Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    lublin
    Wiek
    32
    Postów
    32
    Auto
    marea 2.0
    Rocznik
    1997

    Uszczelka pod głowicą? POMOCY!

    witam
    żona posiada cc700 i przydarzyła jej się sytuacja, gdy odpaliła silnik (był ciepły gdyż przejechała spokojnie 25km) zaczął kopcić na biało po czym staną i kaplica (brak płynu chłodniczego). silnik nie kręcił tylko uderzał jakby coś go blokowało
    po wstępnej diagnozie uznałem że to uszczelka od kolektora dolotowego gdyż się pocił, więc do dzieła:
    demontaż gaźnika i kolektora (samochód niedawno nabyty przez żonę przypominam także nie wiem co to za autko) uszczelki nie było tylko zaklejony jakimś silikonem,zdemontowałem świece
    próbowałem zakręcić ręcznie silnikiem (silnik się kręci) a tam zielony płyn chłodniczy wycieka z gniazd od świec.
    kupiłem uszczelkę zamontowałem wszystko i próbowałem odpalić i i i NIC
    spuściłem ciecz chłodniczą i olej a wraz z olejem znów zielona ciecz czyli w silniku tego trochę było
    teraz zastanawiam się czy warto ściągnąć głowicę i sprawdzić uszczelkę

    proszę o rade koledzy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    982
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Lycha001 Zobacz post
    teraz zastanawiam się czy warto ściągnąć głowicę i sprawdzić uszczelkę
    Znaczy zastanawiasz się czy wymienić uszczelkę pod głowicą czy cały silnik?

    Nie no, spoko - ściągaj głowicę, nie licz na cud.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    lublin
    Wiek
    32
    Postów
    32
    Auto
    marea 2.0
    Rocznik
    1997
    po usunięciu gaźnika i kolektora silnik się kreci to znaczy ze chyba nie jest uszkodzony, to poco mam wymieniać silnik???

  5. #4
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    982
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    No ale jak nie wymienisz uszczelki pod głowicą to raczej jeździć się nie da? (woda w cylindrach, nie odpali)

  6. #5
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    wymień uszczelkę pod głowicą, tu masz manuala jak to zrobić

    cento.p2a.pl/viewtopic.php?id=9484
    Ostatnio edytowane przez dudu$ ; 08-01-2014 o 08:51

  7. #6
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał Lycha001 Zobacz post
    silnik się kreci to znaczy ze chyba nie jest uszkodzony, to poco mam wymieniać silnik???
    Uszczelkę pod głowicą musisz wymienić, bo płyn chłodniczy nie dostał się do oleju przez gaźnik. Jeśli auto masz od niedawna i nie masz gwarancji, kiedy był robiony rozrząd, to też wypadało by zrobić. Przy okazji sprawdzić i ewentualnie wymienić pompę wody. Jak podsumujesz koszty, to wychodzi, że tańszym rozwiązaniem jest wymiana silnika (o ile znajdziesz taki w dobrym stanie i z gwarantowanym przebiegiem).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    lublin
    Wiek
    32
    Postów
    32
    Auto
    marea 2.0
    Rocznik
    1997
    dzięki za instrukcje
    pozdrawiam

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    No bez przesady , części do naprawy tego silniczka nie są drogie. Za części potrzebne do wymiany UPG ( olej, uszczelkę, płyn chłodniczy, itp.) + planowanie zapłacisz max 250zł. Rozrządu ani pompy wody nie musisz wymieniać. Rozrząd jest na łańcuszku i wymienia się go dopiero wtedy kiedy zaczyna hałasować ( u mnie miał 60tys km i był lekko luźny ale nie hałasował) koszt nowego to 50zł KAZ-ROMET ale nie polecam ponieważ kupiłem nowy który był luźny ( albo wada fabryczna albo podróbka) i musiałem go wymienić na inny firmy OMC made in italy ( na allego 36zł + przesyłka = 50zł). Pompy wody się nie wymienia no chyba że rozleci się wirnik lub uszczelniacz pompy wody lub oleju.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2013
    Skąd
    lublin
    Wiek
    32
    Postów
    32
    Auto
    marea 2.0
    Rocznik
    1997
    dzięki dudu$, w końcu konkrety a nie wymiana silnika pyzatym lubię sobie podłubać przy autach


 

Podobne tematy

  1. Uszczelka pod głowicą?
    Napisany przez ania8902 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 18-12-2013, 17:04
  2. Uszczelka pod głowicą (?)
    Napisany przez Armoth na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-04-2013, 15:43
  3. Uszczelka pod głowicą
    Napisany przez dawid28 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-02-2013, 21:03
  4. Wilgotna uszczelka pod głowicą.
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-02-2012, 11:18
  5. uszczelka pod głowicą
    Napisany przez mech na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 31-10-2010, 21:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana uszczelki pod glowica seicento

koszt uszczelki pod glowice cinkus 700

koszt wymiany uszczelki pod glowica seicento

ile kosztuje uszczelka pod glowice do seicento

uszczelka glowicy wymiana seicento

jak sciagnac glowice z seicento 1.1uszczelka pod glowica Seicento#spf=1uszczelka pod glowica seicentowymiana uszczelki pod glowica seicento899 kosztwymiana uszczelki glowicy seicento 900ile za wymiane uszczelki pod glowica w seicento uszczelki seicentouszczelka pod glowica seiczeto 900 ccFiat cinquecento 700 wymiana uszczelki pod glowicaGlowica uszczelka seicento

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl