Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994

    Ile można przejechać na łańcuchu rozrządu,fiat cc700.

    Tak jak w temacie, mam 44 tyś, po wymianie łańcucha, rolek, i zębatek, to ile to jeszcze pochodzi, bo silnik się dobrze sprawuje, a jak ten rozrząd w cinquecento 700. Proszę o szybką odpowiedź.
    I like my FIAT Cinquecento.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Szklarska Poręba
    Wiek
    28
    Postów
    20
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Pojęcie względne a z twojego postu ciężko stwierdzić o co Ci chodzi. Z reguły łańcuchy są "wieczne"

    Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Chodzi mi o to, czy grozi zerwanie łańcucha od rozrządu.
    I like my FIAT Cinquecento.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    282
    Auto
    Siena 1.2 HL, Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    1999, 2008
    jeśli dobrze pamiętam to 90k, ale to przy oryginalnym rozrządzie

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    To ja mam Włoski, to na pewno jest ok, no chińskiego bym nie założył, to nawet nieźle, to dopiero połowa, bo mam 44 tyś.
    I like my FIAT Cinquecento.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Łańcuch ma tą zaletę, że słychać jego głośniejszą pracę gdy jego wytrzymałość zbliża się do końca. Pasek jest bezgłośny.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2015
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    149
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 Multijet
    Rocznik
    2005
    Łańcuchy nie są wieczne. W moim doblo 1.3 przeskoczył podczas gaszenia silnika, przy 220.500 km. Przyczyna: zalewanie złym olejem, spowodowało zatarcie napinaczy łańcucha.
    Niestety nie wiedziałem wczesniej, że ten silnik musi być zalewany syntetykiem a nie półsyntetykiem. Lałem to, co poprzedni właściciel. Efekt: wymiana silnika.

    Wysłane z mojego Philips V377 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Fiat nie przewidzial wymiany lancucha ale zaleca jego wymiane po 140.000 (mowie o nowym salonowym aucie). Posiadam doblo z 2006r FL i lancuch robilem po przejechaniu 250.000 nisie nie dzialo ale wypadalo go wymienic. Lancuch naciagnal sie jakies 3mm. Zamontowalem zestaw swag'owski dobry lancuch ma. Nie pamietam firmy.
    Uwazam ze jak lejesz dobry olej i nie doprowadzasz do spadku oleju poniezej stanu i nie upalasz auta to spokojnie mozesz jezdzic dopoki nie usluszysz jego charakterytycznego, metalicznego dzwieku.
    Stwierdzam to wszystko bo moim jezdze tylko ja (no i moze 4x w roku zona jak jej auto zabieram na warsztat) a auto dziennie robi 400km. Teraz jestem na etapie ustawienia licznika bo przekroczyl 400.000 i licznik km ogolnych stanal. Od wymiany do wymiany dolewam moze 200ml oleju. Leje castrola edge td 5w40 i zastanawiam sie nad zmiana na liqui moly

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    90, 140 ,160, to ile w końcu to wytrzymuje, to dobre wieści dla mnie, bo mam 43 tyś, na tym łańcuchu, to super sprawa taki łańcuch i rozrząd bezkolizyjny, fiat zrobił niezniszczalne cinquecento.
    I like my FIAT Cinquecento.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    282
    Auto
    Siena 1.2 HL, Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    1999, 2008
    Weź dla bezpieczeństwa to 90k. I tak masz spokój na jakieś 4/5 lat. Wymiana rozrządu nawet w warsztacie to iście groszowe sprawy. Ja za robociznę z własnymi częściami zapłaciłem coś mniej niż 100 zyta

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Kurde fiat robi, niewysilone silniki, a Niemcy zrobili parę silników po bandzie tzw, jednorazówek, spaliniak to dobry silnik, ale nie lubi być tak wysilony, turbo czasem szkodzi silnikom, ale to już poza tematem, pasek to też średnie rozwiązanie, a fiat zawsze stara się robić, technicznie poprawnie silnik, i nie mial wpadek tak wiele.
    I like my FIAT Cinquecento.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Szklarska Poręba
    Wiek
    28
    Postów
    20
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Wszyscy mają bardziej lub mniej trwałe konstrukcje, cc i SC to wręcz archaiczne silniki, małolitrażowe, proste w budowie więc też za bardzo nie ma co się w nich psuć. Jeśli silnik jest używany prawidłowo i serwisowany to każda marka ma swój silnik który wiedzie prym przez długi czas.

    Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Sejak Zobacz post
    Wszyscy mają bardziej lub mniej trwałe konstrukcje, cc i SC to wręcz archaiczne silniki, małolitrażowe, proste w budowie więc też za bardzo nie ma co się w nich psuć. Jeśli silnik jest używany prawidłowo i serwisowany to każda marka ma swój silnik który wiedzie prym przez długi czas.
    Proste, kurde, te silniki są siekierką ciosane, raz, że ohv, rozrząd już nie stosowany, to tak jak kiedyś tzw. dolniaki, 4 suw, dolnozaworowy, teraz już nawet SOHC, wychodzi z użycia, silnik jednowałkowy, wszyscy jak jeden mąż DOHC, nawet w motocyklach, nie ma, żadnych lasek popychaczy, taki rozrząd, 2-suw to już nawet nie wspominam, ale ogólnie fiat, ma tą zaletę, że nie robi jakiś dziwnych patentów, jak robią silnik, i fiaty były tanie, a teraz taki Alfa stelvio 200 tyś, wersja podstawowa, 200 kk, za samochód z przestarzałym dieslem turbo, niektórzy konstruktorzy się nie popisują, a najprostszy silnik, właśnie na OHV, wolnossący, 4- lub 6 cylindrowy, nawet taki jak jest w ładzie, czy jakimś starszym mercedesie czy audi i masz, przelot 500-600 tyś, bez dotykanie, a teraz współczesny silnik, 200 tyś, i już jest na stole, ogólnie silnik spalinowy jest ok. ale normalny wolnossak, a jak już turbo to nie jakieś, bardzo wysilone, ale DOHC już będzie ciągle stosowane, a weź np. silnik rotacyjny Wankiel, 200 tyś i na stół, nie są, żywotne, więc silnik tłokowy to nie jest złe rozwiązanie i po co, takie wysokie obroty 5500 starczy, silnik poloneza, jest wspaniale skonstruowany, ale gubi, ciśnienie oleju często, bo wał podparty na 3 panewkach głównych, ale i 300 też może pochodzić, chyba, że pompa pójdzie, i różne są vałki, boksery, a teraz już wiadomo, że zwykła rzędówka, robi robotę, a więc nie ma nic lepszego, jak silnik r4 lub r5, r6, który chodzi i ze 600 tyś km, robił takie VW, mercedes, citroen, a także fiat, i nic nigdy lepszego nie powstanie, taka prawda.
    I like my FIAT Cinquecento.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    konin
    Postów
    73
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    2000
    Artur -stosujesz jakąś podpuche?.Pytasz o rozrząd od CC700,prosty jak but ,identyczny jak w maluchu,----------a tu wywalasz takie mądrości.Nie wygłupiaj się z takimi pytaniami.A tak w ogóle to jakie rolki w rozrządzie wymieniałeś w cinquecento 700???
    Ostatnio edytowane przez wirusac ; 11-05-2017 o 11:35

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Zwykłe bicie piany


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat cc700 Ed Pasek.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-02-2016, 12:31
  2. CC700 elastyczne złącze???
    Napisany przez owcedwie na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-11-2013, 14:03
  3. CC700 problem!
    Napisany przez wwaalluuss na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 17:24
  4. problem cc700
    Napisany przez GUSTLIK na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-11-2012, 21:35
  5. Wałek rozrządu cc700
    Napisany przez Jurand1987 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-10-2010, 19:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437ile-mozna-przejechac-na-lancuchu-rozrzadu-fiat-cc700-36536

Cc 700 jak wytrzymaly jest silnikCc 700 jakie przebiegi robia silniki

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl