Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003

    Seicento 1,1 MPI - problem z rozruchem

    Witam, Fiat Seicento 2003 rok MPI (z niemiec z klimna) Po rozruchu - po nocy- silnik uruchamia sie bez problemu, ale na samym poczatku bardzo nierowno pracuje - tak jakby na 3 cylindrach. Z rury wydobywa sie bialawy dym - chyba normalny!? Po chwili wszystko wraca do normy. Wymienilem Kable WN ... swiece...wyczyscilem przepustnice i silnik krokowy ...resetowalem kompa (na wlaczonej stacyjce zdjąłem i załaczyłem kleme od akumulatora). Podmienilem czujnik temperatury ...dalej to samo. Moze ktos miał/ma podobny przypadek?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    32
    Postów
    333
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    cewki zapłonowe sprawdz.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    sprawdzone/wymienione ...

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    457
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Sprawdż kompresję w cylindrach.
    Jak wyglądają świece zapłonowe ,czy któraś nie jest mokra/zakopcona ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Cytat Napisał tek7 Zobacz post
    resetowalem kompa (na wlaczonej stacyjce zdjąłem i załaczyłem kleme od akumulatora).
    W taki sposób możesz uwalić sterownik. Reset nastawow robi się prztez interfejs. Sterownik silnika wiekszy IAW4AF czy mały 59F?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    Witam, wszystkie byly okopcone ...wymienilem na nowe ...

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Witam, moj sterownik to: ten pierwszy: IAW4AF ... czy to ma jakies znaczenie...?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał tek7 Zobacz post
    Moze ktos miał/ma podobny przypadek?
    Mam podobnie z Sejku 1,1 MPI. Samochodzik po nocy odpala lecz przez pierwsze 3 sekundy chodzi nierówno, potem dochodzi do siebie i jest już jak trzeba.
    Nie robię z tym nic, bo tak ma od wielu lat. W każdym razie zawsze zapala a potem pędzi jak należy.
    Niska temperatura jakby wzmagała te "objawy".. mnie się wydaje że gnojek jakby za dużo paliwa dostawał w pierwszej chwili, a po tych 3 sekundach już jest elegancko.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    340
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Cytat Napisał tek7 Zobacz post
    Witam, wszystkie byly okopcone ...wymienilem na nowe ...
    Sprawdziłbym ciśnienie paliwa ale poczytaj o pochłaniaczu oparów paliwa. Miałem podobnie w Pandzie i po odpięciu pochłaniacza od raszu pali na cztery cylindry

    Cytat Napisał tek7 Zobacz post
    moj sterownik to: ten pierwszy: IAW4AF ... czy to ma jakies znaczenie...?
    Jest to monstrukcja bardziej udana niż 59F który potrafi cuda objawy czynić jak praca na trzech cylindrach .Podobno coś nieudanego w kontroli obwodu wtryskiwacza

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    OK - dziekuje bardzo za porady - sprawdze ( i najpierw) poczytam o pochlaniaczu paliwa ...moze tu lezy przyczyna ...

    [Czyli takie problemy mam NIE tylko ja ...] ...hmmm

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    A może zawór podciśnienia tylko.
    I like my FIAT Cinquecento.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    OK - sprawdze ...jak znajde przyczyne - dam znac ...gdyby byly jeszcze inne sugestie-prosze pisac ...bede wdzieczny ...

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    53
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    Mysle, ze temat zamkne ... w aucie rozladowal sie akumulator ... nalafowalem i odpalilem ... tak jakby wszystko dziala lepiej ...(moze dlatego, ze jest mroz...? hmmm?)

    Zobacze jak bedzie na plusowej temp. ...?!


 

Podobne tematy

  1. Problem z rozruchem - 1.9 JTD 2000r.
    Napisany przez MatiChojnice na forum Multipla
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-02-2017, 20:54
  2. Problem z rozruchem
    Napisany przez Kacpru na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 11:16
  3. Problem z rozruchem
    Napisany przez Marszalkowsky na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-06-2014, 13:19
  4. Problem z rozruchem Brava 1.6
    Napisany przez patrykk789 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-11-2013, 21:10
  5. problem z rozruchem
    Napisany przez maverick_ice na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2012, 10:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl