Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    7
    Auto
    coupe 16vt

    pomocyyy mechanika!!!

    mam problem a właściwie pytanie
    mam fiata coupe 16v turbo umarły panewki mam pytanie ciśnienie w cylindrach jest ok ale auto nie ma siły ruszyć jest jak mół dużo gazu trzeba a i rozpędza się powoli kolejne kręci się tylko do 5 tys obrotów!!! czy to wina panewek??? czy poprostu czegoś innego??? jeśli tak to czego to może być wina bardzo będe wdzięczny za sugestie bo oddaje auto do mechanika na remont dołu silnika ale brak mocy to wątpie że to wina panewek
    dodam że turbina pięknie pompuje i silnik nie bierze grama oleju tylko te panewki
    z góry dziękuje jestem nowy tutaj prosze o wyrozumiałość



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Hm a co panewki miałyby wspólnego z mocą ? skoro oleju nie bierze i nie świeci Ci na niskich obrotach kontrolka ciśnienia oleju to znaczy ze panewki powinny być ok, chyba ewentualnie że coś sie w silniku tłuczę. W innym wypadku powodu osłabnięcia auta nalezy szukać gdzie indziej.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    7
    Auto
    coupe 16vt
    no stukaja panewy strasznie napewno umarły przebieg 165 tys wiec co mogło umrzeć jeszcze???

    [size=2][ Dodano: 2008-09-24, 19:50 ][/size]
    kontrolka ciśnienia nie świeci ale po rozgrzaniu spada na 0,1 0,2 czyli prawie zero ciśnienia i słychać takie tercie jakby aż czuć nawet podczas ruszania drgania jakieś pod pedałem sprzegła

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    bobik
    zaloguj się na forum FCKP
    http://www.forum.fiatcoupe.pl/login.php
    tam są super specjaliści od cupetki i na pewno Ci pomogą
    stary i zły

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał bobik
    kontrolka ciśnienia nie świeci ale po rozgrzaniu spada na 0,1 0,2
    Ano widzisz, teraz podajesz bardzo istotne informacje. W takim wypadku prawdopodobnie panewki juz leżą. Tymbardziej nie rozumiem dlaczego katujesz tak silnik jak pisałeś. Same panewki to jeszcze pół biegy, najgorzej to bedziesz miał problem z wałem korbowym. W 2,0 16V wieć i pewno w 16VT wał jest utwardzany powierzchniowo przez azotowanie i po szlifie warstwa utwardzona może po prostu zniknąć. Czytałem na forum TTT że ktoś tam miał kłopoty z dołem w 2,0 16V to skończyło się na kupnie wału.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2008
    Skąd
    Lubin
    Postów
    3
    Auto
    Coupe
    Witam jestem tu nowy szukalem epera do sciagniecia i wlazlem. To tak w coupe wskaznik w srodku niedziala poprawnie tym napewno niemozna sie sugerowac. Strata mocy jest przez panewki czyli niestety krzywy wal. Z walami w coupe to jak kolega napisal jest ciezko bo szlify udaje sie zrobic dobrze baaardzo rzadko. Dowiedz sie ile mechanik bedzie chcial za robote bo moze lepiej wjechac nowym silnikiem jak masz turbo zdrowe. Panewki to zmora 16v i 16vt niestety.

    [size=2][ Dodano: 2008-10-15, 00:46 ][/size]
    I jak remont?? jakies postepy czy narazie nic??

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    4
    Auto
    Alfa Romeo 146 1,4 BOXER
    A może słabe ciśnienie daje pompa,olej sprawdzałeś ile jest?. Mi jak panewkę przyłapało w Alfie to pierw był huk potem klekot głośniejszy niż w dieslu silnik ledwo co mógł zapalić. Najlepiej ściągnąć miskę olejową i wszystko jak na dłoni.
    Bianco Argento

    Alfa Romeo 146 1,4BOXERrrrrrrrrrrrr

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2013
    Skąd
    pakistn
    Wiek
    29
    Postów
    2
    Auto
    honda civic vti
    Rocznik
    2013
    Miła niespodzianka o tej krótszej formy. Czy możesz nam powiedzieć, co to jest, mówisz / pisanie o? Posiada wszelkie info. o krótszej formie zostały wysłane przed (i po prostu nie zauważył)?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2013
    Skąd
    pakistn
    Wiek
    29
    Postów
    2
    Auto
    honda civic vti
    Rocznik
    2013
    może być wina bardzo będe wdzięczny za sugestie bo oddaje auto do mechanika na remont dołu silnika ale brak mocy to wątpie że to wina panewek



    thejacketsmall thejacketsmall.com
    Certkiller 642-832 Certkiller 642-832
    Certkiller BH0-006 Certkiller BH0-006
    Certkiller ccda Certkiller ccda
    Certkiller ccna voice Certkiller ccna voice

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 listopad 2013
    Skąd
    Lublin
    Postów
    48
    Auto
    Fiat Punto HGT Abarth 1.8 16v
    Rocznik
    2001
    Pierwsze jakie panewki poszły, bo są panewki wału korbowego i panewki korbowe. W każdym co bądź razie, każde panewki wpływają na właściwości silnika, gdyż zapewniają odpowiednie podparcie i ślizg zespołu korbowego. Bez nich trwa tam niezmierna walka metal-metal więc spadek mocy przez większe tarcie i opór elementów.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

panewki fiat coupe

fiat coupe turbo brak mocy

fiat coupe cisnienie oleju

fiat coupe panewki

niskie cisnienie oleju fiat coupe

mechanik fiat coupefiat coupe opis kontrolek fiat coupe 16v turbo panewkifiat coupe brak cisnienia turbofiat coupe stukajace panewkifiat coupe pola przy 5tys obrotowfiat coup cisnienie w cylindrachcisnienie na cylindrach fiat coupe 16v turbofiat coupe 16v turbo cisnienie olejufiat coupe cisnienie w olejucena panewek do fiat coupe
http://www.iparts.pl