Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000

    Silnik krokowy pracuje po wyłączeniu zapłonu, pali się też check

    W świeżo zakupionym seicento 1.1 MPI VAN (koniec 2000 r.)palił się check engine, ale auto jeździ OK. Wymieniłem kable i świece, bo siały iskry, akumulator - bo prądu starczało na parę godzin. No i chyba lepsze jest wrogiem dobrego bo: check pali się dalej, ale przy pierwszym przekręceniu kluczyka gaśnie check i pojawia się kluczyk immo. Po drugim przekręceniu zapala się check, ale gaśnie kluczyk i można odpalić auto. Ciekawe! Po wyłączeniu silnika dodatkowo usłyszałem pracujący przy przepustnicy silnik krokowy, co minutę, cykl się powtarza - cuda. I tak może cyklicznie się suwać ten silniczek cała noc... Macie pomysły?
    Coś za dużo magii w podobno prostym aucie. Jutro kupuję jakiś kabelek do diagnostyki, może obsłuży i doblo...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2013
    Skąd
    warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    68
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 16vT AGT
    Rocznik
    1991
    sprawdzi masę na silniku co lecą do kompa i auto czasem ci nie szarpie

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000
    Auto nie szarpie jest OK. Na razie jest u mechaniora na zmianie rozrządu. Doszedł interfejs- za parę dni popatrzę, ile jest i jakich błędów.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Augustów
    Postów
    4
    Auto
    DOBLO 1.9D, Seicento 1.1 VAN MPI
    Rocznik
    XII.2001/XII.2000
    Sprawdziłem błędy: były - błąd katalizatora, sondy lambda. Skasowałem błędy. Po odpaleniu check engine gaśnie. Niestety cykliczna praca silnika krokowego przy przepustnicy, po wyjęciu kluczyka dalej jest. Wiąże się też z poborem 0.5 A prądu. Aku jest trafiany po 2 dniach. Masy sprawdzone, profilaktycznie poprawione... Do kierunku prawego przodu dochodzi tylko 5 V, nic nie daje zdublowanie masy - czy to jest jakiś trop? na błotniku migacz jest. Ma ktoś jakiś sensowny pomysł?


 

Podobne tematy

  1. Silnik krokowy - 96'
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-12-2014, 08:15
  2. Po wyłączeniu zapłonu silnik nadal pracuje!!! Brava JTD
    Napisany przez mattt005 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 13-11-2014, 23:03
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-06-2014, 10:23
  4. 1.9 Nie pali po odłączeniu akumulatora
    Napisany przez kminek na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-05-2013, 09:43
  5. [silnik] silnik mimo wyłączenia kluczyka pracuje
    Napisany przez bartfly na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-03-2009, 07:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

silnik krokowy fiat doblo

silnik krokowy cc700 katalizator

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl