Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Clio

    Wymiana paska wieloklinowego + osprzęt

    Przymierzam się powoli do wymiana paska wieloklinowego wraz z rolkami ponieważ coś strasznie huczy po prawej stronie, rozrząd był wymieniany tez komplet wiec odpada. Zastanawiam się czy nie kupić całości w sensie, pasek, 2 rolki, sprzęgło alternatora, napinacz i koło pasowe które podobno może tak hałasować jak wyrobią się w nim tłumiki drgań. Czy to nie za dużo części ? za całość zapłacę +/- 680zł mam obawy że jak oddam do mechanika to ich kosztorys części jest sporo droższy i za dwie części zapłacę jak u siebie za komplet. Jak myślicie warto czy oddać i liczyć że np napinacz się tylko popsuł.

    NAPINACZ STAŁY INA 532 0562 10 62,80zł
    NAPINACZ STAŁY SNR GA358.04 77,50zł
    NAPINACZ PASKA SNR GA358.00 119,40zł
    PASEK GATES 6PK1375 54zł
    Sprzęgło alternatora RUVILLE 55376 159,00zł
    Koło pasowe SNR DPF358.20 292,30zł

    Plus jeszcze rabaty punkty itd, wychodzi mi 680zł



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ś iągnij pasek i na zimnym silniku sprawdź, która rolka hałasuje - wg. mnie wymieniać wszystko w ciemno lekko bezsens..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Ja profilaktycznie u siebie wymieniałem sam pasek (chciałem mieć święty spokój) i mechanik mi powiedział, że za jakiś czas może być do wymiany koło pasowe, prześmigałem już prawie 20 tyś i na razie cisza. Wg mnie wszystkiego niema sensu wymieniać, mechanik powinien umieć ocenić co jest do wymiany. A swoją drogą co to ca autko? bo chyba nie bravo, koło pasowe za tanie

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Clio
    Bravo II 1.6 120KM ceny z portalu motoneo maja przyzwoite plus punkty, zniżki itd W porównaniu do IC naprawdę jest różnica.

  6. #5
    Guest
    Dołączył
    16 styczeń 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    4
    Auto
    Bravo II 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał czuczu Zobacz post
    Przymierzam się powoli do wymiana paska wieloklinowego wraz z rolkami ponieważ coś strasznie huczy po prawej stronie, rozrząd był wymieniany tez komplet wiec odpada. Zastanawiam się czy nie kupić całości w sensie, pasek, 2 rolki, sprzęgło alternatora, napinacz i koło pasowe które podobno może tak hałasować jak wyrobią się w nim tłumiki drgań. Czy to nie za dużo części ? za całość zapłacę +/- 680zł mam obawy że jak oddam do mechanika to ich kosztorys części jest sporo droższy i za dwie części zapłacę jak u siebie za komplet. Jak myślicie warto czy oddać i liczyć że np napinacz się tylko popsuł.

    NAPINACZ STAŁY INA 532 0562 10 62,80zł
    NAPINACZ STAŁY SNR GA358.04 77,50zł
    NAPINACZ PASKA SNR GA358.00 119,40zł
    PASEK GATES 6PK1375 54zł
    Sprzęgło alternatora RUVILLE 55376 159,00zł
    Koło pasowe SNR DPF358.20 292,30zł

    Plus jeszcze rabaty punkty itd, wychodzi mi 680zł
    Witam.
    Mam pytanie odnośnie huczącego czegoś po prawej stronie. Mam takie objawy włóaśnie z prawej strony przy szczególnie przy zmianie biegów. Rozrząd wymieniany był według książki 40 tyś. temu ale nie napisane konkretnie czy wszystkie rzeczy po drodze też.
    Macie jakieś sugesttie co to może być. Z góry dziekuje.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Clio
    U mnie okazało sie kompletnie rozwalone koło pasowe od klimatyzacji. Wymienione zostało koło, pasek i jedna rolka.

  8. #7
    Guest
    Dołączył
    16 styczeń 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    4
    Auto
    Bravo II 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2007
    Ok czuczu dzieki za sugestie o tym nie pomyślałem. dam znać co i jak gdy to rozbiore.

  9. #8
    Guest
    Dołączył
    16 styczeń 2014
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    4
    Auto
    Bravo II 1.9 MultiJet
    Rocznik
    2007
    no i jestem ponownie
    czuczu zrobiłem jak mowiłeś czyli dostałem się do sprężarki klimatyzacji a raczej jej koła pasowego i okazało się ze rzeczywiście pojawił się tam problem. Uszkodzone było to na co nachodzi kolo pasowe co spowodowało że trzeba było zrobić regenerację całej sprężarki. Ale po zamontowaniu dalej mam takie dziwne chrobotanie przy zmianie biegów. To znaczy kiedy wciskam sprzągło i chcę zmienić bieg na wyższy - nie przy redukowaniu - przy dwóch tysiącach i więcej obrotów. Ten dziwny szum jakby coś się zacierało słychać też na wolnych obrotach. Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie. Bo juz sam nie wiem o co chodzi. Autko jeździ super przyśpiesza git, rozrząd jest ok, sprzęgło raczej też bo nie ma stuków szarpania czy innych dziwnych niepokojących rzeczy. Normalnie nie wiem o co biega.


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] wymiana paska klinowego
    Napisany przez florek2010 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-11-2010, 16:12
  2. Wymiana paska klinowego
    Napisany przez Madaw na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-10-2010, 21:46
  3. [silnik] Zrywanie paska wieloklinowego 1.9 jtd
    Napisany przez cornelito na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-02-2010, 20:17
  4. [osprzęt silnika] trzaski z okolic paska wielorowowego
    Napisany przez milominder na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-11-2009, 23:12
  5. osprzęt paska klimy
    Napisany przez bravka16 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-06-2009, 17:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fuat brawo 1999rok wymiana paska od arternatora

sprzeglo do bravo 2 mjet 120 jakie wybrac

fiat bravo 2 wymiana paska pk

fiat bravo wymiana paska osprzetu

wymiana pasek wieloklinowy fiat brava 1.9 jtd

czy w fiacie bravo jest osobny pasek klimy

wymiana paska wieloklinowego fiat bravo

zestaw pasek pk 1 9 mjet

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl