Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM

    Seicento 1.1 MPI - nie bardzo chce jechać :(

    Na wstępie chcę przywitać wszystkich forumowiczów tego forum.
    Kiedyś miałem juz rajdówke w postaci SC, ale z nagłej potrzeby gotówki musiałem sprzedać....było to prawie dwa lata temu. Teraz znówu kupiłem moeje ulubione autko jakim jest Sejo i zaczynam coś dłubać, kubełek już jest, kierowajka też a w dalszej kolejności bedzie zawias itd... ale nie jest to miejsce na te rzeczy, chodzi mi głównie o problem jaki posiadam z nowym SC. Był to kiedys Van z 2002 roku przerabiany w papierach i w jego wnętrzu na samochód osobowy przez poprzedniego właściciela. Silnik 1100 MPI, ale coś jest chyba nie tak, bo pomimo jego długiej skrzyni auto nie wkręca się na poszczególnych biegach jak należy. jadąc od "zera" za każdym razem na jednym zakresie obrotów ma wahania i nie ciągnie równo do odcięcia, tylko coś go momentami przytrzymuje i blokuje, jak tylko mam okazje to sprawdzam każdego Seja MPI u znajomych i rodziny i wszystkie jadą jak należy, a mój nawet po zalaniu V-power racing nie dochodzi tak jak trzeba tylko faluje. Proszę o pomoc bo chiałbym już za tydzień wystartować w superOesie u siebie, ale jak tak nie bedzie szło to chyba nie ma sensu może ktoś już miał taki przypadek i bedzie wiedziła co jest grane. Filtr powietrza jest nowy (jutro spróbuje załozyć dolot Weglarskiego od kumpla) nie wiem może świece są juz nie takie jak trzeba, może przewody wysokiego napiecia, może jeszcze filltr paliwa,sam juz nie wiem. Wylkuczyłem juz teze kolegi który powiedział mi że wszystkie MPI tak mają, a jednak nie Sprawdziłem juz kilka i żaden tak nie ma.... moja poprzednia rajdówka była SPI i takiego problemu nie miałem.

    Proszę o komentarze i pomoc, pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    tak jak sam napisałeś spr bym świece, kable i filtr paliwa, spr jeszcze ten filtr powietrza czy wszystko dobrze skręcone

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2010
    Skąd
    Wojsławice
    Postów
    37
    Auto
    Nareście,Żegnaj cienki 700,Znowu BMW E32 : )
    a w tym autku masz przepływomierz powietrza ?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    25
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 80KM 3D po chipie 118 KM 279 nM
    Wiesz że nawet nie wiem, ale moge powiedzieć że jest to zwykła nic jeszcze nie dłubana cywilka .... więc raczej nie...

    [size=2][ Dodano: 2010-10-16, 09:39 ][/size]
    Próba nie strzelba, założyłem nowe świece NGK wraz z kaablami wysokiego napięcia również NGK i nic nie pomogło.... ktoś ma inny pomysł ??????

    [size=2][ Dodano: 2010-10-16, 09:40 ][/size]
    Próba nie strzelba, założyłem nowe świece NGK wraz z kablami wysokiego napięcia również NGK i nic nie pomogło.... ktoś ma inny pomysł ?

    Pozdr...

    [size=2][ Dodano: 2010-11-29, 22:20 ][/size]
    W dalszym ciągu szukam przyczyny "nie jechania" mojego Seja,więc wymieniłem cały wkład w zbiorniku paliwa wraz z pompą paliwową i niestety dalej nic.... piscie jeżeli ktoś miał podobny przypadek lub słyszał o takim.... z góry dzięki, pozdro...

    [size=2][ Dodano: 2010-11-29, 22:24 ][/size]
    W dalszym ciągu szukam przyczyny "nie jechania" mojego Seja,więc wymieniłem cały wkład w zbiorniku paliwa wraz z pompą paliwową i niestety dalej nic.... piscie jeżeli ktoś miał podobny przypadek lub słyszał o takim.... z góry dzięki, pozdro...

    [size=2][ Dodano: 2011-01-13, 16:57 ][/size]
    Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu 8)

    Pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2011-01-13, 17:00 ][/size]
    Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu

    Pozdrawiam

    [size=2][ Dodano: 2011-01-13, 17:01 ][/size]
    Witam wszystkich ponownie, nie da się niezauważyć że chyba nikt nie miał takiego przypadku z Sejem jak ja, dlatego nikt nie pisał, ale chciałem się podzielić informacją ze wszystkimi użytkownikami SC iż kłopotek rozwiązałem wczoraj. Jak wiecie MPI mają dwie sondy lambda, i okazało się zupełnie przypadkowo (po prostu tak dla zupełnej zasady sprawdzania wszystkigo w tym aucie w poszukiwaniu rozwiązania) pożyczyłem od kolego dolną sonde (tą która jest na wylocie z katalizatora) i "falowanie" jak ręką odją zniknęło i Sejaczek mnknie równo do przodu

    Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. auto nie chce odpalic
    Napisany przez Remote na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 10-02-2013, 15:50
  2. [alternator] SEICENTO - ładowanie??
    Napisany przez gawor06 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2009, 11:48
  3. [ukł. zapłonowy] Wymiana linki gazu w seicento
    Napisany przez lubama na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-08-2008, 19:48
  4. [PDF] Cinquacento & Seicento
    Napisany przez miszko na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda seicento 1.1

pompa paliwa seicento 1.1 mpi

sonda lambda seicento 1.1mpi

kolejnosc zaplonu fiat seicento

sonda lambda seicento mpi

przeplywomierz seicento

kolejnosc kabli zaplonowych seicento

sondy lambda seicento 1.1

kolejnosc kabli zaplonowych seicento 1.1

wymiana swiec seicento 1.1

seicento 1.1 mpi sondaseicento mpi filtr paliwakolejnosc zalozenia przewodow do swiec seicento 1.1
http://www.iparts.pl