Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2015
    Skąd
    krakow
    Postów
    14
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    1998

    cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym

    Witam jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałośćod niedawna jestem posiadaczem seicento 900 dziś po jednym przekreceniu kluczyka nie odpalaniu auta pojawia sie duże ciśnienie w zbiorniczku i bulgotanie.olej jest czysty i płyn chłodniczy też czy to wyklucza uszkodzenie uszczelki pod głowicą?jakie są koszty naprawy uszczelki pod glowicą w fiacie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2015
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    35
    Postów
    9
    Auto
    seicento 899
    Rocznik
    2000
    To jednak może być uszczelka pod głowicą. Koszt wymiany uszczelki waha się 200-500 PLN. zależy od mechanika ja zapłaciłem 250 PLN. ale u mnie płyn lekko wyciekał z pod głowicy, nie było zwiększonego ciśnienia w zbiorniczku czy coś.
    Ostatnio edytowane przez andrzej 1982 ; 13-03-2015 o 20:04

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    @andrzej gdzie robiłeś? Szukam taniego magika....

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2015
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    35
    Postów
    9
    Auto
    seicento 899
    Rocznik
    2000
    Okolice Tarnowa.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2015
    Skąd
    krakow
    Postów
    14
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    1998
    bylem u mechanika wykluczył uszczelkę pod głowicą.po pierwsze nie ma ubytku wody i brak plam oleju,po drugie nie ma przybytku oleju wraz z płynem chłodzącym ,po trzecie jeśli by kompresja uciekała z silnika do układu chłodzenia to by było to widać w zbiorniczku.Mechanik idzie bardziej w stronę wiatraka który się nie włącza lub termostatu,tylko ja nie jechałem autem nawet kilometra to termostat i tak nie puszcza poniżej określonej temperatury której myślę nie osiągnąłem to samo tyczy się wiatraka.dziwne jest też to że u mechanika nic się nie działo to co kilka godzin wcześniej czyli przekręcam kluczyk a tu nic odpalam auto wielkiego ciśnienia nie ma .i wychodzę teraz na wariata

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2013
    Skąd
    Osinki
    Wiek
    42
    Postów
    42
    Auto
    Bravo 1,9 120KM & Seicento900
    Rocznik
    2009
    kolego to co napisałeś wygląda mi na uszczelkę pod głowicą,ale sprawdż korek zbiornika wyrównawczego może to on jest przyczyną.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2015
    Skąd
    krakow
    Postów
    14
    Auto
    seicento 900
    Rocznik
    1998
    Tak misio masz racje uszczelka poszła nie poszedł olej do płynu i odwrotnie tylko ciśnienie zamiast na tłoki to w zbiorniczekAutko naprawione został tylko alternator bo kontrolka przygasa a nie gaśnie i silniczek wiatrakamoże ktoś ma w okolicach suchej beskidzkiej?


 

Podobne tematy

  1. Cisnienie w kolektorze dolotowym 1,1 spi
    Napisany przez t-jet sport na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-01-2015, 11:58
  2. Cisnienie powietrza w 1.6 16v
    Napisany przez hamer1992 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-08-2012, 17:36
  3. cisnienie
    Napisany przez RPW_2005 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-05-2011, 23:02
  4. cisnienie w kolach
    Napisany przez maniek8998 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-11-2010, 23:20
  5. Za dużo płynu w zbiorniczku wyrównawczym od chłodnicy.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-11-2009, 19:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cisnienie w zbiorniczku wyrownaczywm seicento

fiat seicento 900 cisnienie w zbiorniczku

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl