Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
Like Tree1lubi to!

Temat: [1,9 mJTD 8V] Korek spustowy miski olejowej  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    48
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Ja ostatnią wymianę zrobiłem przez odessanie oleju przez otwór bagnetu właśnie z tego powodu.
    Teraz mam nowy korek i przy wymianie oleju będzie i nowy koreczek

    na opakowaniu:
    866.371.011
    OAS047DSC_0384[1].JPG
    866.371.011 M18x1,5x21
    031.810.100 BONDS 18.7x26.0x1.5



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    56
    Postów
    1,708
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Pasuje też z np.Opla .

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    O to mi chodziło, dzięki!
    Capsel a jesteś w stanie zmierzyć jaki dokładnie klucz podchodzi do tego łba sześciokątnego? Z tego co znalazłem to chyba 13 ale gdybyś mógł potwierdzić to byłbym wdzięczny.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Maciek na 100% klucz 13 , w sobotę wymieniałem olej
    maciekpt lubi to.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    war-maz
    Postów
    37
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    09.2006
    A mógłby ktoś potwierdzić, że w tym korku jest (normalny) prawy gwint. Dziś chciałem sobie wymienić olej, ale pół dnia walczyłem z odkręceniem tego korka, z sześciokątnego łba nic już nie zostało. Filtr został wymieniony, a jutro jadę gdzieś odessać olej przez bagnet.
    I teraz pytanie do tych co już wymieniali ten korek, w jaki sposób w końcu udało się go odkręcić, bo ja już nie mam pomysłu.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    48
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Jest na 100% prawy gwint.
    Miałem taki sam problem jak Ty
    Korek jeszcze czeka na wymianę, a ja na dobry pomysł jak to zrobić.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    867
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    ja przy pierwszej wymianie po zakupie też się zdziwiłem tym jak może wyglądać korek oleju. na szczęście udało się nabić na siłę klucz w trochę innym rozmiarze i twardo siedział, dodatkowo przyłożyliśmy do korka przecinak i jeden w niego pukał a drugi kluczem kręcił. jakoś udało się odkręcić. rok później byłem już przygotowany na wymianę i kupiłem nowy korek. tak jak za pierwszym razem udało się go odkręcić. teraz z nowym nie mam problemu
    Pozdrawiam


  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Zawsze można wbić torxa w imbus %-)

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał martinez Zobacz post
    Zawsze można wbić torxa w imbus %-)
    przeważnie też tak robię. a później wkręcam nowy z 16V z zewnętrznym sześciokątem lub jeszcze lepsze są stalowe kupowane na odp rozmiar. w sklepie ze śrubami.
    a rozmiar gwintu korka w jtd to M18x1.5.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    dodatkowo przyłożyliśmy do korka przecinak
    Dokładnie w ten sposób udało się u mnie odkręcić korek: ostry przecinak i duży młotek. Puścił po 3 odpowiednich uderzeniach a wcześniej przymierzałem się do niego 3 razy (wcześniej udało się odkręcić "żabkami"). Oczywiście po takiej akcji śruba do wymiany.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Ręcznym kluczem prawie zjechaliśmy główkę. W końcu puściło po potraktowaniu go hydraulicznym z udarem
    Warto kupić nowy na zapas

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    A czy do 1.9 150 KM jest taki sam korek? Zbliża się wymiana oleju i też się wolę zaopatrzyć w zapasowy.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Bo ten korek to kolejna fiatowska porażka... Kto przy zdrowych zmysłach robi tak wielki kołnierz z tak małą główką śruby???
    Tez przerabiałem ten problem - totalnie obrobiła się główka korka i trzeba było delikatnie przyciąć kołnierz szlifierką. Dopiero wtedy korek dał się wykręcić za pomocą płaskiego klucza.
    Teraz krówka ma nowy korek - idealnie pasował oryginalny, dedykowany do opla.
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Cytat Napisał stevenek Zobacz post
    A czy do 1.9 150 KM jest taki sam korek?
    ten sam rozmiar gwintu od 1.9 td przez 1.9 jtd, mjet po 2.0 mjet.

  16. #30
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Psiknąć WD40, zaczekać, dobra nasadka z CRV i lekko udarem lub nawet wkrętarką na pół-sprzęgle - musi ruszyć się. W razie "W" można trochę podgrzać śrubę.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Brava 1.9 TD 75 KM -> jaki korek spustowy
    Napisany przez stilo_kielce na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-03-2012, 21:22
  2. korek spustowy miski oleju
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-03-2012, 15:17
  3. Korek (śruba) spustowy oleju Bravo 1.8
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 30-08-2011, 06:10
  4. [silnik] wymiana miski olejowej
    Napisany przez mr_yagooda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 07-06-2010, 23:21
  5. Klucz do miski olejowej
    Napisany przez Daniel na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-02-2010, 19:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

korek spust oleju croma II

korek spustowy bravo 2

fiat croma korek spustu oleju

korek miski olejowej fiat brava

ruznicew misach olejowych silnika 1 9

1.9cdti wymiana oleju korek gwint

croma korek spustowy

jaki ma gwint korek oleju opel 1.9 cdti

korek do miski olejowej fiat uno

jaki jest gwint w korku od miski olejowej bravo

jaki gwint w misce olejowej scenic 2

korek spustowy miski olejowej fiat croma

miska olejoww fiat croma

korek miski olejowej megane ii

szukam do scenica miski olejowej

korek miski olejowej bravo 1.9

korek spustu oleju fiat bravo II

fiat 1.9jtdm miska olejowa

sruba miski olejowej fiat croma

fiat croma gdzie jest korek spustowy oleju

spust oleju opel

jaki klucz do spustu oleju fiat croma

korek miski olejowej croma

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl