Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006

    Nie można sie połączyc z ECU

    Cześć. Mam SC 2004 1.1 MPI ze złączem OBD. Problem mam taki, że nie mogę połączyć się z ECU silnika żadnym dostepnym programem. Interfejs VAG KKL jest oczywiscie sprawny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    26
    Auto
    Seicento 900 + LPG
    Rocznik
    2003
    A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał szary1977 Zobacz post
    A próbowałeś Multiecuscan'em i kabelkiem ELM 327?
    Jak najbardziej. Dalej kaplica. Mam MES, FES. Interfejsy VAG, ELM i w żadnej mozliwej konfiguracji nie chcą sie łączyć. Np z drugim Stilo łączyły się bez najmniejszego problemu.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    361
    Auto
    Tipo 1.4
    Test interfejsu przechodzi? A do SC nie trzeba nic innego programu niż MES/FES? Tak mi coś świta, że w download jest jakiś specjalny program pod te auta.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Dokładnie tak. Do Seja jest program IAW-Scan2. Całkiem niezły i darmowy.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    No chyba nie do końca właśnie. Ja mam wyjście OBD2 pod skrzynka bezpieczników i sterownik MM IAW 4AF który to własnie MES czy tam FES powinien obsłuzyć. Test interfejsu wykonany pozytywnie. Port ustawiony na COM1. Zmiana portów nic nie daje. Skan systemów też nic nie daje. Dziwna sprawa

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2013
    Skąd
    śląskie, łódzkie
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Mazda3, VW Polo 6N, Seicento S 900
    Rocznik
    1999
    hmm nie wiem czy udało Ci się zauważyć ale FIAT ma inaczej niż inne auta np. VW lub Mazda i aby się połączyć z ECU musisz kliknąć połącz w programie np. IAW-Scan2, a dopiero później przekręcasz w stacyjce kluczyk na pozycję zapłon.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2011
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Panda
    Sprawdzałem, jednak kolega lorak06073 powinien połączyć się FES lub MESem. Poczytaj na forum Multiecuscana. Prawdopodobnie masz coś z interfejsem.
    To że łączy się z innym autem to nie wszystko

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków
    Postów
    203
    Auto
    Seicento 0.9, Panda 1.1 , Astra G 14 XEP
    Rocznik
    06. 1999 (I właściciel) , 12. 2003 , 09. 2009
    Kontrolka zasilania na interfejsie się świeci?

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    26
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    świeci się

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków
    Postów
    203
    Auto
    Seicento 0.9, Panda 1.1 , Astra G 14 XEP
    Rocznik
    06. 1999 (I właściciel) , 12. 2003 , 09. 2009
    Czyli zasilanie jest na pinie 16 złącza obd , myślałem że nie ma i dlatego tak nie działa.Diagnostykę silnika masz na pinie 7 złącza. Możesz sprawdzić ciągłość przewodu od pinu 7 do wtyczki w sterowniku? Schemat znajdziesz w sieci. Jeśli masz poduszkę powietrzną i umiesz zrobić przejściówkę ze złącza obd pin 3 na pin 7 interfejsu to może wtedy zdiagnozujesz czy transmisja działa i prawdopodobny brak przejścia ze sterownika na pin 7 interfejsu większe.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2016
    Skąd
    opole
    Postów
    4
    Auto
    Doblo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków
    Postów
    203
    Auto
    Seicento 0.9, Panda 1.1 , Astra G 14 XEP
    Rocznik
    06. 1999 (I właściciel) , 12. 2003 , 09. 2009
    Cytat Napisał lelek20051 Zobacz post
    witam. nie chciałem zakładać nowego więc spróbuje się podpiąć. mam MESa registered, mam kabel kkl ten z przełącznikiem i teraz tak z ecu,poduchami i abs się łączy ale wskaźniki i nadwozie ni chu chu wywala mi komunikat ze potrzebuję elm 327 a gdy zapnę elm wywala mi błąd połączenia. czy miał ktoś moze coś w ten deseń? proszę o pomoc. pozdrawiam
    Chodzi o seicento? Tam nie ma BCM i z nadwoziem się nie połączysz. Wskaźniki są proste i chyba bez CAN a na tej sieci porusza się ELM. Jeśli chodzi o doblo które masz w profilu i masz sieć CAN to do tego potrzebny będzie ELM 327 ale w wersji przynajmniej 1.4 bo poniżej nie obsłuży. I możesz mieć problem z tym interfejsem. Poczytaj o rezystorze na wyjściu pinów Can w tym interfejsie. Niektóre elmy mają tam rezystor łączący linie CAN L i CAN H. Też tak miałem w pandzie , po modyfikacji łączy się z nadwoziem. Zrób test interfejsu w MES


 

Podobne tematy

  1. JAK WYŁĄCZYC PAUSE W MEDIA PLAYER W FIACIE BRAVO II z 2007r
    Napisany przez Patriota90 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-09-2013, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl