Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    24
    Auto
    Seicento 0,9
    Rocznik
    1999

    Seicento trochę o karoserii

    Cześć kochani!

    Miałem kolizję moim Seicento przez co uchylił się mi mocno błotnik od strony kierowcy.
    Zajrzałem co się tam kryje i tu patrzę, a tam strasznie dużo rdzy, korozji (KOLOR CZERWONY NA OBRAZKU), wiem, że trzeba będzie wymieniać miskę amortyzatora ewentualnie kielich. Czy ta korozja będzie temu przeszkadzała? Auto i tak będzie u blacharza, czy będzie z tym jakiś problem? Korozja nie sięga tak głęboko (PATRZ FILMIK).

    Dodatkowo powiedzcie mi, element karoserii (OZNACZONY ZIELONYM KOLOREM NA OBRAZKU) został mocno wgnieciony, że po otworzeniu maski widać gołe koło od góry. Czy to będzie problem, jeżeli auto zostanie naprawione? Trzeba coś z tym robić? Jak nazywa się ewentualnie ten element który pokazany jest zielonym kolorem na obrazku?

    Image - TinyPic - bezpłatny hosting obrazĂłw, udostępnianie zdjęć i hosting filmĂłw wideo

    i filmik:
    Video - TinyPic - bezpłatny hosting obrazĂłw, udostępnianie zdjęć i hosting filmĂłw wideo

    Pozdrawiam!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    658
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Problemy są dwa:
    - koszt naprawy przekracza wartość pojazdu
    - nawet jeśli się uda ustawić geometrię podwozia (a trzeba) to nadwozie nigdy nie będzie tak sztywne jak przed wypadkiem.
    Natomiast od strony technicznej widzę dwa dni roboty dla ruskiego blacharza, w bonusie cztery ślady zamiast dwóch i wzrost masy pojazdu o jakieś 10 kilo (szpachla plus blacha żeby szpachel miał się czego trzymać). Oczywiście da się taką naprawę wykonać zgodnie ze wszystkimi zasadami (czyli porządnie), ale wtedy cena będzie jeszcze wyższa. Wyglądać będzie jak przed wypadkiem (albo lepiej? zależy jak mocno postara się lakiernik), natomiast co do jazdy ... na pewno da się tym jeździć. Ludzie jeżdżą gorszymi struplami.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 sierpień 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    24
    Auto
    Seicento 0,9
    Rocznik
    1999
    Jednak nie odpowiedziałeś mi na moje pytania: czy widoczna korozja przy kielichu na karoserii w jakiś sposób przeszkadza?

  5. #4
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    658
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Żadna ilość rdzy umieszczonej gdziekolwiek nie jest w stanie przeszkodzić w naprawie blacharsko-lakierniczej.


 

Podobne tematy

  1. Części karoserii Croma 2008
    Napisany przez Włoszczyzna na forum Kupię
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-03-2016, 21:44
  2. Stuki w tylnej części karoserii
    Napisany przez confused na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-04-2015, 21:10
  3. Lakierowanie małych fragmentów karoserii
    Napisany przez jayoz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-03-2014, 14:49
  4. Foliowanie karoserii - ankieta.
    Napisany przez elnino na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-03-2014, 09:12
  5. Dopasowanie anteny CB do karoserii Stilo
    Napisany przez petarda na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-06-2012, 16:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu