Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2009
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    1
    Auto
    Cinquecento

    Drążek zmiany biegów - pytanie

    Witam. Mam pytanie odnoście fabrycznego drążka zmiany biegów w fiacie cinquecento. Otóż czy po zdjęciu gumy, która osłania metalowy drążek jest możliwość odkręcenia gałki, czy to jest na stałe? Pytam się ponieważ próbowałem zdjąć tą gumę, lecz nie chciała zejść a nie chciałem jej rozcinać a mam zamiar zmienić sobie i trochę upiększyć wygląd tego drążka, tzn zamontować jakąś ładną gałkę i osłonkę. Pozdrawiam i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże w tej sprawie. Czarek.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Nie ściągałem tego w CC, ale z tego co pamiętam to w maluchu był taki sam i tam ta guma i gałka jest jednym, żeby zdjąć to gumę chyba musisz ją odkręcić u góry, tam gdzie jest twarda.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    242
    Auto
    fiat marea weekend 1.6 16V+LPG
    z tego co pamietam to owa oslona gomowa jest przykrecona blachowkretem przy podlodze i wcisnieta miedzy blache podlogi i dol tej oslony sluzy jako uszczelka zeby wyciagnac drazek musiz od spodu odkrecic blache na 4 wkrety(przy drazku)tam bedzie taka obejma metalowa na 2 sroby polaczona krzyzowo,odpinasz sprezyne z obudowy w srodku,owazaj zeby niepogubic plaskikowych krazkow podobnych do podkladki oraz takiej plastikowej kulki jak to rozepniez to od gory z szoferki wyciagniesz drazek .

    WAZNE!!!!!!!!! PAMIETAJ polozenie mocowania krzyzowego zmiany biegow(zaznacz sobie)bo bedziesz mial problemy z biegami
    byl CC700 teraz
    marea weekend 1.6 16V+LPG

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Cytat Napisał Karel
    był taki sam i tam ta guma i gałka jest jednym
    Zgadza się,sama gałka z osłoną nie jest przykręcana do lewarka,jest wsadzona na wcisk.żeby ją ściągnąć trzeba dużo siły,a co się z tym wiąże możesz uszkodzić coś w lewarku Proponowałbym Ci jak się zdecydujesz na wymianę,to po prostu ją przetnij(tak jak pisałeś).

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 marzec 2010
    Skąd
    Tychy
    Postów
    27
    Auto
    Fiat CC 700
    ja ostatnio zmieniałem gałkę i osłonkę musiałem tą gumę na dole rozciąć i zerwać, a potem próbowałem tą plastikową gałkę odkręcić ale nie ma bata nie dało się więc skróciłem sobie (uciąłem) pod gałką drążek i zamontowałem swoją gałkę i osłonkę
    Kod:


 

Podobne tematy

  1. Pytanie o transmiter USB
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 26-10-2011, 08:52
  2. [skrzynia biegów] demontaż skrzyni biegów
    Napisany przez aronbos na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-10-2010, 20:12
  3. [skrzynia biegów] Łożyska skrzyni biegów punto I
    Napisany przez lukasek231 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-03-2009, 17:10
  4. Siena pytanie
    Napisany przez michas na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-11-2008, 11:42
  5. banalne pytanie :):):)
    Napisany przez bazyl_78 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-09-2008, 19:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

seicento drazek zmiany biegow

dzwignia zmiany biegow seicento

jak sciagnac galke zmiany biegow seicento

seicento demontaz dzwigni zmiany biegow

nakladka na drazek zmiany skrzyni biegow do seicento

jak naprawic lewarek biegow w seiczencie

http://www.iparts.pl