Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2009
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Postów
    3
    Auto
    Cinquecento 700 '96 "AISAN"

    Brak plynnego przejscia z niskich na wysokie obroty cc 700

    Witam kolegow jest to moj pierwszy post na tym forum
    Kilka dni temu kupilem cienkiego rok '96 700 gaznik AISAN Problem z samochodem wyglada nastepujaco:
    -Silnik na biegu jalowym pracuje tak troche nie rowno
    -Podczas Jazdy nie lubi wolnych obrotów mianowicie wygląda to tak, ze po wrzuceniu jakiegokolwiek biegu przy przejsciu z niskich na wyższe obroty silnik się krztusi jak juz złapie tych wyzszch obrotów pracuje wzorowo
    Co może byc przyczyna czy to ten cholerny gaznik?? Jezeli tak to poprosze o namiary jakiegos sprawdzonego mechanika ktory wie jak obchodzic sie z tym japonskim wynalazkiem w lodzi, rawie mazowieckiej ,skierniewicach czy gdzieś w tych okolicach.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    704
    704 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2009
    Skąd
    Poznan
    Postów
    2
    Auto
    CC 700
    Witam!
    W silnikach 700ccm awaryjna jest uszczelka pod głowicą, często wydmuchiwana od zbytniego gazowania... Podobno średnio co 2 lata jest do wymiany, u mnie była robiona już 2 razy (rocznik '96)
    Jeśli strzeliła, silnik ma nierówne obroty, ale powinno też byc "brudno" pod maską (świeże ślady wycieków)
    To niestety duży koszt naprawy, pare stówek...

    Druga sprawa to gaźnik Aisan, który wymaga czyszczenia i bardzo skrupulatnej regulacji - na tym niewielu mechaników się zna bo jest to bardzo trudne i żmudne.

    Kolejna rzecz to ssanie - trzeba nauczyc się nim dobrze posługiwac...

    Poza tym CC700 musi byc dobrze rozgrzany, co w jego przypadku trwa dosc długo - szczególnie zimą... Na nierozgrzanym silniku polecam po zmianie biegu delikatnie pyknac gazu żeby go rozbudzic i dopiero puscic sprzeglo - szczególnie polecane przy redukcji...

    Dochodzi jeszcze pytanie, kiedy ktoś wymieniał kable wysokiego napięcia, filtr oleju, olej, filtr powietrza, filtr paliwa i w jakim stanie jest pompka paliwa?

    Wypróbuj też kilka stacji benzynowych...

    Przyczyn może byc wiele, przydałby sie dokładniejszy opis problemu, kiedy już sprawdzisz to co opisałem

    Pozdrawiam

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2015
    Skąd
    lubin
    Postów
    2
    Auto
    fiat cinquecento 0.7
    Rocznik
    1996
    Mam podobne objawy. Na ssaniu automatycznym i manualnym wyje jak szalony, po wyłączeniu manualnego ma falujące obroty aż się dogrzeje.Gdy automat przestaje działa , wolne obroty - kaleczy na granicy zgaśnięcia. Dodawanie gazu z wyczuciem bo gaśnie. Wszystko nowe: pompa paliwa, przewody, kable, filtr paliwa, podciśnienia. Myty gaźnik , silnik krokowy . Paliwo dobre z dodatkiem.
    Ma ktoś jakiś pomysł?
    Doktoryzuję się z nim od miesiąca. Nie reaguje na śruby ustawiania obrotów . Zawór iglicowy, regulator biegu jałowego wszystko przetestowane.
    Podciśnienia pracują odpowiednio. Miał ktoś coś takiego???

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    39
    Postów
    417
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Problem tkwi w układzie chłodzenia i głowicy, objawem złej pracy gaźnika jest drastyczny spadek mocy, nie krztuszenie, standardowo, olej, chłodniczy do wymiany, głowica do przeglądu, zapłon raczej też odpada, bo to bardzo dobry elektronic, napewno mechanika, nie, elektryka, ani zasilanie, gdyż gaźnik jest bezproblemowy, może być jeszcze pompa paliwowa, ale nie sądzę. A termostat to już bankowo, a są skoki temperatury, np. 60 70 98 a potem spowrotem np. 75. Czy wyskakuje kontrolka oleju czy inna na dole na desce, jak pali się kontrolka jakaś, to już masz problem zdiagnozowany.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 29-12-2015 o 20:06
    I like my FIAT Cinquecento.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2015
    Skąd
    lubin
    Postów
    2
    Auto
    fiat cinquecento 0.7
    Rocznik
    1996
    Olej, płyn wymieniony . Silnik przepłukany bo był zaszlamiony. WSZYSTKO NOWE! Brak możliwości weryfikacji temperatury bo nie mam wskaźnika( taka wersja). Termostat wymieniony. Temperaturę nabiera poprawnie. Kontrolki zapalają się dopiero po zgaśnięciu.
    Gdzieś wyczytałem ,że może to być lewe powietrze ale uszczelki nowe i podciśnienia, gaźnik też bez luzów na przepustnicach.Zresztą testuję już drugi i identyczne objawy. Może ktoś miał podobny przypadek ? Został jeszcze przewód od serwa ten gruby do wymiany i od kolektora do tłumika szmerów ale wyglądają na dobre. Próbowałem ściągnąć diagnostykę Aisana ze strony ale nie doczytuje mi całości. Może ma ktoś jakiś działający link?


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wysokie obroty fiat cc 700

cinquecento 700 wysokie obroty

cinquecento 700 wolne obroty

regulacja obrotow cc 700 aisan

fiat cinquecento 700 wysokie obroty

cc 700 nie rowne wolne obroty

Fjat cinkleczento ni wchodzi na obroty

gaznik aisan cc 700

forum cinquecento 700cc wysokie obroty na luzie

cinquecento 700 aisan wysokie obroty

wysokie obroty cinquecento 700wysokie obroty cc 700nie wchodzi nwysokie obrot cc 700 gazinik ajsanawysokie obroty cinquecento
http://www.iparts.pl