Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
Like Tree3lubi to!
  • 1 przez danielciagala
  • 1 przez KOBRA
  • 1 przez byrrt

Temat: problem z wymianą przegubu  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    19
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900

    problem z wymianą przegubu

    witam, mam pewien problem. otóż, nie rozkręcałem jeszcze auta bo nie mm przegubu jeszcze. czytałem w faq na forum poradnik, jednak nadal nie wiem jednej rzeczy. nie bardzo rozumiem gdzie dać to zabezpieczenie półosi. jest na półosi jakieś wcięcie czy to sie w przegub kładzie? w jaki sposób zabezpiecza przegub przed zsunięciem? i rozumiem, że najpierw sie kładzie opaski, gume, później to zabezpieczenie a dopiero potem przegub?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    25
    Postów
    404
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    zabezpieczenie w CC o ile dobrze pamiętam naciska się na półoś .Następnie nabija przegub. Dawno nie robiłem CC więc może niech się ktoś wypowie jeszcze.
    Adasiekk lubi to.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    53
    Postów
    525
    Auto
    Grande 1.4 i Grande1.2
    Rocznik
    2008 ........ i ......2009
    Ogólnie w Fiatach zabezpieczenie półosi zakłada się do przegubu .
    Zasada jest prosta jeżeli zabezpieczenie to przecięty okrąg zakłada się go na półoś ,jeżeli okrąg przecięty z wąsami to wkłada się go do przegubu
    Adasiekk lubi to.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    19
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900
    ok, dzięki wielkie za odpowiedzi
    czyli rozumiem, że jeśli w przypadku przegubu kamoka mam zabezpieczenie z "wąsami" to po prostu wkładam je do przegubu i naciągam na półoś?

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    11,950
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Są dwa rodzaje. Albo frez na półosi jest od wewnętrznej strony przegubu i wtedy taki przegub ściąga i zakłada się siłowo (zawleczką jest okrąg z twardego elastycznego drutu albo też tak jak np u mnie zabezpieczenie jest w przegubie a frez od jego zewnętrznej strony tak że łapie się szczypcami zawleczkę, rozszerza i zsuwa przegub.. Na YT popatrz.. Jeżeli masz przegub zbijany to łatwiej wyciągnąć całą półoś z auta chyba.
    Adasiekk lubi to.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    25
    Postów
    404
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jeżeli masz przegub zbijany to łatwiej wyciągnąć całą półoś z auta chyba.
    To zależy czy to już wcześniej robił i jak bardzo jest "chycony"

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    11,950
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Cytat Napisał danielciagala Zobacz post
    To zależy czy to już wcześniej robił i jak bardzo jest "chycony"
    Próbować można, ale czasem ta zawleczka wewnętrzna potrafi trzymać mega mocno..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    53
    Postów
    525
    Auto
    Grande 1.4 i Grande1.2
    Rocznik
    2008 ........ i ......2009
    Cytat Napisał Adasiekk Zobacz post
    ok, dzięki wielkie za odpowiedzi
    czyli rozumiem, że jeśli w przypadku przegubu kamoka mam zabezpieczenie z "wąsami" to po prostu wkładam je do przegubu i naciągam na półoś?
    Dokładnie zabezpieczenie z wąsami wkładasz w przegub ,gdzie wąsy mają swoje miejsce

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2012
    Skąd
    Łwc
    Wiek
    19
    Postów
    34
    Auto
    Fiat CC 900
    dzięki wszystkim jeszcze raz za pomoc, temat można zamknąć
    pozdrawiam

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    11,950
    Auto
    Bravo 1.8GT + LPG
    Rocznik
    12.1998 FL
    Temat zamykam
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
    >> Moje auto na FKP oraz w TYM temacie <<


 

Podobne tematy

  1. Założenie przegubu z 1.6 do 1.9 JTD
    Napisany przez martinez na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 04-02-2013, 08:51
  2. Osłony Przegubu wewn.
    Napisany przez kamilo62 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-09-2012, 09:28
  3. Pytanie o łożysko przegubu wew w skrzyni biegów
    Napisany przez combatdude na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-08-2012, 09:55
  4. [alternator] Wymian alternatora
    Napisany przez fellipe82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-09-2010, 20:28
  5. Osłona przegubu
    Napisany przez Tricen na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-05-2009, 13:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana przegubu seicento

wymiana przegubu cinquecentojak wymienić przegub w seicentowymiana przegubu seicento 900wymiana osłony przegubu cinquecentoseicento wymiana przegubufiat seicento wymiana przegubuwymiana przegubu w cinquecentoprzegub seicentojak wymienić przegub w cinquecentowymiana przegubu w seicentoprzeguby seicento 900jak wymienić przegubcinquecento wymiana przegubuwymiana przegubu wewnętrznego seicentojak wymienic przegub w seicentozmiana przegubu seicentowymiana przegubu fiat seicentodemontaż półosi seicentowymiana półosi seicento 900seicento 1.1 wymiana przegubujak wymienić przegub fiat ccseicento 900 wymiana przegubujak sciagnac przegub w kładziewymiana osłon przegubu seicento

Tagi dla tego tematu