Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
Like Tree1lubi to!

Temat: zakup M jeta czy T jeta? pomoc :)  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    49
    Auto
    Bravo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2007
    T-jet 120km i mega zadowolony. Diesla mialem wczesniej wiec teraz czas na benzyne
    Using Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2014
    Skąd
    GB
    Postów
    63
    Auto
    Fiat Bravo 1.2 16V 80/82 HP & Fiat Bravo 1.4 T-JET 150 HP
    Rocznik
    10.1999 & 31.10.2007
    Ropniak to w traktorze czy busie w samochodzie musi być benzynka

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Taaa a gaz w kuchence. Uwielbiam te mongolski teorie
    Jeśli diesel na miasto to bez dpf. Mam bravo 2 z pdf i jeździ tylko po miescie, nie jest złe ale czasem trzeba go dłużej przegonic po obwodnicy miasta

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał seweryn58 Zobacz post
    Ropniak to w traktorze czy busie w samochodzie musi być benzynka
    Myslałem, że to jest forum merytoryczne, a nie demagogów i manipulatorów, jak na O... czy W. Mogę podac co najmniej kilka argumentów zarówno dla diesla, jak i benzyny. Każdy kupuje, co lubi.
    byrrt lubi to.

  6. #20
    McG
    McG jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    1
    Auto
    Marea Weekedn 1.6, Bravo II Sport
    Rocznik
    1998, 2008
    Cytat Napisał Inwestor Zobacz post
    Mój 2.0 MJ w jeździe miejskiej po Warszawie pali do 8 litrów. Trasa do 6 l, a 165 KM i 360 NM, naprawdę daje frajdę z jazdy jak na auto kompaktowe )).. Kupiłem Bravo mające 120 tys przebiegu, ja sam przejechałem nim dopiero 10 tys. Km ale żadnych mankamentów nie stwierdzam...
    Mój 2.0 MJ po Wrocławiu bierze 7,5 do 9,0, trasa to 5,5 do 8,0, zależy jak bardzo się spieszę :-) Ale silnik istotnie bezkonfliktowy, natłukłem nim przez 6 lat 160 tys i nie licząc eksploatacyjnych wymian, takich jak rozrząd czy świece żarowe, to robiłem tylko podkładki uszczelniające pod wtryskiwaczami (wymienili w ramach gwarancji). Kontrolka z "żółta łodzią podwodną" zaświeciła się tylko raz, ale po skasowaniu błędu lambdy wszystko wróciło do normy.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Jeśli diesel na miasto to bez dpf. Mam bravo 2 z pdf i jeździ tylko po miescie, nie jest złe ale czasem trzeba go dłużej przegonic po obwodnicy miasta
    wbrew pozorom, DPF został stworzony po to aby dieslami jeździć po mieście nie zatruwając przechodniów spalinami. filtr wyłapuje cząsteczki stałe i wypala je przy dużych prędkościach na autostradzie gdzie zanieczyszczenia nikomu specjalnie nie przeszkadzają. DPF ma jeszcze jeden pozytywny aspekt - konieczność przegonienia auta (moim zdaniem conajmniej raz na dwa tygodnie). dzięki temu wypalimy DPF oraz nie zapieką się kierownice zmiennej geometrii w turbinie od dziadkowej jazdy po mieście. oczywiście mam na myśli zdrowy filtr cząsteczek stałych, w których interwały wypaleń na bardzo krótkich odcinkach wynoszą conajmniej 300 km. tak jest u mnie, więc póki co, specjalnie nie narzekam. jak zacznę, to wytnę
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2012
    Skąd
    Białystok
    Postów
    5
    Auto
    BRAVO1.6M-Jet 90KM,GrandePunto 1.9 130KM SPORT,156 Sportwagon 1.9 M-jet 126KM 06"
    Poszukaj sobie 1.6Multijet 90KM zwykła turbina bez zmiennej geometrii , bez koła dwumasowego, bezproblemowy i spalanie bardzo niskie u mnie w mieście na krótkich odcinkach około 15Km zimą 6,5 latem 5,5 ,trasa od 3,6 po Polsce , po Niemczech na autobahnie 4,4przy średniej 120Km/h ma 6 biegów .dobre a przy tym całkiem dynamiczne auto. Mój ma DPF- a ale to uwierz mi nie jest problem sam się wypala nie trzeba nic dolewać bezproblemowy.
    Pozdrawiam

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    19 styczeń 2015
    Skąd
    R-rz
    Wiek
    22
    Postów
    126
    Auto
    Doblo 1.9 JTD
    Rocznik
    2004
    Polecam ogólnie mj. Bardzo fajne silniczki. Najlepszy chyba według 1.6

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    79
    Auto
    Bravo 1,6 MJTD
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał alien22 Zobacz post
    Poszukaj sobie 1.6Multijet 90KM zwykła turbina bez zmiennej geometrii , bez koła dwumasowego, bezproblemowy i spalanie bardzo niskie u mnie w mieście na krótkich odcinkach około 15Km zimą 6,5 latem 5,5 ,trasa od 3,6 po Polsce , po Niemczech na autobahnie 4,4przy średniej 120Km/h ma 6 biegów .dobre a przy tym całkiem dynamiczne auto. Mój ma DPF- a ale to uwierz mi nie jest problem sam się wypala nie trzeba nic dolewać bezproblemowy.
    Pozdrawiam
    Jesteś pewny, że ten silnik nie ma dwumasy? Ma, 1,6 90 KM, to zdławiona elektronicznie wersja 1,6 105 KM. Jednak 90 KM w takim aucie, jak Bravo, to za mało. Chyba że sie jeździ samemu i bez obciążenia, po terenach płaskich.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. zakup cromy wielkopolska prośba o pomoc
    Napisany przez wysoki na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-04-2013, 07:46
  2. Zakup Punto II - Proszę o pomoc
    Napisany przez Rick na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-08-2012, 17:43
  3. Prośba o zakup części
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-07-2012, 15:54
  4. Zakup Silo 1,9 JTD - proszę o pomoc.
    Napisany przez Mr_Hide na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-06-2012, 08:25
  5. Symbol silnika T-jeta 120 km i 150 km
    Napisany przez mefisto na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-04-2009, 22:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana sprzegla w bravo 2 mjet 12( koni

t jet czy jtd

fiat bravo 1.9 150 cv vs 2.0 165

bravo 1 4 t czy 1.9 multijet

bravo t jet czy jtd

fiat bravo 1.9 150 vs 1.4 150

fiat bravo 1.9 jtd czy 1.4 t-jet

bravo jtd czy t jet

t-jet 150 vs mjet 150

bravo 1.4 t-jet exploatacja

wymiana sprzegla w bravo 2 m-jet 12( koni

fiat bravo 2 1.9 jtd czy 1.4 t-jet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl