Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2014
    Skąd
    w-wa
    Postów
    1
    Auto
    seicento 1.1 Mpi
    Rocznik
    2001

    Seicento 1.1 mpi błąd P0300

    Witam od jakiegoś czasu po wymianie tylnego tłumika w seicento 1.1 mpi 2001 rok samochód zaczął się dziwnie zachowywać tz. szarpie nie ma mocy mruga kontrolka"check" ale się nie zapala. Po podłączeniu do komputer wyświetla błąd P0300 "Przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów". Po wykasowaniu błędu następnego dnia jest to samo. Czy ma to jakiś związek z wymianą tłumika ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2013
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    24
    Postów
    36
    Auto
    Punto I 1.7TD
    Rocznik
    1996
    Wymiana tłumika nie powinna mieć wpływu na wypadanie zapłonu. Należy sprawdzić czy są dobre przewody, świece. A jeśli to nie pomorze to wina może leżeć po stronie komputera jak i silnika, np słaba kompresja na jednym z cylindrów.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    34
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    tłumik niema znaczenia, ale mode dodac ze ten błąd pojawi sie tylko wtedy kiedy prędkośc obrotowa na biegu jałowym, będzie nierówna, tzn, z koła fonicznego zostaną odczytane różnice w prędkości obrotowej podczas pracy poszczególnych cylindrów.
    czyli standardowo do sprawzenia:
    -świece zapłonowe
    -przewody i cewki
    -kompresja na cylindrach

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2014
    Skąd
    Miasto Włókniarzy
    Wiek
    31
    Postów
    42
    Auto
    ZFA199 / 350A1000 + SUF126 / 126A1000
    Rocznik
    2007 + 1986
    popularne też w tych modelach- zwłaszcza jak ECU żelowy, że po prostu to on pada.
    Tylko wtedy raczej błąd cewki którejś wyskakuje
    Włoskie jest boskie

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieluń
    Postów
    12
    Auto
    Sei 1.1 SX Full
    Rocznik
    2001
    Wymiana tłumika może mieć wiele wspólnego , tam chyba występują dwa tłumiki razem ,
    ale ktoś mógł iść na skróty i nie wymieniać całości tylko odciąć końcowy ,
    jeden mu zostaje mniej roboty , ale jakoś trzeba to połączyć , i tu mógł użyć " spawarki "
    nie odłączając akumulatora i nie robiąc jeszcze jednego myku ,
    nowy tłumik też nie musi być dobry , sprawdzić ciśnienie gazów wydechowych to 5 min roboty .

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2013
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    24
    Postów
    36
    Auto
    Punto I 1.7TD
    Rocznik
    1996
    Samo odłączenie akumulatora nie rozwiązuje sprawy. Najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie urządzenia które gromadzi nadmiar ładunków powstałych podczas spawania. Albo jest inny sposób, można odłączyć komputer silnika.


 

Podobne tematy

  1. Seicento 1.1
    Napisany przez margwi na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 23-11-2013, 19:17
  2. seicento 900
    Napisany przez Edwardauto na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-04-2013, 12:37
  3. Seicento
    Napisany przez Lukas_KWON na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-11-2012, 09:54
  4. seicento
    Napisany przez pablo69 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-02-2011, 22:49
  5. Seicento POMOCY!!!Dziwne zachoawanie Seicento
    Napisany przez szkudlar na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2009, 13:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0300 fiat seicento

p0300 fiat

seicento P0300

p0300 seicento

p0300 blad

seicento mpi wymiana wydechuseicento blad p0300kod fiat p0300brak mocy silnika seicento1.11fiat blad p0300seicento p0135 p0300seicento 1.1 mpi spadek mocybrak mocy seicento 1.1pi

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl