Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Punto II

    Seicento traci moc/szarpie

    Witam wszystkich forumowiczów. Z góry dziękuje za zainteresowanie.

    Mianowicie od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Seicento 1.1 2004. Mianowicie zachowuje się dość dziwnie. Odpala normalnie, niby wszystko ok, ale jak jadę i daję gazu na biegu a potem puszczam to odczuwam dziwny spadek prędkości oraz jak potem znowu dodam i są zbyt niskie obroty(nie przesadzając oczywiście na 5tce przy 40 nie jadę!) to czasami szarpnie. Szukałem silnika krokowego żeby sprawdzić rezystancję, ale nie mogłem go odnaleźć. Tzn nie wiem czy nie jest wbudowany w przepustnicę, a nie wystaje tylko złącze. Generalnie nie wiem co jest proszę o pomoc. Dodam że świece i kable były wymieniane.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie wiem jak w sc 1.1 ale w nowszych autach często krokowca nie było - wystarczyła elektronicznie sterowana przepustnica..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Punto II
    Sprawdziłem błędy, jakiś czas temu wyświetliła mi się kontrolka silnika. Mam w pamięci błąd P0130 usterka czujnika O2 co to może oznaczać?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Czujnik O2 to sonda lambda..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4
    Auto
    Punto II
    Wie ktoś może jakie powinny być napięcia na sondzie przed katalizatorem a jakie na sondzie za katalizatorem?. czytałem gdzieś że od 0.2-0.8 u mnie to się zmienia od ok. 0.1 - 0.8 na wolnych obrotach nie wiem czy tak powinno być, a na drugiej sondzie są bardzo małe wartości napięc ok. 0.4V i zmienia się tak do ok 2V

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Obie sondy powinny oscylować w granicach 0-1V. Jak oscylują zależy od silnika, mieszanki, od stanu sondy itp.. Jeżeli napięcie na 2giej masz nawet do 2V to na moje masz ją uszkodzoną. Nie wiem jak powinna zachowywać się 2ga sonda ale na pewno nie powinna przekraczać swojego progu napięcia wyjściowego
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Seicento szarpie na wolnych obrotach
    Napisany przez mordeczkaR6 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-11-2011, 22:17
  2. traci moc
    Napisany przez niebieski42 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 12-08-2010, 13:54
  3. traci moc!!!!!!!
    Napisany przez hani80 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-06-2010, 07:32
  4. Traci moc!
    Napisany przez egon na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-09-2009, 12:09
  5. Seicento POMOCY!!!Dziwne zachoawanie Seicento
    Napisany przez szkudlar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2009, 13:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento traci moc

seicento 1.1 szarpie

seicento szarpie na wolnych obrotach

fiat seicento traci moc

fiat seicento 1.1 brak mocyseicento 1.1 przerywatraci moc na postoju seientobrak mocy seicento 1.1seicento przerywa na wolnych obrotachseicento 1.1 mpi szarpieseicento forumseicento szarpieseicento 1.1 mpi brak mocyseicento przerywafiat cc 1.1 szarpieszarpanie na niskich obrotach seicentoseicento 1.1 mpi przerywaseicento 1.1 silnik szarpie przerywaseicento 1.1 spadek mocyseicento silnik szarpie 1-1fiat seicento przerywa na gazieseicento 1.1 szarpie na gaziew cinquecento szarpie na wolnych obrotachseicento 1.1 silnik przerywaprzebiera na niskich obrotach seicento

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl