Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    6
    Auto
    uno 899

    Witam wszystkich. Może ktoś tutaj mi pomoże. Posiadam

    co prawda Uno ale silnik i skrzynia są z sc 900. Napisałem post w kategorii Uno ale nikt mi nic nie doradził więc próbuje tutaj. Poniżej wklejam opis jaki umieściłem w dziale uno.
    Witam. Może ktoś podsunie jakiś pomysł. Mam uno jak w tytule. Na zimnym silniku trzeba pokręcić ze 2-3 sekundy rozrusznikiem zanim załapie a czasami po odpaleniu zadusi się a jeśli nie to słychać wyraźne dławienie - dopiero po chwili wchodzi na wyższe obroty. Na ciepłym zapala od strzała. Spalanie też wydaje mi się za duże bo ok. 10 litrów po mieście (a w końcu mrozów nie ma). Oprócz tego żadnych innych objawów nie zauważyłem. Silnik dość dynamiczny jak na 39 KM. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie przy otwieraniu wlewu paliwa występuje zasysanie powietrza do wewnątrz zbiornika. W zbiorniku jest podciśnienie i to dość spore. Wiem, że jest tam pochłaniacz par paliwa itp. ale nie jestem pewien czy tak ma być.
    Co zrobiłem/ sprawdziłem:
    1. wymiana świec zapłonowych
    2. wymian kabli zapłonowych
    3. wymiana czujnika temperatury wody (ten od kompa)
    4. wyjęcie uszczelki pod korkiem wlewu paliwa (żeby nie występowało to podciśnienie w
    zbiorniku
    5. sprawdzenie sondy lambda voltomierzem (wychylanie co ok. 2 sek. do ok. 1v - podobno tak ma być)
    6. czyszczenie tego czujnika który znajduje się w ukł. wtryskowym od strony zasysanego powietrza (wg. mnie czujnik temperatury zasysanego powietrza) - nie mam pojęcia jak sprawdzić
    7. wyjęcie i wyczyszczenie krokowca
    8. ufo raczej działa bo po odłączeniu podciśnienia obroty się zmieniają a jak zasysam powietrze z niego też słychać zmianę pracy silnika
    9. chyba resetowanie kompa (odłączyłem klemy na jakieś 2 h , podłączyłem, włączyłem zapłon na parę sekund, wyłączyłem zapłon na parę sekund i odpaliłem. Czekałem bez dodawania gazu aż włączy się wentylator - tak to się robi w daewoo nie wiem czy w uno też dlatego napisałem, że chyba).
    10. wymiana filtrów powietrza i paliwa
    Żadnych widocznych rezultatów. Proszę o jakieś podpowiedzi.
    P.S. przebieg 50000 km . Zaglądałem do świec po przejechaniu 100 km: Piękne spalanie - Brązowy jasny nalot, żadnego zaolejenia, nagaru itp.
    Z góry bardzo dziękuję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Zrób sobie test głowicy i zmierz ciśnienie sprężania na każdym z cylindrów. Płynu chłodzącego nie ubywa?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    sosnowiec
    Postów
    6
    Auto
    uno 899

    Płynu nie ubywa. Sprawdzenia kompresji nie brałem pod uwagę

    z powodu niskiego przebiegu ale dzięki za informację. Jak nic innego nie wymyślę to pewnie tak zrobie.


 

Podobne tematy

  1. Witam wszystkich Lubuszan
    Napisany przez grabarz na forum Lubuskie
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 11-12-2017, 17:32
  2. witam....zgrzytanie drugiego biegu i nie tylko
    Napisany przez bigining na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 25-02-2009, 00:34
  3. Witam
    Napisany przez Body1949 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-11-2008, 18:56
  4. Witam serdecznie
    Napisany przez sztywnygosc na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-11-2008, 15:04
  5. [car-audio] Witam jakie głośniki do Marei Weekend
    Napisany przez lamtom na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-11-2008, 20:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czy ktos pomoze zarjestrowac zbiornik.com

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl