Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    2
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 spi
    Rocznik
    2000

    Seicento Sporting 1.1 Problem z obrotami

    witam

    Jakies 3 dni temu kupiłem seicento Sporting 1.1 spi . wracałem nim do domu (200km) i na autostradzie na bramkach zaczęły mi falować obroty tylko czasami przy gazowałem i spokój . dzisiaj się wiołem za to wyciąłem silniczek krokowy i w ogóle się nie rusza a jak się chce ruszyć to trzeba użyć siły i to dosyć sporej . Pojechałem do sklepu i kupiłem podobno do 1.1 . zamontowałem i nic jeszcze gorzej teraz mi falują obroty i nie wiem co zrobić .

    teraz mam parę pytań
    - zobaczyłem na pudełku że od 900 . czy jest różnica miedzy krokowym od 900 a od 1.1 ?
    - wcześniej sobie pomyliłem i odkręciłem czujnik położenia przepustnicy i chciałem przeczyścić i tam nie ma żadnej regulacji anie nic ? on tylko pasuje w jednym miejscu ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    wlkopolska
    Postów
    4
    Auto
    stilo jtd
    Rocznik
    2002
    witam obroty moga tez falowac od uszkodzonego czujnika przepustnicy najlepiej podjedz na kapa ja tak zal 2 czujniki metoda prób i bledówstalo to sie jak sobie umylem silnik pozdrawiam

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dam166 Zobacz post
    obaczyłem na pudełku że od 900 . czy jest różnica miedzy krokowym od 900 a od 1.1 ?
    sprawdź w ePer

    Cytat Napisał dam166 Zobacz post
    wcześniej sobie pomyliłem i odkręciłem czujnik położenia przepustnicy i chciałem przeczyścić i tam nie ma żadnej regulacji anie nic ? on tylko pasuje w jednym miejscu ?
    Logicznie wydawałoby się, że nie ma innej możliwości jego montażu - tak mam np. w bravo, ale jak jest w SC to nie mam pojęcia - Ty to rozbierałeś..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2008
    Skąd
    kocialin
    Postów
    363
    Auto
    Uno 1,0 86r, Seicento 1,2 00r
    w moim seju wymieniałem krokowe silniczki ze 4 razy w ciągu miesiąca. okazało się że każdy z tych chinoli (od 65 pln do 250pln) był o kant D rozbić. po zakupie oryginału z napisem made in swiss do dziś spokój. potrzebne był potem podłączenie auta do kompa.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    2
    Auto
    Seicento Sporting 1.1 spi
    Rocznik
    2000
    znaczy jest tak czasami jest dobrze ma tam ten 1000 tak pokazuje na obrotku a czasami faluje . jest tak ja wyciągnę i wezmę krokowy do ręki i spróbuje go wyciągnąć na max to działa auto aż miło patrzeć . ale po chwili jak sie zagrzeje to jest to samo .

    a co do kompa to nie byłem ale może warto się przejechać

    dzisiaj pojechałem wymienić to zwieli pojechałem gdzie indziej powiedzieli mi ze pasuje od 1.2 . dobra wziołem i nawet nie prubowałem zakładac . wyciągłem stary i porównałem i główka sie ruzni . moja jest bardziej taka szpiczasta a tamta taka okrągła .

    napisałem do kumpla to ma mi załatwić od 1.1 zobaczę jak mi przyjdzie czy bedzie dobrze
    Ostatnio edytowane przez dam166 ; 31-12-2012 o 16:50

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2008
    Skąd
    kocialin
    Postów
    363
    Auto
    Uno 1,0 86r, Seicento 1,2 00r
    z tymi główkami to uwarzaj.. czasem potrafi się sama rozkręcić i nie chciałbym widzieć co może nałobuzować jak wpadnie do przepustnicy


 

Podobne tematy

  1. Tylny pas Seicento Sporting
    Napisany przez krysstg na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 22-11-2012, 18:01
  2. Problem z obrotami
    Napisany przez constantine na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-06-2012, 22:13
  3. Sej sporting-Problem na I-wszym i II biegu-POMOCY
    Napisany przez martin na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-04-2012, 20:18
  4. brava i problem z obrotami
    Napisany przez 9100konrad na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 06-07-2011, 20:42
  5. problem z obrotami
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-10-2009, 15:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat seicento 1.1 falujace obroty

fiat seicento sporting opinie

silniczek krokowy seicento 1.1

przepustnica seicento

czujnik przepustnicy seicento

przepustnica seicento 1.1

seicento sporting forum

seicento sporting

forum seicento sporting

seicento forum

fiat seicento 1.1 sporting opinie

falujace obroty seicento 1.1

seicento sporting opinie

przepustnica fiat seicento 1.1

seicento przepustnica

silnik krokowy seicento 1.1

fiat seicento sporting forum

seicento 1.1 silnik krokowy

Seicento sporting falujace obroty

sporting faluje

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl