Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18

Temat: Wycieraczki przód  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz

    Wycieraczki przód

    Witam

    Mam problem z przednimi wycieraczkami, otóż gdy je włącze chodzą strasznie powoli i slychać coś tak jakby szczyrkanie pod podszybiem od strony kierowcy. Nie pamietam juz bo było pózno ale to szczyrkanie nie ustepowało nawet w momencie wyłaczenia wycieraczek. Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy, chodzi oczywiscie o Seicento 899.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    12,137
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Te "szczyrkanie" po wyłączeniu to raczej dziwna sprawa.. Ale trzeba rozebrać i sprawdzić bo tak to nikt nie pomoże.. Mechanizm wycieraczek może sie zatrzeć od syfu wody i rdzy która tam się gromadzi - niestety.. Tak więc jedyna opcja to sprawdzić co jest grane..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    rozumiem ze moge sie tam dostac tylko przez zdemontowanie tej materiałowej osłony od strony silnika
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    12,137
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Kurde nie wiem jak jest w SC ale chyba tak samo jak w innych autach demontuje się plastikowe podszybie (uprzednio ściągając ramiona wycieraczek)
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    No nic bede próbował, własnie dostałem cynk od lepszej połówki ze juz chodza normalnie. Kaprysny ten mój chwastek
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    12,137
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    No może oznaczać to, że z czasem po prostu padną..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Też tak przeczuwam, zabiore sie za to jak tylko lepsza połówka zakończy w tym tygodniu wyścig szczurów.
    Jesli ktos kiedys rozbierał to szachrajstwo to bede wdzieczny za jakiekolwiek wskazówki.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Witam problem rozwiazany zatarty mechanizm od strony pasazera bo penetracji WD-40 i nasmarowaniu problem czesciowo znikł, ale mimo tego ze mechanizm chodzi bez oporów. Wciąż ramie przenoszace naped na wycieraczke pasazera spada z plastikowej nakładki ( widok na zdjeciu )
    plastiki.jpg
    W zwiazku z tym czy te plastiki mozna gdzieś kupic czy pozostaje zakup nowego mechanizmu
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    27
    Postów
    7,307
    Auto
    Nuova Bravo 1.9 M-J
    raczej plastików nie dokupisz.
    przesmaruj dokładniej czpienie. tzn rozbierz przeleć drobnym papierem ściernym, nasmaruj i złóż. może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    26
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    może jak będą lekko chodziły to nie będzie ci spadało
    Będą
    Słyszałem o takiej ,,sztuczce'', że te plastikowe sworznie zastępowało się nitami albo śrubami. Może warto o tym pomyśleć?

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    27
    Postów
    7,307
    Auto
    Nuova Bravo 1.9 M-J
    Cytat Napisał Jelcyn Zobacz post
    albo śrubami.
    widziałem na śrubach. na pewno jest to jakieś wyjście. choć ciekawe ile kosztują same ramiona. jeśli te 50zl to chyba gra nie warta świeczki

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    31
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Problem w tym ze próbowałem ale sadze ze jak juz rozbiore to beda do wyrzucenia. A te które mam maja ułamana blokade zapobiegajaca przekrecaniu sie.
    No nic bede kombinował.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2012
    Skąd
    Opole
    Wiek
    36
    Postów
    12
    Auto
    seicento 900
    Witam!Ja troche z innej beczki mam pytanie...ktos moglby mi doradzic jaka dlugosc powinny miec piora wycieraczek przednich w seju?Wiem,wiem...mozna sobie kupic roznej dlugosci... ale jakie dlugosci sa optymalne i wycieraja idealnie?Pzdr

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    12,137
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Z tego co widze L=P=480mm
    30 sek. szukania w google..
    Pozdrawiam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    37
    Postów
    2
    Auto
    900
    Problem przerabiałem w cc.
    Zacieranie tulejek ( dokładnie tam gdzie przykręcasz pióra)po demontażu całego mechanizmu rozkręcić tulejki wyczyścić nałożyć smaru. Pomogło na 3 lata. Potem znowu to samo znowu czyszczenie i ok


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [wycieraczki] Przekaźnik wycieraczki
    Napisany przez melon21 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-02-2011, 09:58
  2. [wycieraczki] wycieraczki do fiata bravo 1995/1996 r
    Napisany przez szymekwschowa na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-02-2011, 16:08
  3. [wycieraczki] Wymiana tylnej wycieraczki
    Napisany przez rejczi85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-12-2010, 21:08
  4. [wycieraczki] Jakie wycieraczki do Punto II 1.2 (2003 r)???
    Napisany przez bartek28124683 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-06-2010, 14:52
  5. [wycieraczki] Skrzypiące wycieraczki w nowym Fiorino
    Napisany przez Sztips na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-08-2009, 22:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wycieraczki seicento rozmiar

długość wycieraczek seicento

seicento nie działają wycieraczki

seicento wycieraczki rozmiar

rozmiar wycieraczek seicento

seicento długość wycieraczek

silnik wycieraczek seicento

jakie wycieraczki do seicento

wycieraczki seicento długość

rozmiar wycieraczek do seicento

wycieraczka seicento przód

mechanizm wycieraczek seicento

wycieraczki fiat seicento rozmiar

seicento wycieraczki przednie

seicento wycieraczki nie działają

wycieraczki seicento nie działają

wycieraczki do seicento rozmiar

fiat seicento nie działają przednie wycieraczkiwymiary wycieraczek seicentosilnik wycieraczek seicento przódnaprawa wycieraczek w seicentoseicento nie działaja wycieraczkiwycieraczki przednie seicentowycieraczki seicento naprawanie działają wycieraczki seicento