Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7

Temat: Cc 0.7  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2014
    Skąd
    Biała Podlaska
    Postów
    1
    Auto
    Cinquecento 0.7 young
    Rocznik
    1997

    Lightbulb Cc 0.7

    Witam. Kupiłem ostatnio cinquecento w idealnym stanie. Mam plany zrobić z nim projekt. Macie jakieś fajne pomysły? Tutaj kilka fotek cento
    10544872_663668577060064_1905032554_n.jpg10563396_663668573726731_1043804849_n.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cieszy, że kupiłeś zadbane auto, ale co do projektu, to jakoś tego nie widzę. Po pierwsze ten silnik nie jest najlepszą bazą do tuningu, a skoro nie ten silnik, to także inne sterowniki, wydech i układ chłodzenia. Moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu poprawiać osiągi auta, wydając parę tysi, podczas gdy wartość tego bolidu wzrośnie o 500 zł (choć i to wątpliwe).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Cześć,

    może napisz coś więcej na temat swojego autka, jaki przebiegu rok itp. Z tego co widzę jest to wersja Young ( taka jak moja ) czyli jest to co najmniej rocznik 96. silnik 700 na japońskim gaźniku Aisana - tragiczny do regulacji, nie radzę samemu przy nim grzebać. Co możesz zrobić w tym autku/ Możesz wiele ale wszystko zależy od finansów. Jeżeli nie chcesz za dużo pieniędzy wydawać to podstawowe mody to:

    - wymiana deski rozdzielczej na czarna z FSMa lub ciemnoszarą ze sportinga
    - założenie zegarów z obrotomierzem od sportinga
    - kierownica skórzana ze sportinga lub jakaś inna z naba
    - obicia drzwi przednich + tylnych nadkoli + klapy bagażnika + tylnego pasa
    - alufelgi od CCSa lub Poloneza
    - wymiana siedzeń + kanapy na te z CC sporting , SC sporting lub innego auta ale wtedy trzeba dorabiać z płaskowników mocowania siedzeń
    - można założyć panel środkowy jeśli w Twoim CC nie ma
    - Pobawić się w wymianę gałki zmiany biegów
    - założenie kieszeni drzwiowych z miejscem na głośniki
    - wymiana kierunkowskazów przednich i bocznych na białe lub dymione
    - wymiana świateł tylnych na różowe od Sportinga lub SX
    - wymiana reflektorów przednich z bialych na czarne od CCSa lub SX ewentualnie rozklejenie swoich i ich pomalowanie

    Jeżeli masz więcej kasy to możesz zainwestować w:

    - wymiane zawieszenia na sportowe np MTS Technic - 40/-40 ( w CC700 trzeba obcinać bałwanki z przodu bo jest lekki silnik)
    - założyć rozpórkę przednich amortyzatorów
    - założyć stabilizator od CCSa - trzeba przerobić lekko wydech)
    - wymienić tłumik końcowy na tez z fiata 125p
    - a jak masz naprawdę kupe kasy to wymień motor na 1.2 73km z Palio lub sieny lub 1.2 16v

    Jak widać jest wiele rzeczy które można zmienić. Możesz wejść na moj profil i popatrzeć co ja u siebie zmieniłem. nie mam tam opisanych wszystkich modów ale wejdź na swoje PW tam Tobie coś napiszę bo tutaj nie mogę.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    A ja bym nic nie ruszał, tylko zostawił serię i bym dbał. Za kilka lat będzie to już rzadko spotykane auto
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2014
    Skąd
    Działoszyn
    Wiek
    23
    Postów
    12
    Auto
    FSM Cinquecento 704 ED
    Rocznik
    1993
    Ja się zgodzę z kolegą wyżej Sam jestem zwolennikiem tych autek w oryginale, ale jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje i każdy ma prawo robić ze swoim CC co zechce Ale wracając do myśli mojego poprzednika, to racja że za kilka lat zbraknie tych aut w oryginalnych wersjach, no i jak nie patrzeć to ogółem ich zbraknie. Większość ludzi którzy maja CC nie dbają o nie, katują je aż nie dadzą rady i na żyletki...smutna prawda.

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    Swojego Cieniasa również miałem zostawić w oryginale ale doszedłem do wniosku że np. szare plastiki i deska rozdzielcza sa po prostu okropne, każdy bród na niej widać a na czarnej już nie , poza tym efekt wizualny jest o niebo lepszy a i człowiek wsiadający do autka czuje się jakby wsiadał do lepszego samochodu.
    Poza tym większość zmian ktore np. ja przeprowadziłem mogę bez problemu cofnąć ( no może oprócz wymiany deski rozdzielczej ), Części od CCSa ktore posiadam bez problemu sprzedam nawet za te 3 lata a za kwotę którą otrzymam kupię wszystkie oryginalne części jakie były i zostanie mi trochę kasy na dobre piwko lub flaszkę - np. kierownica od sportinga w dobrym stanie jest warta ok 80zł a zwykła 20zł , zegary z obrotomierzem to koszt od 60 do 120zł a zwykle 5 - 15zł. Poza tym w domu i w pracy posiadam niektóre oryginalne cześci które siedziały w moim CC mi. kierownicę, kierunkowskazy boczne i przednie itp.
    Moj CC nie skończy na żyletkach przynajmniej nie w moich rękach. Jeżdżę nim rok i mimo silniczka 704 cm jestem bardzo zadowolony, w tym roku po raz kolejny dowiózł mnie nad morze ( łącznie zrobilem ok 1200km). Wszystko robie na bieżąco filtry i olej zmieniam co ok 8000km ( olej full syntetyk 5w40). Czy każdy mysli o zabiciu swojego CC? Wątpię , jestem zarejestrowany na forum które poświęcone jest tylko i wylacznie CC i naprawdę jest tam tyle osób które w swoich autach wymieniają progi i podłogę mimo że taka naprawa czasem przekracza wartość auta.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2014
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    31
    Postów
    9
    Auto
    cinquecento 0.9
    Rocznik
    1993
    jak kupiłam swojego Ciapka ( CC900) miałam tyle wizji co z nim zrobić - ale jednak wole oryginał, te auta maja coś w sobie

    i wiem jedno, będę w niego inwestować ile się da tylko, bo nie wymienię go na nic innego


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl