK MOCY PO NAPRAWIE SILNIKA?????POMOCY
    Napisany przez Lincoln84 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-12-2011, 11:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma nie wchodzi wyzszy bieg

croma nie idzie od dolu

fiat croma zaworki turbiny

1.9 16v jtd m-jet brak mocy urwana klapa

klapy wirowe brak mocy fiat 1.9 16v

brak mocy kroma

fiat 1.9 jtd 150 brak mocy

fiat croma czyjnik doladowania

czujnik cisnienia turbo fiat croma

croma slaby od dolu

stilo moc powyzej 3000

croma jtd 1.9 120km zatkany dpf

croma problem z obrotami powyzej 3000

croma 1.9 jtd brak mocy do momentu zalaczenia turbo

1.9 multijet spadek mocy

croma brak mocy

croma bez klap

croma slaba od dolu

czujnik turbiny croma

brak mocy turbina 1.9 jtdm

sterowanie turbina croma

turbina nie dmucha od dolu

1 9 8v multijet brak mocy

1.9 multijet sprawdz silnik brak mocy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl